iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Murp staat op 1.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer PF.quote:
Alles wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar is de boosdoenerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Ja, lekker met de dtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morgen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet![]()
Dikke prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent de oorzaak!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:35 schreef mazaru het volgende:
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie![]()
![]()
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 helquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 hel![]()
Zeker,ook dankzij jouw dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie Ui weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan krijgt ze wel met mij te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey we zijn er weer![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!![]()
![]()
Dat is snelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@:Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
We mogen weer bolkuhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!![]()
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En we krijgen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talk Talkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!![]()
Goed zo, gewoon lekker meekletsenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ben nog steeds woest.
Ja ik hoop dat het in het westen wat vroeger begint dan tegen de avond.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bek houden en zuipen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dit is bloedserieus hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen![]()
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ziedend.
Hier ook. Mocht geen naam hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjes![]()
Wat een lange tp zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
• iedereen mag niet steken onder water gevenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Boven water dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u. U ookquote:
Ga jij maar weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
• iedereen is welkom hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dus niet iedereen mag het welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ook jij kan te ver gaan.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
![]()
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: