Nog wel, het plateau is echter in zicht..quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
We gaan nog altijd gewoon naar beneden man.
Begin er niet aan. Het mod-examen is ook moordend.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat er van mods verwacht word dat je enkel pareltjes en hele onderbouwde essays schrijft
quote:
Jaja, leuke verhalen. Nederland presteert onder in vergelijking met zeer veel andere Europese landen terwijl de maatregelen inmiddels al een behoorlijke tijd flink zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:18 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nog steeds een dalende trend zichtbaar.
Dat bedoelde ik dus min of meer ja, dat het imho een optie is dat dit dus een langzame kanteling kan zijn.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog wel, het plateau is echter in zicht..
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:50 schreef popje het volgende:
[..]
En er gaan ook geen patienten weg uit het ziekenhuis in de tussentijd??
Iets met een klok en een klepel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:49 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Onzin. R is geen 1,1 nu.
Incubatietijd moet je niet rekenen. Want mensen zijn niet na 6 dagen doodziek natuurlijk. Meestal pas na 10-14 dagen.
Net als gister kun je daar nog niets van zeggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nog wel, het plateau is echter in zicht..
dat is maar de vraag met welke landen je vergelijkt, vergelijk je ons met Ierland, Engeland, Portugal en Spanje. Dan doen we het prima.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Jaja, leuke verhalen. Nederland presteert onder in vergelijking met zeer veel andere Europese landen terwijl de maatregelen inmiddels al een behoorlijke tijd flink zijn.
Matigquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rioolwatermeting. Die is ook aan het oplopen, for what it’s worth.
We have ways....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Begin er niet aan. Het mod-examen is ook moordend.
En toch komen sommigen er doorheen
Ik bracht vanochtend om 07:00 uur de kleine naar de opvang een stad verderop. Kaolodruk op de weg broerquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Jaja, leuke verhalen. Nederland presteert onder in vergelijking met zeer veel andere Europese landen terwijl de maatregelen inmiddels al een behoorlijke tijd flink zijn.
Niet veel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Jazeg het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de rioolwatermeting. Die is ook aan het oplopen, for what it’s worth.
Twee weken geleden hadden we dan ook nog ruim 8000 besmettingen. Mensen vergeten snel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Besmettingcijfers dinsdag 29 december tot en met maandag 4 januari:
dinsdag: 7.561
woensdag: 9.504
donderdag: 9.719
vrijdag: 8.215
zaterdag: 8.630
zondag: 7.438
maandag: 6.671
totaal: 57.738
Besmettingcijfers dinsdag 5 januari tot en met maandag 11 januari:
dinsdag: 6.412
woensdag: 7.142
donderdag: 9.737
vrijdag: 8.169
zaterdag: 7.383
zondag: 6.657
maandag: 5.499
totaal: 50.999
Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:
dinsdag: 4.986
woensdag: 6.148
donderdag: 6.575
vrijdag: 6.093
zaterdag: 5.340
zondag: 5.598
maandag: 4.822
totaal: 39.562
Besmettingcijfers dinsdag 19 tot en met maandag 25 januari:
dinsdag: 4.272
woensdag: 5.615
donderdag: 5.774
vrijdag: 5.744
zaterdag:
zondag:
maandag:
totaal: (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:) 37.459
Die twee weken daarvoor 1500 en 1800 minder in de periode van donderdag naar vrijdag.
Gelukkig is er ook altijd een flinke daling van vrijdag naar zaterdag
Ja en wat wil je nu zeggen? Lekker negatief blijven doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Daar heb jij weer een punt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee weken geleden hadden we dan ook nog ruim 8000 besmettingen. Mensen vergeten snel.
Ow... ga jij de peptalk verzorgen vandaag?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:26 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja en wat wil je nu zeggen? Lekker negatief blijven doen?
Ga jij morgen maar fijn met je rateltje de avondklok vieren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:26 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ja en wat wil je nu zeggen? Lekker negatief blijven doen?
Voor mijn gevoel zitten we nu toch weer op een plateautje, maar ik weet niet hoe we er ten opzichte van vorige week vrijdag voorstaanquote:
In begin maart 2020 stond ik nog in een volgepakte zaal in Amsterdam bier te drinken genietend van een bandje.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee weken geleden hadden we dan ook nog ruim 8000 besmettingen. Mensen vergeten snel.
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwaterquote:
Ik vier helemaal niks, maar ik word doodmoe van dat oeverloze negatieve gezeik van users hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga jij morgen maar fijn met je rateltje de avondklok vieren.
Ziet er super uit, er is licht aan het einde van de tunnel (alleen is de tunnel nog 2 lichtjaar lang).quote:
Daar moest ik ook nog aan denken ja, met hetzelfde gevoelquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
In begin maart 2020 stond ik nog in een volgepakte zaal in Amsterdam bier te drinken genietend van een bandje.
Voelt als minimaal 5 jaar geleden inmiddels
Realisme kan ook nog. Momenteel is de trend dalende en dat is heel goed maar naleving van de maatregelen is nog steeds bar slecht, tweederde van de werknemers zit gewoon op kantoor bijvoorbeeld dus erg veel reden om al te optimistisch te zijn is er niet, lijkt mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ik vier helemaal niks, maar ik word doodmoe van dat oeverloze negatieve gezeik van users hier.
Altijd maar negatief benaderen.
We zitten vooralsnog in een dalende trend.
Over het algemeen valt het best mee met het gezeik en hebben we interessante discussies én kan je hier ook best lachen. Maar als jij steeds de nadruk legt op elke negatief op te vatten reactie dan wordt de sfeer wel hoe zal ik het zeggen... negatief :/quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ik vier helemaal niks, maar ik word doodmoe van dat oeverloze negatieve gezeik van users hier.
Waarom?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Questular het volgende:
Wordt gewoon tijd dat we alle ouderen en mensen die in de risicogroep vallen gaan vaccineren en vervolgens stoppen met het publiceren van positieve testen en alleen nog maar ziekenhuiscijfers delen
Toch trekt het je wel anders zou je hier niet komen....quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Kijken naar de cijfers en feiten achter bepaalde maatregelen. Dat we bang moeten zijn voor die mutaties is nog op geen enkele wijze aangetoond.quote:
Ik heb echt geen idee wat we met die rioolwatermetingen moeten, lijkt me een heel lastige om te interpreteren. Tijdje terug had een user hier een grafiek met de hoeveelheid neerslag gepost en die (omgekeerd) over de rioolwatermetingen heengelegd, en die kwamen een beetje te goed uit. Piekte wanneer het tijden niet geregend had en andersom.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Jazeg het volgende:
[..]
https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/rioolwater
Bijna verdubbeld sinds het laagste punt eind december. Maar hey, harde conclusies kun je er vast niet aan verbinden verder. Het is wel interessant om te volgen.
Jij stelt dat het altijd negatief is. Doe normaal joh. Het punt is dat je in vergelijking met twee maanden terug nog geen flikker opgeschoten bent en de mensen in Nederland continu met meer regeltjes geconfronteerd worden terwijl er ook landen zijn die laten zien dat het zonder al dat gedoe mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:28 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ik kijk er altijd naar uitquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat heb jij aan de dagcijfers positieve testen?
Zoals gezegd, tweederde zit op kantoor dus blijkbaar werkt het bang maken/houden voor geen meter.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kijken naar de cijfers en feiten achter bepaalde maatregelen. Dat we bang moeten zijn voor die mutaties is nog op geen enkele wijze aangetoond.
Maar goed, we kunnen elkaar beter bang blijven houden inderdaad. Want we moeten voorzichtig zijn enzo. Ondertussen zit ik hier met 2 kinderen die ook te lijden hebben onder een pandemie die hen niet raakt. Maar laten we vooral bang blijven voor die Britse superspreader.
Vind je? Ik vind het in Nederland qua aantallen een stuk beter gaan dan in de meeste West-Europese landen. Spanje en Frankrijk zitten al sinds november boven de 1, Duitsland en België schipperen zo'n beetje rond die 1 en over Portugal/VK/Ierland hoeven we het niet te hebben lijkt me.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het Nederlandse coronabeleid nog niet één keer kunnen betrappen op te voorzichtig zijn of preventief handelen. Ik ga er dus vanuit dat ze echt wel stevige aanwijzingen hebben dat het mis zou kunnen lopen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kijken naar de cijfers en feiten achter bepaalde maatregelen. Dat we bang moeten zijn voor die mutaties is nog op geen enkele wijze aangetoond.
Maar goed, we kunnen elkaar beter bang blijven houden inderdaad. Want we moeten voorzichtig zijn enzo. Ondertussen zit ik hier met 2 kinderen die ook te lijden hebben onder een pandemie die hen niet raakt. Maar laten we vooral bang blijven voor die Britse superspreader.
Sinds de afname van piraterij vanaf de 14e eeuw tot nu is de co2 in de lucht ook flink gestegen percentueel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat we met die rioolwatermetingen moeten, lijkt me een heel lastige om te interpreteren. Tijdje terug had een user hier een grafiek met de hoeveelheid neerslag gepost en die (omgekeerd) over de rioolwatermetingen heengelegd, en die kwamen een beetje te goed uit. Piekte wanneer het tijden niet geregend had en andersom.
Bron? Volgens Rutte zit 80% thuis. Hetgeen ook mijn ervaring isquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tweederde zit op kantoor dus blijkbaar werkt het bang maken/houden voor geen meter.
Zie avondklok.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoals gezegd, tweederde zit op kantoor dus blijkbaar werkt het bang maken/houden voor geen meter.
Geweldig om dit op gebruik te analyseren.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Tja, met dat argument kun je alles wel vergoeilijken. Als het zo verschrikkelijk was hadden alle huisgenoten elkaar aangestoken.
Gaan we in NL ook krijgen. Ik hoor het ze nu al zeggen. "Het viel juist mee, door ons doortastend ingrijpen".
2/3e?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat eerste heb je een punt, en voor dat tweede is door diversen regelmatig gevraagd om duidelijkheid. Als we een avondklok invoeren moet de noodzaak ook scherp zijn enzo dat soort vragen. Maar voorlopig zien we nog steeds geen keiharde cijfers waar en hoe een avondklok ons tegen zou beschermen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb het Nederlandse coronabeleid nog niet één keer kunnen betrappen op te voorzichtig zijn of preventief handelen. Ik ga er dus vanuit dat ze echt wel stevige aanwijzingen hebben dat het mis zou kunnen lopen.
Ik vind dat er echt een verschil is tussen bang en voorzichtig. En ik zit ook met een kind dat lijdt onder deze pandemie. En ik vind het heel rot, maar het is tegelijkertijd wel waar we nu in zitten. Zij neit alleen, maar alle kinderen, mondiaal zelfs. Het maakt het voor mij als opvoeder ook lastiger, en toch zal ik er iets van moeten maken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aldus de Volkskrant vanmorgen, ja.
https://www.volkskrant.nl(...)n-te-raken~bdf50504/quote:Thuiswerken is een van de effectiefste maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Toch werkt bijna 30 procent van de werknemers die dat wel kunnen niet vanuit huis.
Ik dacht 2/3 van alle werkende mensen, niet van de mensen met een kantoorbaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Aldus de Volkskrant vanmorgen, ja.
Daar wordt voor gecorrigeerd toch? Ik vind de grafiek best goed overeenkomen met de besmettingscijfers eigenlijk. Het zal vast niet 100% kloppen maar er is wel iets uit te halen. Denk ikquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat we met die rioolwatermetingen moeten, lijkt me een heel lastige om te interpreteren. Tijdje terug had een user hier een grafiek met de hoeveelheid neerslag gepost en die (omgekeerd) over de rioolwatermetingen heengelegd, en die kwamen een beetje te goed uit. Piekte wanneer het tijden niet geregend had en andersom.
Ik heb het idee (en dat is echt helemaal nergens op gebaseerd) dat het niet de bedoeling is om ons bang te maken/houden, maar dat de beleidsmakers vooral zelf bang zijn. Ergens snap ik dat ook wel, de verantwoordelijkheid is gigantisch.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd opgevat. Je kan gelijk hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht 2/3 van alle werkende mensen, niet van de mensen met een kantoorbaan.
Zou dat werkelijk zo zijn ja? Misschien bij grote bedrijven en overheden, banken etc. waar ze het goed kunnen meten. Maar, het is anekdotisch natuurlijk, ik ken echt veel mensen die gewoon elke dag naar hun werk gaan, ook als dat eigenlijk ook anders kan. Zelf ben ik net naar drie verschillende klanten op een bedrijventerrein geweest voor een bespreking. Daar merkte je even helemaal niks van corona (heerlijk), iedereen gewoon lekker aan het werk.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:37 schreef groenen het volgende:
[..]
Bron? Volgens Rutte zit 80% thuis. Hetgeen ook mijn ervaring is
Overigens ligt het aantal positieve testen 1,5% lager dan vorige week. Hetgeen nog steeds behoorlijke testbereidheid laat zien.
Wijze woorden!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee (en dat is echt helemaal nergens op gebaseerd) dat het niet de bedoeling is om ons bang te maken/houden, maar dat de beleidsmakers vooral zelf bang zijn. Ergens snap ik dat ook wel, de verantwoordelijkheid is gigantisch.
Voor mezelf is 't makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat iets goed of slecht gaat, maar als je er middenin staat en uiteindelijk verantwoordelijk gehouden wordt voor extra doden als de R boven de 1 blijft gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Wie wordt er daarvoor verantwoordelijk gehouden dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee (en dat is echt helemaal nergens op gebaseerd) dat het niet de bedoeling is om ons bang te maken/houden, maar dat de beleidsmakers vooral zelf bang zijn. Ergens snap ik dat ook wel, de verantwoordelijkheid is gigantisch.
Voor mezelf is 't makkelijk vanaf de zijlijn roepen dat iets goed of slecht gaat, maar als je er middenin staat en uiteindelijk verantwoordelijk gehouden wordt voor extra doden als de R boven de 1 blijft gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Bang en voorzichtig worden in een adem met paniekzaaierij genoemd. Ik vind ook dat we voorzichtig moeten zijn maar dat neemt niet weg dat we zomaar klakkeloos alles moeten doen om een mogelijke mutant de baas te zijn. Let goed op het woordje mogelijk want al 2 weken is duidelijk dat deze helemaal niet zo gevaarlijk/besmettelijk/dodelijk is. Toch blijven we daar aan vast houden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat er echt een verschil is tussen bang en voorzichtig. En ik zit ook met een kind dat lijdt onder deze pandemie. En ik vind het heel rot, maar het is tegelijkertijd wel waar we nu in zitten. Zij neit alleen, maar alle kinderen, mondiaal zelfs. Het maakt het voor mij als opvoeder ook lastiger, en toch zal ik er iets van moeten maken.
Ah, het zinnetje erna:quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat verkeerd opgevat. Je kan gelijk hebben.
Kortom, tijdens de eerste lockdown was het ~50%, nu ~67%. Dat scheelt dus slechts 17%. En het is nog minder als je je bedenkt dat tijdens de eerste lockdown ook mensen thuis werkten die eigenlijk niet thuis kunnen werken, maar vanuit de paniek destijds thuis bleven.quote:Waar tijdens de lockdown het afgelopen voorjaar het woon-werkverkeer halveerde, ging afgelopen week meer dan tweederde van de werkenden naar het werk.
Avondklok kan dus weer als eerste van tafel.?quote:bron: nu.nl
Uit de omvangrijke testoperatie in de gemeente Lansingerland is geen grootschalige verspreiding van de Britse variant van het coronavirus gebleken, meldt GGD Rotterdam-Rijnmond vrijdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
7 gemeentes met 0 besmettingen
5 gemeentes met 1 besmettingen
44 gemeentes met 2-4 besmettingen
96 gemeentes met 5-9 besmettingen
71 gemeentes met 10-14 besmettingen
45 gemeentes met 15-19 besmettingen
45 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Ik zit sinds maart thuis en het kantoor is gesloten en op slot. Al mijn klanten hebben een reisverbodquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou dat werkelijk zo zijn ja? Misschien bij grote bedrijven en overheden, banken etc. waar ze het goed kunnen meten. Maar, het is anekdotisch natuurlijk, ik ken echt veel mensen die gewoon elke dag naar hun werk gaan, ook als dat eigenlijk ook anders kan. Zelf ben ik net naar drie verschillende klanten op een bedrijventerrein geweest voor een bespreking. Daar merkte je even helemaal niks van corona (heerlijk), iedereen gewoon lekker aan het werk.
Helemaal mee eens maar die verantwoordelijkheid lijkt vooral maar 1 kant op te werken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bovenstaande klopt wel denk, ZuidAs is aardig leeg. Overheid ook wel hoop ik. Kleinere bedrijven wellicht wat vaker naar kantoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zou dat werkelijk zo zijn ja? Misschien bij grote bedrijven en overheden, banken etc. waar ze het goed kunnen meten. Maar, het is anekdotisch natuurlijk, ik ken echt veel mensen die gewoon elke dag naar hun werk gaan, ook als dat eigenlijk ook anders kan. Zelf ben ik net naar drie verschillende klanten op een bedrijventerrein geweest voor een bespreking. Daar merkte je even helemaal niks van corona (heerlijk), iedereen gewoon lekker aan het werk.
Precies.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
niks te merken van een pandemie op de snelweg en de bedrijven terreinen op het moment
Nog veel last van files?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
niks te merken van een pandemie op de snelweg en de bedrijven terreinen op het moment
dat is gister wel uitgelegd door grapperhaus, als ze erachter komen kost dat geen 95 euro maar wel iets meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er ook een avondklokformulier kwam voor zelfstandigen. Dat zie ik er niet bij.
En verder zijn die formulieren wel heel makkelijk in te vullen op frauduleuze wijze zeg maar.
Klopt, maar dat is heel normaal begreep ik.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
Zolang je dat niet centraal regelt via een ministerie zal je dat toch houden, qua uitvoerbaarheid lijkt dit me nog het meest wenselijk. Als mensen dan fraude willen plegen en het risico op een strafblad nemen voor een avondwandelingetje is dat hun eigen schuld.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht trouwens dat er ook een avondklokformulier kwam voor zelfstandigen. Dat zie ik er niet bij.
En verder zijn die formulieren wel heel makkelijk in te vullen op frauduleuze wijze zeg maar.
zo normaal vind ik het niet dat de parkeerterreinen voor de kantoortuinen toch best vol staanquote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is heel normaal begreep ik.
Er moet toch geld verdiend worden.
Niet dat dat overal gebeurt...
Bijvoorbeeld in restaurants is de bezorging vooral bezigheidstherapie. Het levert niets op en zou met minder personeel kunnen, maar toch is iedereen ingeroosterd, om maar bezig te blijven...
Onzin, er is VEEL minder file dan een jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:49 schreef Predator40 het volgende:
Oh ja want jij gaat persoonlijk langs elk kantoor? Ga toch heen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zo normaal vind ik het niet dat de parkeerterreinen voor de kantoortuinen toch best vol staan
terwijl er word geroepen: werk zoveel mogelijk thuis
dat gebeurd dus gewoon niet.
Ja, ik vind dat ook frustrerend. Toen ik verantwoordelijk was voor grote incidenten bij klanten (qua IT) moest ik er ook niets van hebben om tussendoor dingen te versoepelen, dus vanuit dat opzicht begrijp ik 't heel goed, want het zijn meer dingen die fout kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar die verantwoordelijkheid lijkt vooral maar 1 kant op te werken.
zijn allemaal spook auto's zeker die op die parkeerterreinen staan ?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:55 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Oh ja want jij gaat persoonlijk langs elk kantoor? Ga toch heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |