Eén keer tekenen, elk weekend plezier vanquote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele middag van streams lopen switchen voor het beste beeld, dus ik heb uiteraard getekend.
Maar dan zou Nederland ook officieel een bananenrepubliek zijn gewordenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef Cockwhale het volgende:
Als ze al deze relschoppers zouden afschieten als eenmalige actie, dan zou Nederland zoveel fijner worden.
Volgens mij valt het wel mee. Heb op CNN niks kunnen vinden vanmorgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:40 schreef bianconeri het volgende:
Lekker ook hoe Nederland er weer op staat in het Buitenland![]()
![]()
Nederland het afvoerputje van Europa waar alle tokkies en wappies gedumpt zijn.
Ik hoop dat het ziekenhuis deze keer wel beschermd wordt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef theNull het volgende:
In enschede zijn ze zich alweer aan het verzamelen, tuig van de richel.
https://www.tubantia.nl/d(...)n-enschede~a7d28d1e/
Nergens in de mate zoals Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In Parijs zijn er al twee jaar lang elke zaterdag rellen, in Wit-Rusland ook al 10 weken elke zondag rellen.
Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef myShizzle het volgende:
Deventer vanavond ook
Corona-demonstratie vanavond in Deventer: ‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’
Op sociale media wordt voor vanavond een demonstratie op de Brink in Deventer aangekondigd tegen de corona-maatregelen. De gemeente en de politie onderzoeken op dit moment hoe serieus de oproep is en bekijken of er maatregelen nodig zijn.
‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’, is onder meer te lezen op Instagram. Onder de hashtag #volkinopstand wordt opgeroepen vanavond naar het centrum van Deventer te komen. De demonstratie zou tegen negen uur beginnen, vlak voordat de avondklok ingaat.
https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/
Russische media willen alles afleiden van de protestanten die ze naar werkkampen hebben afgevoerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
[ twitter ]
Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen bereiden ondernemers zich voor op vanavond
[ twitter ]
ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!
Alles om de aandacht af te leiden van de praktijken van Putinquote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
[ twitter ]
Tja... als je tent de eerstkomende tijd toch niet open mag en je zit in het centrum van een stad... dan snap ik het wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.
Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....quote:Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegen
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).
Is dat dan niet een verkeerde spreuk om een vreedzaam protest aan te kondigen?quote:‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’
Precies goed verwoordquote:Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....
Het is geen plunderend tuig dat de avondklok zo zwaar vindt, het is plunderend tuig omdat ze met de avondklok weer een excuus hebben om te plunderen.
Het was ook een onnozele uitspraak ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat ze het in een dorp inderdaad niet in hun hoofd hoeven te halen om de lokale winkels te slopen (kans van 9 op 10 dat de supermarkt ook een franchiser is, en dus ook gewoon een dorpsbewoner), want dan staat er zo een bataljon boeren klaar om ze weg te werken.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat ze geen kleine dorpjes pakken om te 'demonstreren'. Zoals het mijne.
Daarom, ik sta te popelen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in een dorp inderdaad niet in hun hoofd hoeven te halen om de lokale winkels te slopen (kans van 9 op 10 dat de supermarkt ook een franchiser is, en dus ook gewoon een dorpsbewoner), want dan staat er zo een bataljon boeren klaar om ze weg te werken.
En Urk dan?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Het heeft geen zin om durpjes aan te pakken want die hebben maar twee of drie vluchtroutes, in een stad kan men zich versprieden als het te heet onder de voeten word.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:59 schreef Scrummie het volgende:
Daar lenen de boeren zich echt niet voor.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het in een dorp inderdaad niet in hun hoofd hoeven te halen om de lokale winkels te slopen (kans van 9 op 10 dat de supermarkt ook een franchiser is, en dus ook gewoon een dorpsbewoner), want dan staat er zo een bataljon boeren klaar om ze weg te werken.
Ik zou niet weten wat ik buiten te zoeken heb, veel te koud.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:06 schreef Morri2 het volgende:
/sarcasme aan
Nou, als de politie met de rellen bezig is, dan is er waarschijnlijk geen mankracht om de avondklok te handhaven in de Vinexwijken en buitenbuurten.
Snel, pak je kans, mensen!
Die spreuk staat niet in de oproep waar ik aan refereer.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
Is dat dan niet een verkeerde spreuk om een vreedzaam protest aan te kondigen?
Jij stond er ook tussen gisteren?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:05 schreef Ixnay het volgende:
De waterkanon mevrouw is de Tsjechische Denisa.
Ze gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Terecht.
Ze deed helemaal niks verkeerd. Heb haar met de mensen met wie zij was een paar minuten daarvoor nog gezien. Waren rustige, geweldloze mensen.
Meisjes van 50 kilo op 10 meter afstand tegen betonnen muren schieten is ziekelijk. Als je dat zonder gevoel kunt doen mag je zelf ook naar het ziekenhuis. De psychiatrische afdeling in dit geval.
https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/quote:Op maandag 25 januari 2021 16:07 schreef FYazz het volgende:
[..]
Die spreuk staat niet in de oproep waar ik aan refereer.
Wellicht is de bewuste oproep al verwijderd, onder de genoemde hashtag is deze in ieder geval niet meer te vinden.
Ws ondergedoken vw de vrienden van die man die gisteren is opgepakt vw haar filmpje.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Fugue het volgende:
Is Mita alweer live of zit die weer in Duitsland en Frankrijk
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:05 schreef Ixnay het volgende:
De waterkanon mevrouw is de Tsjechische Denisa.
Ze gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Terecht.
Ze deed helemaal niks verkeerd. Heb haar met de mensen met wie zij was een paar minuten daarvoor nog gezien. Waren rustige, geweldloze mensen.
Meisjes van 50 kilo op 10 meter afstand tegen betonnen muren schieten is ziekelijk. Als je dat zonder gevoel kunt doen mag je zelf ook naar het ziekenhuis. De psychiatrische afdeling in dit geval.
Die kunnen ze de komende 2 weken laten hangen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Dat ziet er heftiger uit eerlijk gezegd.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ondertussen gisteravond in Kopenhagen:
[ afbeelding ]
Massive anti-lockdown rally in Copenhagen Denmark
Och hele jaar nog wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die kunnen ze de komende 2 weken laten hangen.
Gepost door een rus, ga dan meteen weer de feiten bekijken, low-res ook, lijkt wel van jaren geleden.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ziet er heftiger uit eerlijk gezegd.
Ramptoeristen die leuk staan te filmen hoe het waterkanon rijdt en spuit. Zelf zeggen ze dat ze pas laat het waterkanon zagen, maar op een filmpje dat de 'voorgeschiedenis' laat zien, is te zien dat dat vriendje gewoon leuk staat te filmen en helemaal niet weg probeert te komen. Relschoppers of niet: als je dit soort dingen wil gaan filmen als ramptoerist, dan kun je verwachten dat je ook klappen krijgt als je tussen de relschoppers staat.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:05 schreef Ixnay het volgende:
Ohhhh ok.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Gepost door een rus, ga dan meteen weer de feiten bekijken, low-res ook, lijkt wel van jaren geleden.
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:16 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ramptoeristen die leuk staan te filmen hoe het waterkanon rijdt en spuit. Zelf zeggen ze dat ze pas laat het waterkanon zagen, maar op een filmpje dat de 'voorgeschiedenis' laat zien, is te zien dat dat vriendje gewoon leuk staat te filmen en helemaal niet weg probeert te komen. Relschoppers of niet: als je dit soort dingen wil gaan filmen als ramptoerist, dan kun je verwachten dat je ook klappen krijgt als je tussen de relschoppers staat.
Iedereen die opgepakt wordt een maand de cel in, dan weten ze daarna wat vrijheid is.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef The_End het volgende:
[..]Als ze vanavond weer gaan rellen,dan hoop ik op veel meer geweld vanuit de politie. Oprotten met het tuig. Als je niet goed om kan gaan met je gevoelens, dan ga je maar bij je mammie thuis alles kort en klein slaan.
Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
Na een dag de MSM aangehoord te moeten hebben is het wel tijd voor een stukje onafhankelijke journalistiek.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Fugue het volgende:
Is Mita alweer live of zit die weer in Duitsland en Frankrijk
Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom spuiten ze niet op berenpak en vriendje? Die wegen beiden boven de 80kg en zijn een veel grotere bedreiging dan dat 50kg meisje.
ja tenzij je graag meisjes tegen fietsenstallngen aan spuitquote:Op maandag 25 januari 2021 16:18 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Geen idee. Maar die hadden er ook niks meer te zoeken nee.
nee dat zeiden de wappiesquote:Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien schoten ze wel op die knaap. Liep ook maar net voor de straal weg. Dat broddelwerkje dat jij in elkaar hebt gezet over het gemakkelijk en exact kunnen mikken is ook maar een verzinsel nadat je snel even op Wikipedia gekeken hebt.
Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang ze de avondklok nog in stand willen houden.
Doet me denken aan die ene keer dat de Project X-rellen in Haren door sommige van dit soort clubjes werden gezien als startschot voor de revolutie tegen het kapitalisme.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef Scrummie het volgende:
Als we hier toch constant de boel in een links/rechts discussie omvormen, is dit ook wel een leuke gezien alle aandacht voor bepaalde jongeren afdelingen.
De jongeren afdeling van Bij1 heeft ook zo zijn mening:
[ afbeelding ]
(Screenshot want uiteraard inmiddels weg)
Ja op zich wel verstandig.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:19 schreef JDx het volgende:
[..]
Als je het toch dichtgetimmerd hebt, kan je het mooi laten zitten tot de winkels weer open mogen toch.
Beter nog; tot alle corona maatregelen voorbij zijn.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Iedereen die opgepakt wordt een maand de cel in, dan weten ze daarna wat vrijheid is.
Excuus, we praten langs elkaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/
Ohhh wat leuk toch.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Dus dat worden mooie streams en een echte burgeroorlog
Voorbeeld stellen, dat het ze niks uitmaakt of je een knuffelwappie of een relturk bent, weten de demonstranten iig waar ze mee te maken hebben, want die beer staat er volgende week, ondergespoten of niet, weer, maar die sensatiezoekers stellen het denk ik een paar weekjes uit.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat FvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'quote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen gaan de NEC hooligans het centrum verdedigen tegen noord afrikaanse plunderaars.
Die "hooligans" hopen ook alleen maar dat er wat te klappen valtquote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik weet niet welke beelden jij hebt bekeken, maar er was nogal wat PvD aanhang bij om het zo maar te zeggen. Niemand wordt er vrolijk van als tuig tuig gaat aanvallen uh 'verdedigen'
Wat dan, moeten ze hun wollen sjaal nog afbreien voor aankomend weekend?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na 21:00u is die PvdD aanhang wel verdwenen.
Jij bent ook niet helemaal 100 hequote:Op maandag 25 januari 2021 16:22 schreef Maanvis het volgende:
Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten tochquote:
Waarom stel je steeds dezelfde vraag?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.quote:
Ik vind het eigenlijk zielig voor die dieren. Wat is het grote voordeel paarden en honden in te zetten?quote:Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef StephanL het volgende:
https://fb.watch/3eD5HjCn9l/
Beelden los geslagen van Politiepaard die een vrouw omver loopt![]()
Ik kijk liever naar andere dingen dan een real life veldslag maar ieder zijn dingquote:Op maandag 25 januari 2021 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ach kom die rellen komen toch wel, dan kunnen we net zo goed met popcorn klaar gaan zitten toch
Misschien moeten jij en je vriendjes zich gewoon gedragen.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ja. Ik ben vrij lang gebleven.
Politie handelde onnodig gewelddadig. Ik denk dat als zij niet zo intimiderend hadden gedaan dat het allemaal rustig verlopen was.
Dit was olie op het vuur gooien.
Door het politiegeweld werd het een dag die ging om geweld en niet om protest.
Politie begon met geweld. Een klein groepje beantwoordde dat met geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef The_End het volgende:
[..]Als ze vanavond weer gaan rellen,dan hoop ik op veel meer geweld vanuit de politie. Oprotten met het tuig. Als je niet goed om kan gaan met je gevoelens, dan ga je maar bij je mammie thuis alles kort en klein slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |