Potjandori was dat nouquote:
Ze kan de pot op.quote:
Beter gewoon echte cola geven/drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Jippie het volgende:
Laatst nog eens gekocht voor een nichtje. Natuurlijk even geproefd maar nog zoeter dan in mijn herinnering
laat ik dit dialect nou nog begrijpen ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedt
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinken
Ligt aan de leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinken
Volgens mij de 1e keer dat ik je een plusje geef!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten
Oh spannendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.
zijn er nog veel potten hier?quote:
Water is wel lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toe
Mijn broekje is spannend.quote:
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Anderen onthouden van punten is leuker dan zelf punten krijgen
Zit ze zo maar niet op de potquote:
Doet het.quote:
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.
quote:
Wat is heden ten dage nog 'verantwoord' drinken voor kinderen. Alleen water en melk denk ik?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Water is wel lekker op zijn tijd
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken
mario bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolken
Dat is het leukste.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |