Waarom niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom zou dit de 1e aanzet weer omhoog zijn?
BLINDE PANIEK.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Waarom zou dit de 1e aanzet weer omhoog zijn?
Ah, dus je doet gewoon roepen om het negatieve zonder specifieke basis. Niet serieus nemen dus, topquote:
Mooi, dan neem ik aan dat binnenkort bepaalde establissementen weer open kunnen.quote:
Het kan vriezen, en het kan dooien.quote:
Wat een bazenargumentquote:
Why. Het kan toch. Dat het plateau nu bereikt is en we nu langzaam weer gaan stijgen. Doen alsof dit geen optie is vind ik net zo goed nergens op slaan.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:19 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Niet zo gaan doen. Dit slaat gewoon nergens op.
Vorige week ook maar -500.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Normaal kwam er van donderdag naar vrijdag altijd een flinke daling. Nu blijft het gelijk.... ....
We gaan nog altijd gewoon naar beneden man.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Why. Het kan toch. Dat het plateau nu bereikt is en we nu langzaam weer gaan stijgen. Doen alsof dit geen optie is vind ik net zo goed nergens op slaan.
Je verwoord nu het kabinet en haar maatregelen. Niks mis mee maar ik wil wel verder kijken dan dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is nog veel onduidelijkheid over. Dus mooi dat er aanwijzingen zijn dat het niet zo ernstig lijkt als men dacht, maar het is nog niet volledig zeker dat er geen extra risico's zijn. Dus is voorzichtigheid nog steeds geboden om drama's als in de UK en Ierland te voorkomen. Ongeacht of dat nou kwam door Kerst of door B117, het ging daar in korte tijd heel erg fout, en dat willen we hier niet, lijkt me.
Ik zou eerder gokken op een verruiming van de avondklok over 2 weken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Lol, die journalisten bij Rutte zitten nu al weer aan te sturen op verlenging van de avondklok.
Besmettingcijfers dinsdag 29 december tot en met maandag 4 januari:quote:
Hoe en wat kijk je verder dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je verwoord nu het kabinet en haar maatregelen. Niks mis mee maar ik wil wel verder kijken dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |