Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
Na een dag de MSM aangehoord te moeten hebben is het wel tijd voor een stukje onafhankelijke journalistiek.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Fugue het volgende:
Is Mita alweer live of zit die weer in Duitsland en Frankrijk
Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
ja tenzij je graag meisjes tegen fietsenstallngen aan spuitquote:Op maandag 25 januari 2021 16:18 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.
nee dat zeiden de wappiesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.
Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang ze de avondklok nog in stand willen houden.
Doet me denken aan die ene keer dat de Project X-rellen in Haren door sommige van dit soort clubjes werden gezien als startschot voor de revolutie tegen het kapitalisme.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Als we hier toch constant de boel in een links/rechts discussie omvormen, is dit ook wel een leuke gezien alle aandacht voor bepaalde jongeren afdelingen.
De jongeren afdeling van Bij1 heeft ook zo zijn mening:
[ afbeelding ]
(Screenshot want uiteraard inmiddels weg)
Ja op zich wel verstandig.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.
Beter nog; tot alle corona maatregelen voorbij zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen die opgepakt wordt een maand de cel in, dan weten ze daarna wat vrijheid is.
Excuus, we praten langs elkaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/
Ohhh wat leuk toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Dus dat worden mooie streams en een echte burgeroorlog
Voorbeeld stellen, dat het ze niks uitmaakt of je een knuffelwappie of een relturk bent, weten de demonstranten iig waar ze mee te maken hebben, want die beer staat er volgende week, ondergespoten of niet, weer, maar die sensatiezoekers stellen het denk ik een paar weekjes uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat FvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Die "hooligans" hopen ook alleen maar dat er wat te klappen valtquote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Wat dan, moeten ze hun wollen sjaal nog afbreien voor aankomend weekend?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.
Jij bent ook niet helemaal 100 hequote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten tochquote:
Waarom stel je steeds dezelfde vraag?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.quote:
Ik vind het eigenlijk zielig voor die dieren. Wat is het grote voordeel paarden en honden in te zetten?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef StephanL het volgende:
https://fb.watch/3eD5HjCn9l/
Beelden los geslagen van Politiepaard die een vrouw omver loopt![]()
Ik kijk liever naar andere dingen dan een real life veldslag maar ieder zijn dingquote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten toch
Misschien moeten jij en je vriendjes zich gewoon gedragen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.
Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.
Dit was olie op het vuur gooien.
Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
Politie begon met geweld. Een klein groepje beantwoordde dat met geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef The_End het volgende:
[..]Als ze vanavond weer gaan rellen,dan hoop ik op veel meer geweld vanuit de politie. Oprotten met het tuig. Als je niet goed om kan gaan met je gevoelens, dan ga je maar bij je mammie thuis alles kort en klein slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |