• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun afquote:
Dank voor je luisterend oor.quote:
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veel
Dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:05 schreef mazaru het volgende:
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
![]()
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.
you fucked the sheriffquote:
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
Ik weet ze wel te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
Fijn dat je er toch weer bent ToTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterquote:
Je vind het maar best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik een perma banquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokter
Gewoon elke dag een 8 uur postpauze inlassen om ze te laten denken dat je 8 uur slaaptquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |