• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun afquote:
Dank voor je luisterend oor.quote:
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veel
Dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:05 schreef mazaru het volgende:
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
![]()
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapenquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.
you fucked the sheriffquote:
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
Ik weet ze wel te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
Fijn dat je er toch weer bent ToTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterquote:
Je vind het maar best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik een perma banquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokter
Gewoon elke dag een 8 uur postpauze inlassen om ze te laten denken dat je 8 uur slaaptquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde mario
Dan kan je het beter niet doen.quote:
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
Over het algemeen hebben we het echt super gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
Ik heb het over 8 uur slaap, niet een eeuwige slaapquote:
Die is er al doos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.
Dat maak jij ervanquote:
of je neemt het allemaal wat minder serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
Het spel-element boeit me echt heel weinig!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.
ZIE JE NOU DAT JE WEER NAAR DTS KOMTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@:Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bierquote:
Smakelijk eten!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.quote:
Ik denk dat het merendeel weinig boeit, ik vind het een leuke bijkomstigheid maar ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, ff eten hier.
Bang zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.
Ik ga er niet meer van slapen hoor, was dat maar zo feestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bier
Is echt zo.quote:
Nee de SC is hier: ONZ / [ONZ SC] 2021 seksueel koloniseren met flippiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |