Parkeer je auto 20 kilometer verderop en probeer met OV terug te komen voor het 'protest' begint.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Er circuleert nu ook een oproep om vanavond om 21.00 uur in Utrecht te verzamelen om te gaan rellen. Op krap 600 meter van mijn huis
Google gekeken, munt valtquote:Op maandag 25 januari 2021 15:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Google maarNee niet Steyn of Geleen
when the looting starts, the shooting starts jaquote:Op maandag 25 januari 2021 15:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Make no mistake, we will nuke the city centre of Eindhoven if we really have to. #MAGA
Oh vond het wel informatief. Plaatst de rellen ook in een bepaald perspectief.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom is de Nederlandse media toch zo geobsedeerd met hoe de buitenlandse media over Nederland denkt
Tenenkrommend
In Nederland niet, dan trekken we ons terug.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
when the looting starts, the shooting starts ja
Nu al? Ik had wel een oproep gezien voor zaterdag, maar niks voor vandaag.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Er circuleert nu ook een oproep om vanavond om 21.00 uur in Utrecht te verzamelen om te gaan rellen. Op krap 600 meter van mijn huis
Dit zou ik denk ik ook doen uit voorzorgquote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Parkeer je auto 20 kilometer verderop en probeer met OV terug te komen voor het 'protest' begint.
In en om Utrecht ook genoeg tuig voor een feestje der democratie ja. Viel me mee dat het er gister rustig bleef.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
Alleen als het ze uitkomt, als ze wappies kunnen wappen staan ze natuurlijk op voor de locale horeca.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik lees dat juist alle hooligans naar Nijmegen gaan.
Heeft NEC nog supporters eigenlijk?
Heeft eentje de datum verkeerd, die is voor zaterdag.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nu al? Ik had wel een oproep gezien voor zaterdag, maar niks voor vandaag.
WIJ ZIJN NE.. uhquote:Op maandag 25 januari 2021 15:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heeft eentje de datum verkeerd, die is voor zaterdag.
Staat die daar dadelijk alleen.
zorg voor veel verlichting.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:24 schreef Ireth het volgende:
bron: https://www.omroepwest.nl(...)gelijke-demonstratiequote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Op sociale media gaat een oproep rond om maandagmiddag om 16.00 uur naar het Rijnplein in Alphen aan den Rijn te komen. Na de onrust zondagavond in de Haagse Schilderswijk en in een aantal andere steden, nemen ondernemers in Alphen het zekere voor het onzekere. 'Wij gaan de gasflessen weghalen en het zeil halen we naar binnen,' zegt de eigenaar van de oliebollenkraam op het Rijnplein.
Bij de oliebollenkraam maken ze zich zorgen over de mogelijke demonstratie: 'We bereiden ons voor en we zijn van plan hier te blijven en de boel in de gaten te houden.' De McDonald's iets verderop gaat eerder dicht en neemt maatregelen. 'We zetten allerlei dingen boven en we vergrendelen de boel.' Bij de bakkerij op het plein in het centrum van Alphen hebben ze niets gehoord over een demonstratie.
De gemeente Alphen aan den Rijn laat weten dat de demonstratie niet formeel is aangekondigd bij de gemeente. 'Het is een goed gebruik om de demonstratie vooraf te melden, zodat we kunnen komen tot goede afspraken over veiligheid en een goed verloop,' zegt een woordvoerder. 'Wij hebben de aankondiging van de demonstratie van vanavond gezien en blijven de organisatoren uitnodigen om zich bij ons te melden, zodat we in gesprek kunnen gaan.'
Woont al wel een paar jaar in Nederland zo te zien. Verder lijkt het me een soort antifa/krakerstype. Verhaal "we lopen toevallig langs" trapt niemand in natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat het een grapje van Dven was dat het een Tsjechische was, maar dat was dus gewoon waar....
Wat doet iemand uit Tsjechië hier in godsnaam bij rellen, behalve beroepsmatig rellen???
Zaterdag overvecht, vandaag ASW.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nu al? Ik had wel een oproep gezien voor zaterdag, maar niks voor vandaag.
Ik heb geen Facebook, ik vind op hun beide namen alleen wel dat ze "Yesterday" om 08.39 PM bij Radio Kootwijk waren....quote:Op maandag 25 januari 2021 15:22 schreef Maanvis het volgende:
https://www.facebook.com/DenisaStastnaa
Als je kapot met drie t's schrijft op het eind, maakt het dan meer indruk of zo?quote:
Daar is God geboren, spaar Venlo.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
"Er moeten doden vallen vandaag"
Venlo
quote:Op maandag 25 januari 2021 15:19 schreef kitano het volgende:
Ik dacht even dat Wendy het omvergeblazen meisje was, maar die blijkt Denisa te heten en uit Tsjechië te komen:
linkje
quote:Het stel is vastberaden om stappen te ondernemen tegen de politie. "Wij waren nooit uit op geweld," zegt Michael. "Het doet pijn dat we worden weggezet als raddraaiers, hooligans of aanhangers van Pegida Antifa."
Waarom worden dit soort artikelen gepubliceerd? Trekt alleen nog maar meer relschoppers aan.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Alphen aan den Rijn maakt zich op voor mogelijke demonstraties
[..]
bron: https://www.omroepwest.nl(...)gelijke-demonstratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |