Eén keer tekenen, elk weekend plezier vanquote:Op maandag 25 januari 2021 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb gisteren de hele middag van streams lopen switchen voor het beste beeld, dus ik heb uiteraard getekend.
Maar dan zou Nederland ook officieel een bananenrepubliek zijn gewordenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:46 schreef Cockwhale het volgende:
Als ze al deze relschoppers zouden afschieten als eenmalige actie, dan zou Nederland zoveel fijner worden.
Volgens mij valt het wel mee. Heb op CNN niks kunnen vinden vanmorgen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:40 schreef bianconeri het volgende:
Lekker ook hoe Nederland er weer op staat in het Buitenland![]()
![]()
Nederland het afvoerputje van Europa waar alle tokkies en wappies gedumpt zijn.
Ik hoop dat het ziekenhuis deze keer wel beschermd wordt.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef theNull het volgende:
In enschede zijn ze zich alweer aan het verzamelen, tuig van de richel.
https://www.tubantia.nl/d(...)n-enschede~a7d28d1e/
Nergens in de mate zoals Nederland.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In Parijs zijn er al twee jaar lang elke zaterdag rellen, in Wit-Rusland ook al 10 weken elke zondag rellen.
Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:50 schreef myShizzle het volgende:
Deventer vanavond ook
Corona-demonstratie vanavond in Deventer: ‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’
Op sociale media wordt voor vanavond een demonstratie op de Brink in Deventer aangekondigd tegen de corona-maatregelen. De gemeente en de politie onderzoeken op dit moment hoe serieus de oproep is en bekijken of er maatregelen nodig zijn.
‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’, is onder meer te lezen op Instagram. Onder de hashtag #volkinopstand wordt opgeroepen vanavond naar het centrum van Deventer te komen. De demonstratie zou tegen negen uur beginnen, vlak voordat de avondklok ingaat.
https://www.destentor.nl/(...)de-orde-br~a37c32ba/
Russische media willen alles afleiden van de protestanten die ze naar werkkampen hebben afgevoerd.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
[ twitter ]
Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen bereiden ondernemers zich voor op vanavond
[ twitter ]
ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is toch goddomme dieptriest als je je bedrijf (dat toch al weken dicht is vanwege de lockdown) ook nog eens moet barricaderen tegen plunderend tuig omdat dat tuig de avondklok zo zwaar vindt?!
Alles om de aandacht af te leiden van de praktijken van Putinquote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
Russische media hebben het ook al over een burgeroorlog na de uitlatingen van de Burgemeester van Eindhoven.
[ twitter ]
Tja... als je tent de eerstkomende tijd toch niet open mag en je zit in het centrum van een stad... dan snap ik het wel.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:54 schreef Maanvis het volgende:
In nijmegen bereiden ondernemers zich voor op vanavond
[ twitter ]
Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus Deventer word de anarchistische gemeente van nederland, mssn moeten ze boekenmarkt toch eens verplaatsen.
Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....quote:Op maandag 25 januari 2021 15:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ho ho ho dat plunderend tuig is er alleen om te rellen ze demonstreren nergens tegen
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:58 schreef FYazz het volgende:
[..]
Op de hashtag #volkinopstand kom ik alleen een oproep tegen voor een vreedzame demonstratie (om 20.30 uur waxinelichtjes plaatsen op een bepaalde locatie en dan weer naar huis).
Is dat dan niet een verkeerde spreuk om een vreedzaam protest aan te kondigen?quote:‘Vandaag is de dag dat we opstaan tegen alle regels en de orde’
Precies goed verwoordquote:Op maandag 25 januari 2021 16:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik klikte deze pagina weg en realiseerde me wat er niet klopte aan die zin....
Het is geen plunderend tuig dat de avondklok zo zwaar vindt, het is plunderend tuig omdat ze met de avondklok weer een excuus hebben om te plunderen.
Het was ook een onnozele uitspraak ook.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |