iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Murp staat op 1.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer PF.quote:
Alles wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar is de boosdoenerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Ja, lekker met de dtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morgen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet![]()
Dikke prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent de oorzaak!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:35 schreef mazaru het volgende:
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie![]()
![]()
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 helquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 hel![]()
Zeker,ook dankzij jouw dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie Ui weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan krijgt ze wel met mij te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey we zijn er weer![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!![]()
![]()
Dat is snelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@:Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!
We mogen weer bolkuhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!![]()
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En we krijgen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talk Talkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!![]()
Goed zo, gewoon lekker meekletsenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ben nog steeds woest.
Ja ik hoop dat het in het westen wat vroeger begint dan tegen de avond.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bek houden en zuipen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dit is bloedserieus hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen![]()
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ziedend.
Hier ook. Mocht geen naam hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjes![]()
Wat een lange tp zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
• iedereen mag niet steken onder water gevenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Boven water dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u. U ookquote:
Ga jij maar weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
• iedereen is welkom hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dus niet iedereen mag het welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ook jij kan te ver gaan.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
![]()
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun afquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dank voor je luisterend oor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
![]()
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:05 schreef mazaru het volgende:
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapenquote:![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.![]()
![]()
![]()
you fucked the sheriffquote:
but you did not fuck the deputyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Best een leuk spelletje zoIedereen is een kutlultrut
Ik hoop ook dat iedereen weet dat er een grens is overschreden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
Maar goed; positiviteit nu!![]()
![]()
Ik weet ze wel te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.
Iedereen is een kutlultrut
Fijn dat je er toch weer bent ToTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je vind het maar best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!Iedereen is een kutlultrut
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed; positiviteit nu!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan heb ik een perma banquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterIedereen is een kutlultrut
Gewoon elke dag een 8 uur postpauze inlassen om ze te laten denken dat je 8 uur slaaptquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioHeb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
![]()
Dan kan je het beter niet doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
De pil van Drion grap zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over het algemeen hebben we het echt super gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
![]()
Alleen soms is het.
Ik heb het over 8 uur slaap, niet een eeuwige slaapquote:
Die is er al doos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat maak jij ervanquote:Iedereen is een kutlultrut
of je neemt het allemaal wat minder serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
Een gedicht over Maanvis
Het spel-element boeit me echt heel weinig!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.![]()
![]()
ZIE JE NOU DAT JE WEER NAAR DTS KOMTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bierquote:
Smakelijk eten!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.![]()
![]()
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat het merendeel weinig boeit, ik vind het een leuke bijkomstigheid maar ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, ff eten hier.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bang zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.
Ik ga er niet meer van slapen hoor, was dat maar zo feestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bier
Ik slaap al jaren zo slecht. Ik lig ook liever tot een uurtje op 10 in mijn nest dan er vroeg opzitten.
Eerder ging ik film kijken of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk dit is een SC. Tief op met die puntenIedereen is een kutlultrut
Is echt zo.quote:
Nee de SC is hier: ONZ / [ONZ SC] 2021 seksueel koloniseren met flippiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten
DTS is een puntenspelletjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Murp heeft weer snoeihard gescoord![]()
Wat een beest, wat een baas
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jipske.quote:
Ja dat riedeltje kennen we ook wel ondertussen. Maar je post ook voor de kat zijn kut hierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer van slapen hoor, was dat maar zo feest
Ik slaap al jaren zo slecht. Ik lig ook liever tot een uurtje op 10 in mijn nest dan er vroeg opzitten.
Eerder ging ik film kijken of zo.Iedereen is een kutlultrut
Hey Jippiequote:
Hey heeft ook de hele nacht gezeten i.p.v 8 uur te slapen :pquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef DerRabbit het volgende:
Murp heeft weer snoeihard gescoord![]()
Wat een beest, wat een baasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat klopt niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef Jippie het volgende:
Klopt het dat we wel de OP mogen verneuken
Zolang je zijn rust niet verstoord. Dus heel zachtjesquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef Jippie het volgende:
Klopt het dat we wel de OP mogen verneuken
Jawelquote:Iedereen is een kutlultrut
En ze had ook de DT.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heeft ook de hele nacht gezeten i.p.v 8 uur te slapen :p“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het brengt je geen kapitiaal. Maar meestal wel gezelligheidquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat riedeltje kennen we ook wel ondertussen. Maar je post ook voor de kat zijn kut hier
Film kijken brengt je ook geen kudtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook dat nog, het zou niet moeten mogenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:20 schreef mazaru het volgende:
Een kat heeft geen kut, dat is een poes
Meen je niet?quote:
Kunnen er wat spaties bij in de TP @murp ? Het is een woordenbrij en nee ik heb nog geen leesbril nodig![]()
![]()
er ontbreken ook smileysquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:21 schreef Jippie het volgende:
Kunnen er wat spaties bij in de TP @:murp ? Het is een woordenbrij en nee ik heb nog geen leesbril nodigTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Gelukkig net weggehaald, was echt een lange lap en moet je je de kleruh scrollen om bij het tik veld te komenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:21 schreef Jippie het volgende:
Kunnen er wat spaties bij in de TP @:murp ? Het is een woordenbrij en nee ik heb nog geen leesbril nodig
Het is wat overheersend ja die brijquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:21 schreef Jippie het volgende:
Kunnen er wat spaties bij in de TP @:murp ? Het is een woordenbrij en nee ik heb nog geen leesbril nodigIedereen is een kutlultrut
Of gewoon nietquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef Jippie het volgende:
Misschien het epistel van murp in de OP plaatsen onder een spoiler?Iedereen is een kutlultrut
en dan stiekem de l vervangen door Iquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef Jippie het volgende:
Misschien het epistel van murp in de OP plaatsen onder een spoiler?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Welk epistel?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef Jippie het volgende:
Misschien het epistel van murp in de OP plaatsen onder een spoiler?
Laten vervangen door de Ursonatequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:22 schreef Jippie het volgende:
Misschien het epistel van murp in de OP plaatsen onder een spoiler?
Uw ADH vitamine Worst
Hij moet een afstammeling zijn, dat kan niet andersquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laten vervangen door de Ursonate![]()
![]()
Wel veel iedereen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze al gezien?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hij moet een afstammeling zijn, dat kan niet anders![]()
MEN / Wat heb jij onder je CTRL+V #26Uw ADH vitamine Worst
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.quote:
richtlijn van murpTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Niet geklikt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit gaat vannacht wel lastig worden met de DT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit gaat vannacht wel lastig worden met de DT.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja is een lange lap niet echt fijnquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit gaat vannacht wel lastig worden met de DT.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
😍quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze al gezien?![]()
MEN / Wat heb jij onder je CTRL+V #26![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
Deze is ook leuk voor in de OP![]()
[ afbeelding ]![]()
Ook wet van murpquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
richtlijn van murp![]()
![]()
Ik vote yes.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een extra uitdagingquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef FreshFruit het volgende:
Dit gaat vannacht wel lastig worden met de DT.![]()
![]()
Kan je nou echt NOOIT gewoon normaal reageren?quote:Iedereen is een kutlultrut
Veul scrollen voor de DTquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
richtlijn van murp
OP MAG NIET AANGEPASTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat is goorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?![]()
Nee man, veel te zoetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?![]()
![]()
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.
Dat is gewoon klaar nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat je het weet.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30[En da? /url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/438820]Mrsloveable het volgende:
Gewoon op end drukken op de toetsenbord die tip gaf @:DJMOWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En weer verderquote:Iedereen is een kutlultrut
Dankjewel.Ik pik het niet meer.En zal het ook benoemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Gewoon af en toe gezellig komen kletsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
Je was er de laatste tijd al een stuk minder tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Laatst nog eens gekocht voor een nichtje. Natuurlijk even geproefd maar nog zoeter dan in mijn herinnering![]()
![]()
Hey DJMOquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
Hey Dotquote:![]()
Nee, ik zit niet op de pot
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
Potjandori was dat nouquote:
Ze kan de pot op.quote:
Beter gewoon echte cola geven/drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Jippie het volgende:
Laatst nog eens gekocht voor een nichtje. Natuurlijk even geproefd maar nog zoeter dan in mijn herinnering![]()
![]()
laat ik dit dialect nou nog begrijpen ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinken![]()
![]()
Ligt aan de leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinkenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volgens mij de 1e keer dat ik je een plusje geef!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten![]()
![]()
Oh spannendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.Iedereen is een kutlultrut
Anderen onthouden van punten is leuker dan zelf punten krijgenUw ADH vitamine Worst
zijn er nog veel potten hier?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Water is wel lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toe
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken![]()
![]()
Mijn broekje is spannend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Anderen onthouden van punten is leuker dan zelf punten krijgen
Iedereen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit ze zo maar niet op de potquote:
Doet het.quote:
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.Uw ADH vitamine Worst
quote:
Wat is heden ten dage nog 'verantwoord' drinken voor kinderen. Alleen water en melk denk ik?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Water is wel lekker op zijn tijd
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken![]()
mario bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolken
Dat is het leukste.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.
Deze hele teringzooi loslaten zou beter zijn. Hop naar de SC en fuck die punten. Het gaat wat verquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.Iedereen is een kutlultrut
Gewoon met mate geven..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is heden ten dage nog 'verantwoord' drinken voor kinderen. Alleen water en melk denk ik?![]()
![]()
DTS SCquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze hele teringzooi loslaten zou beter zijn. Hop naar de SC en fuck die punten. Het gaat wat ver![]()
![]()
Mijn kleindochter is 4 en die drinkt alleen water met bubbels thee en smorgen melkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Water is wel lekker op zijn tijd
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken
Ze mocht laatst wat anders vond ze niet lekker
Robert longquote:
en:
iedereen wist het
Een gedicht over Maanvis
ONZquote:Iedereen is een kutlultrut
Robert Long, jij weet.quote:
Ik gun hem wel, laatste tijd doet hij wel vriendelijk tegen mijquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
knelt dat niet rond je kloten?
nee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze schijnen er te zijn maar heb ze nog niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:42 schreef aloa het volgende:
Ik hoorde dat er punten zijn?
Kan iemand dit bevestigen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Joh hou op Dan blijven ze maar wegquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan maar niet iedereen vind het daar misschien leuk..Iedereen is een kutlultrut
Wel het beste, er zit of suiker of zoetstof in. Op zoetstof ben ik ook niet zo gek.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleindochter is 4 en die drinkt alleen water met bubbels thee en smorgen melk
Ze mocht laatst wat anders vond ze niet lekker![]()
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerdTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kwestie van goed zoeken dus?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze schijnen er te zijn maar heb ze nog niet kunnen vinden.![]()
Ik ook niet, ik zelf vind frisdrank ook veel te zoet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:43 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel het beste, er zit of suiker of zoetstof in. Op zoetstof ben ik ook niet zo gek.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, we blijven ons best doenquote:
Ik drink dat bijna nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zelf vind frisdrank ook veel te zoet.![]()
Met Rum of Beerenburg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doen ze toch ook, daarom zitten we/ze hier
Wat een lap tekst als je het zo neerzetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:45 schreef Maanvis het volgende:
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.• Iedereen mag hier posten• Iedereen mag iedereen bolken• iedereen mag de LaPo• Iedereen mag Kapen• Iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven• iedereen mag niet steken onder water geven• iedereen mag niet de moderatie aanvallen• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent• iedereen doet gezellig mee• iedereen gaat weg als hij het niet leuk vind• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen• iedereen laat de OP met rust• iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo heb• iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie• iedereen met een abbo kan ander users blokken, doe dat dan ook.• iedereen is welkom hier• iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat• iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.• iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vind• iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.• iedereen weet dat je niet je privegegevens/priveleven op FOK! moet zetten.• iedereen weet dat overdaad schaad• iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag• iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen.• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
updates gepauzeerd![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.![]()
![]()
Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes opquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik wilde er nog een murp-knipperende versie van gemaakt, maar nah!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:45 schreef Maanvis het volgende:
updates gepauzeerd![]()
![]()
Sonnema heeft een Jubileum editie,die is echt lekker met wat ijs.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban hebIedereen is een kutlultrut
Een gedicht over Maanvis
Daar zitten we hier toch voor om een spel te spelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.
Ja hoor, prima!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is Beerenburg eigenlijk puur te drinken. Heb dat nog nooit gehad. Heb alleen ooit die premixen in blikjes opVerschilt wel per merk; de één is scherper dan de ander.
![]()
Gaaf man!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde er nog een murp-knipperende versie van gemaakt, maar nah!![]()
Is bij jou ook niet raar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban heb
Dat durf ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:48 schreef aloa het volgende:
• iedereen weet dat dit echt maar een spel is.Uw ADH vitamine Worst
ToT kan dat welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij weetquote:
Hey Gizquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
@murp
Is het een idee om een topic aan te maken met de "regels" die sticky zetten en in de TP een link zetten naar dat topic?![]()
Ben je nou eens klaar met klagen en zuur doen, ik zie je al een uur ofzo zurenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban hebWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Gewoon quoten. Dan zie je ze niet.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Murp
Is het een idee om een topic aan te maken met de "regels" die sticky zetten en in de TP een link zetten naar de regels?![]()
We zijn weer losgelatenquote:
Iedereen weet het toch?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:Murp
Is het een idee om een topic aan te maken met de "regels" die sticky zetten en in de TP een link zetten naar dat topic?Iedereen is een kutlultrut
ha!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:50 schreef Soury het volgende:
Deze shit moet gewoon weg Murp Ik denk elke keer dat ik ban heb
Forum Opties Forumhop: Hop naar: