iedereen doet mee aan de puntentelling
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou ja zeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Murp staat op 1.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer PF.quote:
Alles wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk heeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Daar is de boosdoenerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Echt hequote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Ja, lekker met de dtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
Sowieso ga ik binnenkort die topicpointer weghalen hee, man man man wat een scrollwerk hee![]()
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweetWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Morgen dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet![]()
Dikke prima.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij bent de oorzaak!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:35 schreef mazaru het volgende:
• iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent![]()
Leonos heeft geen fantasie![]()
![]()
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 helquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik geloof je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn vele hemels maar er is maar 1 hel![]()
Zeker,ook dankzij jouw dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie Ui weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan krijgt ze wel met mij te maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:47 schreef Paul het volgende:
Maar, de topicpointer blijft nu nog, anders gaat Murp me in elkaar slaan jeweet
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Hey we zijn er weer![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jij ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!![]()
![]()
Dat is snelquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Er is serieus echt niks anders te vinden op FOK! wat een beetje fatsoenlijk loopt en leuk is.
Fucking ALLERlaatste kans dan maar. Hopelijk houden mensen zich aan de bovenstaande regels.
@:Paul LUL! Niet "I told you so" gaan lopen mekkeren he!![]()
Anyway, ik wilde ff dit pareltje delen: https://www.marktplaats.n(...)ml?previousPage=home
Zie ook de verzendkosten!
We mogen weer bolkuhhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weinig idd.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!![]()
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En we krijgen sneeuwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Talk Talkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!![]()
Goed zo, gewoon lekker meekletsenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ben nog steeds woest.
Ja ik hoop dat het in het westen wat vroeger begint dan tegen de avond.quote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben inmiddels weer afgekoeld en er hebben aardig wat mensen op me in zitten praten!
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bek houden en zuipen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dit is bloedserieus hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen![]()
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ziedend.
Hier ook. Mocht geen naam hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeahhhhhhhhh vanmiddag hier al een beetje echt minuscule klein vlokjes![]()
Wat een lange tp zegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
• iedereen mag niet steken onder water gevenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Boven water dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank u. U ookquote:
Ga jij maar weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
• iedereen is welkom hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dus niet iedereen mag het welquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen mag niet steken onder water gevenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ook jij kan te ver gaan.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:46 schreef Paul het volgende:
![]()
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
• iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
• iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun afquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dank voor je luisterend oor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
![]()
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik dacht al he het begint vroeger dan gedacht, maar het was ook niet veelTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is niet mogelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken heb.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
• iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:05 schreef mazaru het volgende:
• Iedereen krijgt van murp een rondje als dit een week goed gaat
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapenquote:![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor mijn vriendin volgend jaar.![]()
![]()
![]()
you fucked the sheriffquote:
but you did not fuck the deputyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Best een leuk spelletje zoIedereen is een kutlultrut
Ik hoop ook dat iedereen weet dat er een grens is overschreden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo haal je de 50 niet als je je zo gaat lopen opwinden
• iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
Maar goed; positiviteit nu!![]()
![]()
Ik weet ze wel te vindenquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.
Iedereen is een kutlultrut
Fijn dat je er toch weer bent ToTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je vind het maar best leukquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach er speelt wel veel meer mee, ook privé. Dan kan ik plotseling gezeik hier er niet bij hebben.
Maar goed; positiviteit nu!Iedereen is een kutlultrut
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar goed; positiviteit nu!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dan heb ik een perma banquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel, want ik krijg ze niet van tante dokterIedereen is een kutlultrut
Gewoon elke dag een 8 uur postpauze inlassen om ze te laten denken dat je 8 uur slaaptquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook pilletjes voor om bijna 8 uur te slapen![]()
Dan hoor ik echt heel graag.![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan kan je beter ff FOK!vakantie nemen. voor je het weet word je een verzuurde marioHeb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
![]()
Dan kan je het beter niet doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
De pil van Drion grap zeker?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over het algemeen hebben we het echt super gezellig.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Het topic zelf als er geen gezeik is wel, ja!Het kan hier echt super gezellig zijn!
![]()
Alleen soms is het.
Ik heb het over 8 uur slaap, niet een eeuwige slaapquote:
Die is er al doos.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat maak jij ervanquote:Iedereen is een kutlultrut
of je neemt het allemaal wat minder serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het spel-element boeit me echt heel weinig!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet een sc ipv van een spelletje. Het is maar een idéé hoor.Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.![]()
![]()
ZIE JE NOU DAT JE WEER NAAR DTS KOMTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 16:56 schreef ToT het volgende:
Zie ook de verzendkosten!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bierquote:
Smakelijk eten!quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Het spel-element boeit me echt heel weinig!Ik vind het wel grappig om af en toe een puntje te scoren, maar ik kijk echt niet naar de scores zelf. In het begin wel soms gedaan.
Anyway, ff eten hier.![]()
![]()
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat het merendeel weinig boeit, ik vind het een leuke bijkomstigheid maar ga mij er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, ff eten hier.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bang zelfsquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ga de nieuwen in de COS maar pesten.Daar zijn ze bang van je.
Ik ga er niet meer van slapen hoor, was dat maar zo feestquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja domme eikel, waarom niet daar. Hoop frustratie weg en slaapgebrek en minder bier
Ik slaap al jaren zo slecht. Ik lig ook liever tot een uurtje op 10 in mijn nest dan er vroeg opzitten.
Eerder ging ik film kijken of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk dit is een SC. Tief op met die puntenIedereen is een kutlultrut
Is echt zo.quote:
Nee de SC is hier: ONZ / [ONZ SC] 2021 seksueel koloniseren met flippiequote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
Kijk dit is een SC. Tief op met die punten
DTS is een puntenspelletjeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Murp heeft weer snoeihard gescoord![]()
Wat een beest, wat een baas
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jipske.quote:
Ja dat riedeltje kennen we ook wel ondertussen. Maar je post ook voor de kat zijn kut hierquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer van slapen hoor, was dat maar zo feest
Ik slaap al jaren zo slecht. Ik lig ook liever tot een uurtje op 10 in mijn nest dan er vroeg opzitten.
Eerder ging ik film kijken of zo.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: