Tuurlijk ben ik daar uitgesproken over. Alleen dat heeft niets te zoeken hier. En zal ik ook per gebeurtenis bekijken.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:55 schreef FYazz het volgende:
[..]
Tuurlijk weet je dat wel, hij wil jou uit de tent lokken, omdat jij uitgesproken bent als het wel om huidskleurtjes gaat en dat zou dan hypocriet zijn.
Jij weet dat dit zo is, dus laat jij je op jouw beurt niet uit de tent lokken om zo geen uitspraken te hoeven doen over huidskleurtjes, zodat je niet hypocriet lijkt.
Uiteindelijk weten we allemaal hoe door beide kanten de spelletjes gespeeld worden
nee telegram is juist ontraceerbaarquote:Op maandag 25 januari 2021 15:04 schreef Momo het volgende:
Maar op telegram etc. is waarschijnlijk wel het IP adres te achterhalen van die gasten?
Je ziet de plaatselijke rellen eigenlijk in van oudsher katholieke delen in Nederland lijkt het. En Urk. Uiteraard is er in de steden ook wel wat relgraag tuig op te trommelen, dus daar gaan dan ook geruchten rond.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom allemaal in Limburg vraag je je dan af. Je zou in eerste instantie denken achtergesteldheid en een calimero-gevoel richting de Randstad / Den Haag die niks voor ze doet en ze niet op dezelfde voet zet als andere provincies maar dan zou je in Drenthe en Groningen ook zulke geluiden moeten horen.
Moeten ze ook even bij de spoorwegovergangen doen dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat de boeren gaan beslissen te tegendemonstreren, staan de snelwegen iig dicht.
Ja dat was mijn punt eigenlijk.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Ondertussen is het meer de vraag waar die geruchten niet rond gaan.
Een station kun je sluiten...quote:Op maandag 25 januari 2021 15:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Moeten ze ook even bij de spoorwegovergangen doen dan.
''Herres''.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:09 schreef Smack10 het volgende:
Hengelo of gewoon stoerdoenerij?
[ twitter ]
Dus wel gebieden waar men gewend is naar de dominee of meneer pastoor te luisteren.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Je ziet de plaatselijke rellen eigenlijk in van oudsher katholieke delen in Nederland lijkt het. En Urk. Uiteraard is er in de steden ook wel wat relgraag tuig op te trommelen, dus daar gaan dan ook geruchten rond.
Denk echt dat je ze te hoog inschat.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:42 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Of juist slim, staat de politie massaal daar en hebben ze op andere plekken vrij spel.
Zou wel geinig als die reloproep nep blijkt te zijn. Staan straks de ME tegenover die hooligans. Wedden dat ze dan bij gebrek aan beter maar met elkaar gaan mattenquote:Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Willem II hooligans zijn het lachertje van de eredivisie.
Ohnee, de mensen in Geleen zijn gemiddeld gezien nog 3 keer minder ontwikkeld.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:55 schreef deedeetee het volgende:
WTF het gerucht gaat dat ze na Stein vanavond in Geleen gaan samenkomen. Zou al om 400 man gaan.
Chicago aan de Maasquote:Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar is hier ?
Ik vind t maar eng worden. Rellen in kleine steden is toch wat anders als in de grote steden.
We gaan het zien.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denk echt dat je ze te hoog inschat.
Oh dat heb ik op YT ook weleens gezien, maar die twee waren niet voornemens het uit te voeren vanwege hun karma.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit is wel de extreemste die ik heb gezien.
Praten openlijk over moord etc.
Kom vanavond naar de heuvel dan.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Willem II hooligans zijn het lachertje van de eredivisie.
Wilde de me'er dat ook eens doen maar kreeg de kans nooit thuis?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:52 schreef Maanvis het volgende:
spuiten maar ook op 15-jarige blonde Nederlandse meisjes
Komt omdat men niks met Holland heeft, meer eigen cultuur.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom allemaal in Limburg vraag je je dan af. Je zou in eerste instantie denken achtergesteldheid en een calimero-gevoel richting de Randstad / Den Haag die niks voor ze doet en ze niet op dezelfde voet zet als andere provincies maar dan zou je in Drenthe en Groningen ook zulke geluiden moeten horen.
Als ze maar van die kerk daar afblijven, tuigquote:Op maandag 25 januari 2021 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom vanavond naar de heuvel dan.
Google maarquote:Op maandag 25 januari 2021 15:12 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Stein ligt aan de Maas, Geleen niet hoor.
Hetzelfde als dat ze met zijn allen WIJ ZIJN NEDERLAND lopen te roepen terwijl het gros van de Nederlanders zich openlijk distantieert van zequote:Op maandag 25 januari 2021 15:15 schreef Momo het volgende:
Ironisch dat een groep als dat zich ook "Defend Arnhem" noemen. De burgers moeten zich eerder defenden tegen deze proleten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |