quote:
Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was (die stak een hand of middelvinger op), maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wel raar blijf ik het vinden dat die gast in dat bruine berenpak en haar vriend, die allebei veel bedreigender zijn dan mevrouw sprietje, niet weg werden gespoten
Ook op apps als telegram?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Smack10 het volgende:
Meerdere oproepen tot rellen in Rotterdam, maar worden snel van internet verwijderd.
Die groepen weten elkaar ook zonder internet wel te vinden.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef Smack10 het volgende:
Meerdere oproepen tot rellen in Rotterdam, maar worden snel van internet verwijderd.
zo moeilijk is het niet om te richten met het waterkanon de straal is zo hard dat ie instant op de plek is waar ie moet zijn en er zitten camera's in het kanon waarmee je exact kunt richten. deze camera's staan ook in verbinding met de meldkamer.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was, maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.
De man in het berenpak was niet agressief richting de ME volgens mij en hij werd door een ander waterkanon in de gaten gehouden. Op een ander filmpje/foto zie je dat achter de bewuste kanonwagen nog een tweede waterkanon staat en die richt op de man in het berenpak.
Oh, ze wilden middelvingermeneer het ziekenhuis in spuiten? Nee, dan is het wel proportioneel geweld.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:27 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat haar vriend het doel was (die stak een hand of middelvinger op), maar ze liepen net door en de ME'er was denk ik iets te laat. Vandaar ook dat de straal vol tegen haar hoofd kwam en niet tegen de borst van haar vriend.
De man in het berenpak was niet agressief richting de ME volgens mij en hij werd door een ander waterkanon in de gaten gehouden. Op een ander filmpje/foto zie je dat achter de bewuste kanonwagen nog een tweede waterkanon staat en die richt op de man in het berenpak.
Heeft hij niet al eens iemand doodgereden uit wraak?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:23 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat is een watje vergeleken met de echte hardliners.
Verwarring stichten is dat.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
In Arnhem willen ze gemeentehuis en politiebureau aanvallen.
En een parkeerautomaat!quote:Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Heb geen idee?quote:Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft hij niet al eens iemand doodgereden uit wraak?
Doe niet zo trollig-lollig als mod.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ze wilden middelvingermeneer het ziekenhuis in spuiten? Nee, dan is het wel proportioneel geweld.
En telkens maar weer dat debiele onze vrijheid wordt afgepakt. Echt, hoe dom zijn deze lui.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
Meneer of mevrouw ‘snelle dingen’ kan die tijd beter besteden aan een lesje Nederlands.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:29 schreef Smack10 het volgende:
[ twitter ]
quote:
quote:Op maandag 25 januari 2021 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ze wilden middelvingermeneer het ziekenhuis in spuiten? Nee, dan is het wel proportioneel geweld.
Waarom doordiscussieren daarover? Je bent op de verkeerde plaats, op het verkeerde moment en omdat je ongehoorzaam bent krijg je terecht op je donder....quote:Op maandag 25 januari 2021 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben vredig aan het protesteren dus ik ga na een demonstratieverbod, een noodverordening en meerdere waarschuwingen binnen 20 meter van een waterkanon staan...
geen medelijden mee eerlijk gezegd.
Ow heerlijk deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |