OP MAG NIET AANGEPASTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
Deze is ook leuk voor in de OP![]()
[ afbeelding ]
Dat is goorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?
Nee man, veel te zoetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.
Dat je het weet.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30[En da? /url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/438820]Mrsloveable het volgende:
Gewoon op end drukken op de toetsenbord die tip gaf @:DJMO
En weer verderquote:
Dankjewel.Ik pik het niet meer.En zal het ook benoemen.quote:
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon af en toe gezellig komen kletsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey DJMOquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
Hey Dotquote:
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
Potjandori was dat nouquote:
Ze kan de pot op.quote:
Beter gewoon echte cola geven/drinkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Jippie het volgende:
Laatst nog eens gekocht voor een nichtje. Natuurlijk even geproefd maar nog zoeter dan in mijn herinnering
laat ik dit dialect nou nog begrijpen ookquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedt
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinken
Ligt aan de leeftijd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter gewoon echte cola geven/drinken
Volgens mij de 1e keer dat ik je een plusje geef!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten
Oh spannendquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Structureel iemand slopen,ik laat het je wel weten.
zijn er nog veel potten hier?quote:
Water is wel lekker op zijn tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter gewoon water, maar dan wil ze nooit meer naar me toe
Mijn broekje is spannend.quote:
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef hemarookworst het volgende:
Anderen onthouden van punten is leuker dan zelf punten krijgen
Zit ze zo maar niet op de potquote:
Doet het.quote:
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolkenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel leuk om ze te gunnen.
quote:
Wat is heden ten dage nog 'verantwoord' drinken voor kinderen. Alleen water en melk denk ik?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Water is wel lekker op zijn tijd
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken
mario bedoel je?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja aan leuke mensen en viesziedende mensen nog harder bolken
Dat is het leukste.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Deze hele teringzooi loslaten zou beter zijn. Hop naar de SC en fuck die punten. Het gaat wat verquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon met mate geven..quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is heden ten dage nog 'verantwoord' drinken voor kinderen. Alleen water en melk denk ik?
DTS SCquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze hele teringzooi loslaten zou beter zijn. Hop naar de SC en fuck die punten. Het gaat wat ver
Mijn kleindochter is 4 en die drinkt alleen water met bubbels thee en smorgen melkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Water is wel lekker op zijn tijd
Maar snap wel dat kinderen toch liever fris drinken
Robert longquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |