Veul scrollen voor de DTquote:
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
• iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat.
richtlijn van murp
OP MAG NIET AANGEPASTquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:27 schreef mazaru het volgende:
Deze is ook leuk voor in de OP![]()
[ afbeelding ]
Dat is goorquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?
Nee man, veel te zoetquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef hemarookworst het volgende:
Hebben jullie ook zo'n trek in kindercola?
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over bepaalde grenzen sta ik niet meer toe.
Dat je het weet.quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30[En da? /url] schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile/438820]Mrsloveable het volgende:
Gewoon op end drukken op de toetsenbord die tip gaf @:DJMO
En weer verderquote:
Dankjewel.Ik pik het niet meer.En zal het ook benoemen.quote:
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gewoon af en toe gezellig komen kletsen.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]Heb ik ook aan zitten denken idd. Misschien dat ik wel wat ga minderen.
wat ga je dan doen? wel raar als je niet aangeeft waar je grens ligt is de kans groter dat men er onbehoed overheen treedtquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey DJMOquote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
Hey Dotquote:
Jo binne fan herte wolkom yn Fryslân.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oke oke, dan kom ik wel niet meer in Friesland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |