Een miljoen begint gewoon bij 1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Blackst4r het volgende:
Ik snap nooit hoe die retards altijd door blijven vloggen met hun 50 views.
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een miljoen begint gewoon bij 1
HAAAAI IK BEN HET MARC!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik kende hem niet, ik heb zijn kanaal opgezocht door dit topic
man man man
Hij mag er zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
Gisteravond was er zelfs een heuse duostream
Die man is al sinds 2006 bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Jij was er weer vroeg bij vanmorgen. Ochtenddienst op het werk?quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
TheBradge zou ook meer Snapchat filters moeten gebruiken net als Het Marcquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpies
Hij is hier een stuk slanker, daar zie je nog een beetje de vorm van zijn gezichtquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.
Dat gaat een heul lange bedoening worden danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Marc stopt pas als hij zijn Maserati heeft
Dit is best leuk !quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt een stabiele video.
Staat deze video op verborgen ofzo? Kan hem via het kanaal van Het Marc zelf niet vinden onder video's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Youtube is werk!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Wát een entertainmentwaarde
Ga gewoon werken voor jullie geld.
Dit is hun werk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Ik wil die paar tientjes per maand niet eens parttime noemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is hun werk.
Parttime, maar toch.
Dat werken noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is hun werk.
Parttime, maar toch.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Weetje wel hoe zwaar het mentaal is om over een celeb te praten die overleden is?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat werken noemen
15 Minuten per dag spenderen aan een filmpje maken om op youtube te flikkeren
quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Tevens: wat voegt dit kuttopic toe aan die andere?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Er zit meer volume op die twee stoelen dan in het geluid.
Achja, dat is ook wel zo eigenlijk. Laten we met zijn allen 50 euro doneren om hem door deze zware tijd heen te helpenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weetje wel hoe zwaar het mentaal is om over een celeb te praten die overleden is?
Haha zware tijdquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Achja, dat is ook wel zo eigenlijk. Laten we met zijn allen 50 euro doneren om hem door deze zware tijd heen te helpen
Hey jabba de huttquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is wel weer typisch FOK!
Wat een haat om iemand die plezier haalt uit wat hij doet_____!!
Nee hoor, als je een normale persoonlijkheid was had ik wat koeler gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Snel, maak een afscheidstopic!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Tijd voor een afscheidstopic!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Neem een voorbeeld aan kree, iemand waar men wel respect voor heeft gekregenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dit ja, vind het oprecht mooi om te lezen hoe die aan de betere hand is geworden tegenwoordig. Hij heeft keihard aan zichzelf gewerkt. Ik gun hem dat van harte na alle ellendequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan kree, iemand waar men wel respect voor heeft gekregen
Want dat heeft hij verdient
Inderdaad. Het grote verschil is dat kree het niet bij mooie woorden houdt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit ja, vind het oprecht mooi om te lezen hoe die hand aan de betere hand is geworden tegenwoordig. Hij heeft keihard aan zichzelf gewerkt. Ik gun hem dat van harte na alle ellende
niemand zou problemen hebben met dat je 2 uur per dag op een keyboard pingelt als je de rest van de tijd ook wat nuttigs zou doen in plaats van liegen op fora en livestreams van vrouwenprogramma's kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als iemand plezier haalt uit wat hij/zij doet dan maakt dat gelijk alle kritiek ongegrond? Heel bijzonder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wacht even, is dat Braddie weer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een normale persoonlijkheid was had ik wat koeler gereageerd.
Maar jij bent geen normale persoonlijkheid met je 4358764398764 dramaqueen afscheidstopics.
Niet mijn uitgebreide analyse in ONZ hebben gezienquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wacht even, is dat Braddie weer?![]()
Jemig de pemig.
Watskeburt? Is die van het drankorgel af?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:54 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Inderdaad. Het grote verschil is dat kree het niet bij mooie woorden houdt.
Ik kom daar niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:10 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Niet mijn uitgebreide analyse in ONZ hebben gezien
Post alleen maar in BB topic en heeft regelmatig echt van die gigantische braddie reacties. Ook zijn overmatig gebruik van accenten komt veelvuldig terug in het BB topicquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:09 schreef Modus het volgende:
Nog steeds niet overtuigd dat hij het echt is. Teveel posts die gewoon echt niet Braddiestijl zijn en hij kan dat echt niet zelf zo goed faken.
Alleen die username al is veel te negatief, daar neemt ie zichzelf veel te serieus voor.
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:09 schreef Modus het volgende:
Nog steeds niet overtuigd dat hij het echt is. Teveel posts die gewoon echt niet Braddiestijl zijn en hij kan dat echt niet zelf zo goed faken.
Alleen die username al is veel te negatief, daar neemt ie zichzelf veel te serieus voor.
Maar wat zou braddie in deze tijd anders moeten doen? Behalve al die kansloze bb updates upload hij amper en verder kijkt hij de hele dag alleen maar bb. Dan is het natuurlijk veel te verleidelijk voor hem om op fok daar over te praten en op die vrouwen te geilen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ook niet
Heel soms voel ik de echte braddie vibes bij deze persoon
Maar heel vaak straalt het helemaal geen braddie uit![]()
![]()
![]()
Oke braddie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Snap echt de reacties wel want het zijn twee veel te dikke mannen die een beetje pizza eten en in een microfoon tetteren terwijl er een op een keyboardje staat te hengsten (even serieus, je hoort dat apparaat alleen maar als er anderen aan het zingen zijn) maar anderzijds kan je ook denken laat ze lekker gaan. Misschien hebben ze allebei inderdaad geen werk maar ze zijn op het streamen na, goed argument, niemand tot last.
jeetje deze act is bijna even erg als toen je een week lang deed alsof je een baan hadquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Snap echt de reacties wel want het zijn twee veel te dikke mannen die een beetje pizza eten en in een microfoon tetteren terwijl er een op een keyboardje staat te hengsten (even serieus, je hoort dat apparaat alleen maar als er anderen aan het zingen zijn) maar anderzijds kan je ook denken laat ze lekker gaan. Misschien hebben ze allebei inderdaad geen werk maar ze zijn op het streamen na, goed argument, niemand tot last.
+ tot diep in de nacht posten en dan begin van de middag verdergaan is typisch Brad. Zo ook in dit topic, de 1e post om kwart over 5 en de tweede rond 14u.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Post alleen maar in BB topic en heeft regelmatig echt van die gigantische braddie reacties. Ook zijn overmatig gebruik van accenten komt veelvuldig terug in het BB topic
Met die negatieve naam/profielfoto hoopt ie natuurlijk dat mensen denken dat hij het niet is
Heeft Het Marc ook geen baan? Hoe weet jij dat als niet-Braddie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Welke reacties? Die ene van Erasmus? Dat is namelijk de enige die gaat over dik zijn, eten en werkeloosheid, dus niet waar het meervoud nu op doelt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Deze niet-Braddie heeft ook dezelfde auto en omvang als Braddiequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Heeft Het Marc ook geen baan? Hoe weet jij dat als niet-Braddie?
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik ben wat forser dan Thomas, en ik pas prima in een kleine Clio. Lul niet zo stom.
Het Marc werkt in de horeca heeft hij weleens laten doorschemeren in een van zijn streams, dat ligt nu logischerwijs stil.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Heeft Het Marc ook geen baan? Hoe weet jij dat als niet-Braddie?
Er zijn gelukkig meer hondjes die fikkie heten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze niet-Braddie heeft ook dezelfde auto en omvang als Braddie
[..]
Ok Braddie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het Marc werkt in de horeca heeft hij weleens laten doorschemeren in een van zijn streams, dat ligt nu logischerwijs stil.
Alsof iemand behalve jij, braddie, die streams kijktquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het Marc werkt in de horeca heeft hij weleens laten doorschemeren in een van zijn streams, dat ligt nu logischerwijs stil.
Dat zegt Braddie laatst ook al inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig meer hondjes die fikkie heten.
Misschien zegtie danquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik heb Thomas even gegoogled en dat is best een flinke knaap. Nog forser dan dat is zeker wel braddie omvang inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze niet-Braddie heeft ook dezelfde auto en omvang als Braddie
[..]
Braddie doet weer alsof hij Braddie niet is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Misschien zegtie dan![]()
![]()
![]()
Oh streamen is voor jou geen werk, jij komt niet eens een klein beetje in de buurt van YouTubers die dat wél als werk hebben.
Zei*quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat zegt Braddie laatst ook al inderdaad.
Dat lijkt nu pas voor het eerst te gebeuren, verder leek het allemaal wel 'normaal' dagritme postings te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
+ tot diep in de nacht posten en dan begin van de middag verdergaan is typisch Brad. Zo ook in dit topic, de 1e post om kwart over 5 en de tweede rond 14u.
Wat is voor matige act dan Brad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Stel je voor dat iemand in coronatijd een keer wat later gaat slapen, nee dat is echt heel gekquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat lijkt nu pas voor het eerst te gebeuren, verder leek het allemaal wel 'normaal' dagritme postings te zijn.
er is vast wel een kloonscan gedaan dus denk niet dat de mods zo op je zouden reageren als je TheBranche niet wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig meer hondjes die fikkie heten.
Meid wat een toeval. Heb je ook wajong??quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand in coronatijd een keer wat later gaat slapen, nee dat is echt heel gek
Nee sorry ik heb wél een kans tot de arbeidsmarkt en die benut ik ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meid wat een toeval. Heb je ook wajong??
hey braddie legt ook altijd accent op de e, wat een toevalquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb wél een kans tot de arbeidsmarkt en die benut ik ook
Parttime youtuber toevallig?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Bij zo'n vreemd account wordt er sws gescand op een kloon van gebande. Dat was hij niet, want anders had hij een ban. En iemand die zich Braddie UI's loopt aan te meten en zich semi als Braddie voordoet, maar hem niet is krijgt ook gewoon een ban.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:39 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
er is vast wel een kloonscan gedaan dus denk niet dat de mods zo op je zouden reageren als je TheBranche niet was
Moet ik lachen of huilen. Waarom doe je dit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dit gelooft werkelijk niemand.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Worden de chips en pizza’s tegenwoordig per heftruck naar de keuken getransporteerd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, heftruckchauffeur
Ook aan jou, het is inderdaad duidelijk zichtbaar dat je een kans hebt tot de arbeidsmarkt.quote:
wat zijn je werktijden? mensen in de logistiek zijn vitaler dan ooit in coronatijd maar je post nogal vaak onder werktijd of in de nachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, heftruckchauffeur
Mijn werktijden zijn er op het moment niet omdat ik thuis zit met een gebroken voetquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:49 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat zijn je werktijden? mensen in de logistiek zijn vitaler dan ooit in coronatijd maar je post nogal vaak onder werktijd of in de nacht
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Godverdomme wat een kut act![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Kan het zelf niet meer aan, sorry
Dat zei je laatst ook al. Morgen weer opnieuw?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Kan het zelf niet meer aan, sorry
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, heftruckchauffeur
quote:Op maandag 1 februari 2021 00:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik zelf geniet prima van het leven ja. Heb het meer dan oke voor elkaar ondanks dat door Corona de hele bende plat ligt en ik mag gaan helpdesken van achter mijn laptopje thuis.
Jij denkt dat ik een idee heb vriendquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Als je een fantasieversie van je leven verzint, dan kun je toch wel iets minder treurigs verzinnen dan een tijdelijk arbeidsongeschikte heftruckchauffeur?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Hoop dat je van de trap valt en verlamt raakt.
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Te laat. Over 2 dagen doet hij weer of zijn neus bloedt en Braddie niet is.
30 januariquote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:48 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En verrek, je kreeg nog gelijk ook
Moet toch wat tijdens die fucking avondklok, sorry
1 februariquote:Op zaterdag 30 januari 2021 21:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sorry mensen, corona maakt mij knettergek, dus ga mij nog meer vervelen dan normaal. Dan maar een nieuw account en posten
quote:Op maandag 1 februari 2021 00:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wajong krijg je als je mentaal iets mankeert of fysiek iets bent gaan mankeren waardoor je niet meer in staat bent om te werken.
Braddie kreeg zijn Wajong schat ik in `09? Hij is 29. En mijn verwachting is dat ze hem nauwkeurig hebben uitgeploeterd om te zien wat hij mankeert, waarom hij een Wajong uitkering zou mogen ontvangen, en schijnbaar is het allemaal oke bevonden. Laat het lekker gaan en geniet van je eigen leven zolang het nog kan, voor je het weet ben je oud, kan je amper opnoemen wat je 3 dagen geleden hebt gegeten, of kan je alleen nog maar dromen van een lange wandeling door het bos omdat je knieën op je 60e vol artrosezijn geraakt door het harde werken. Als er dan iemand is in de samenleving die iets anders is, laat het dan gaan.
Wees blij dat hij niet steelt of mensen lastigvalt onder de noemer pranks. Hij maakt saaie kutvlogs waar geen hond naar kijkt en is schijnbaar toch een tongenlosmakende verschijning geweest hier, en daar kan je het zijne van vinden, maar laat hem lekker zijn leven leiden.
volgens mij ben je al een hoop jaren niet actief, meestal onder het genot van een colaatje en iets uit de airfryerquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Misschien ben ik over 2 dagen wel weer niet actief. Je weet het niet he, je weet het niet.
Je bent altijd wel ergens op internet actief.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Misschien ben ik over 2 dagen wel weer niet actief. Je weet het niet he, je weet het niet.
Airfryer is al 1,5 week niet aangeweest en cola drink ik alleen als ik ergens ben, heb dat zelf niet in huis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
volgens mij ben je al een hoop jaren niet actief, meestal onder het genot van een colaatje en iets uit de airfryer
Dat sowieso. Zeker op YouTube. Maar had het nu even over FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent altijd wel ergens op internet actief.
Dat klopt wel allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar wat zou braddie in deze tijd anders moeten doen? Behalve al die kansloze bb updates upload hij amper en verder kijkt hij de hele dag alleen maar bb. Dan is het natuurlijk veel te verleidelijk voor hem om op fok daar over te praten en op die vrouwen te geilen.
Wat ga je doen als corona niet meer bestaat?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat sowieso. Zeker op YouTube. Maar had het nu even over FOK!
Misschien ben ik binnenkort wel weer weg, ligt helemaal aan hoe lang Corona nog onder ons blijft.
Ja, na Corona kun je weer terug naar je drukke bestaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Misschien ben ik binnenkort wel weer weg, ligt helemaal aan hoe lang Corona nog onder ons blijft.
kan me nog een stream van laatst herinneren waarin je minipizza's uit de oven nam, heb je misschien de airfryer tijdelijk ingewisseld voor gezonde maaltijden uit de oven?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Airfryer is al 1,5 week niet aangeweest en cola drink ik alleen als ik ergens ben, heb dat zelf niet in huis.
Dat zie ik dan wel weer. YouTube blijft sowieso onderdeel van mijn leven nu het zich heeft uitgebreidquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat ga je doen als corona niet meer bestaat?
Ik verwees gewoon naar de herhaling van je debiele act na 2 dagen, was niet zo letterlijk bedoeld zoals jij het opvatte. Waarschijnlijk is zelfs jouw debiliteitskoek nu wel echt op inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ohquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. YouTube blijft sowieso onderdeel van mijn leven nu het zich heeft uitgebreid
uitgebreid in de vorm van nieuwe intense fansquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer. YouTube blijft sowieso onderdeel van mijn leven nu het zich heeft uitgebreid
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef Chia het volgende:
Maar aangezien BB kijken tegenwoordig je andere parttimebaan is
Ja wauw 450 abonnees echt fantastischquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
+ youtube als parttime baan, je kunt haast zeggen dat hij fulltime aan het werk is!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef Chia het volgende:
Maar aangezien BB kijken tegenwoordig je andere parttimebaan is zie ik je voorlopig niet heel 2021 verdwijnen van FOK! of zo.
Ja dit imperium moet je koesteren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat nieuwe keyboard op zijn kanaal is mijn nieuwe keyboard.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Oh
Nog mooie sponsordeals kunnen regelen?
"Muzikale projecten, veel jamsessies"quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:00 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ja, na Corona kun je weer terug naar je drukke bestaan.
Tegenwoordig zelfs meer dan fulltime doordat hij nachtwerk maakt van de collabs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef okselzweet het volgende:
[..]
+ youtube als parttime baan, je kunt haast zeggen dat hij fulltime aan het werk is!
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja wauw 450 abonnees echt fantastisch
Wie zijn kanaal?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat nieuwe keyboard op zijn kanaal is mijn nieuwe keyboard.
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedere dag een filmpje van een minuut in elkaar knutselen klinkt niet echt als een parttime baan maar oke.
Ohja even vergeten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgen
alleen als er beroemde mensen doodgaan of mensen uit big brother verdwijnen worden we wat extra verwend
Stelt ook geen fuck voorquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
TheBradge nu 2587, BradgeTV 646. Echt fantastisch inderdaad.
Jammer alleen dat geen hond zit te wachten op die filmpjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
iedere dag? we mogen blij zijn als we 1 filmpje van 2 minuten per maand krijgen
alleen als er beroemde mensen doodgaan of mensen uit big brother verdwijnen worden we wat extra verwend
Een lager uurloon dan vakken vullen, burgers flippen of kranten bezorgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Solotovski het volgende:
Hoe gaat het met je opgezwollen poten?
burgers flipt hij ook soms als de airfryer aangeeft dat de helft van de tijd is verstrekenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Een lager uurloon dan vakken vullen, burgers flippen of kranten bezorgen.
17 kijkers per stream, waarvan 5 trollen, 7 Fokkers die hopen op gedoe en 5 halve garen die van accordeonmuziek houden. Major accomplishment idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Srs ja?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Groetjes van iemand die een Insta account heeft met 70k volgers en daar nooit over pocht.
Maar hij kan er zijn vaste lasten van betalen hoor!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Groetjes van iemand die een Insta account heeft met 70k volgers en daar nooit over pocht.
Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Stelt ook geen fuck voor
Check dit filmpje maar eens:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We appen toch gewoon, liefiequote:
Als je huur,zorgverzekering,autoverzekering etc etc niet meerekent iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar hij kan er zijn vaste lasten van betalen hoor!!!
Wel mooi dat je nu opeens wél Braddie bent.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.
Groetjes van iemand die het leuk vind om filmpjes te maken en mensen te vermaken, en een pot van Rex.
Blijkbaar wel, want mensen klikken ze aan en abonneren toch. En de mensen die hopen dat ik net zoals in 2016-2017 mezelf weer ontiegelijk laat kennen door scheldtirades interesseren mij vrij weinig, want die krijgen toch niet wat ze willen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jammer alleen dat geen hond zit te wachten op die filmpjes.
Zeker geen major accomplishment, maar ik haal er zeker voldoening uit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
17 kijkers per stream, waarvan 5 trollen, 7 Fokkers die hopen op gedoe en 5 halve garen die van accordeonmuziek houden. Major accomplishment idd.
Zijn toch weer 4 pakken slavinken en 2 zakken thai sweet chiliquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als je huur,zorgverzekering,autoverzekering etc etc niet meerekent idd
Gewoon half weekje gratis boodschappen dankzij YT
2017 was wel lachenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want mensen klikken ze aan en abonneren toch. En de mensen die hopen dat ik net zoals in 2016-2017 mezelf weer ontiegelijk laat kennen door scheldtirades interesseren mij vrij weinig, want die krijgen toch niet wat ze willen.
Zijn hier archiefbeelden van te vinden?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
Ik kan nog een stream herinneren waar jij alle ongewenste thuisbezorgd bestellingen gewoon zat op te vreten en even later live ging kotsen in een emmer![]()
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
Verwacht het ook niet, maar het is wel zo dat het een totaal andere tak is waar hij filmpjes over maakt, en dat verschil zie je ook in advertentie inkomsten en type advertenties. Waar het ene kanaal met 50k subs verdient wat hij verdient, kan het andere kanaal meet dezelfde hoeveelheid subs het dubbele verdienen puur omdat het een ander onderwerp aansnijdt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Check dit filmpje maar eens:Deze jongen heeft 50.000 abonnees en kan net zijn dingen allemaal betalen en moet nog klusjes ernaast doen ook om echt volledig rond te kunnen komen. Denk niet dat jij ooit boven de 50.000 abonnees komt.
Wat VERDIEN ik met YOUTUBE & wat zijn mijn UITGAVES 2021! 💸📈 (in detail) | Vet Gezellig: Vlogs #48
Ik heb het nooit terug kunnen vindenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zijn hier archiefbeelden van te vinden?
Da's wel het soort content waarmee je die 50.000 haalt. Wajongetje erbij en je zit gebakken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
Ik kan nog een stream herinneren waar jij alle ongewenste thuisbezorgd bestellingen gewoon zat op te vreten en even later live ging kotsen in een emmer![]()
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
Gelukkig dat ik er mij weinig nog van aantrek en het zie als leermomentenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
2017 was wel lachen
DAT WAS CONTENT![]()
![]()
het maakt geen reet uit hoeveel abonnees iemand heeft, tegenwoordig heeft de halve youtubebevolking er meer dan een miljoenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik vind het een prima prestatie gezien de kwaliteit van mijn video's.
Groetjes van iemand die het leuk vind om filmpjes te maken en mensen te vermaken, en een pot van Rex.
En keyboards is jackpot?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Verwacht het ook niet, maar het is wel zo dat het een totaal andere tak is waar hij filmpjes over maakt, en dat verschil zie je ook in advertentie inkomsten en type advertenties. Waar het ene kanaal met 50k subs verdient wat hij verdient, kan het andere kanaal meet dezelfde hoeveelheid subs het dubbele verdienen puur omdat het een ander onderwerp aansnijdt.
Het is zeker geen jackpot, maar muziek over het algemeen doet het wel goed, en mijn content is muziek gerelateerd. Althans dat op TheBradge.quote:
Wel mooi dat als je dit topic van boven naar beneden leest zie je Brad eerst keihard ontkennen en doen alsof het een relkloon is en wij achterlijk zijn.quote:
misschien een idee om een tijdje kwalitatief hoogwaardige content te maken totdat je 1k subs hebt en daarna weer door te gaan met je clickbait?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
De Nederlandse dingen presteren duidelijk wel beter, al ontvang ik daar nog geen cent voor omdat ik nog geen 1k subs heb.
Dan eerder andersom.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien een idee om een tijdje kwalitatief hoogwaardige content te maken totdat je 1k subs hebt en daarna weer door te gaan met je clickbait?
Maar dat zou betekenen dat hij moeite moet stoppen in zijn filmpjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien een idee om een tijdje kwalitatief hoogwaardige content te maken totdat je 1k subs hebt en daarna weer door te gaan met je clickbait?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat hij moeite moet stoppen in zijn filmpjes.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan eerder andersom.
Met kutcontent 1k halen, en dan meer tijd er in steken en zien waar het schip strand.
Nou dat gaf je afgelopen zaterdag ook al aanquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nou Erasmusbruggetje, ik gaf al eerder aan vanmiddag dat ik deze act niet kan volhouden en er wel klaar mee was
Kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou dat gaf je afgelopen zaterdag ook al aan
"Hallo it's the Bradge here en ik vind het heeeeeeeeeel erg dat Screech is overleden"quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:15 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het maakt geen reet uit hoeveel abonnees iemand heeft, tegenwoordig heeft de halve youtubebevolking er meer dan een miljoen
het gaat om hoeveel mensen er kijken en de views krijg jij alleen als je RTL Boelervard filmpjes maakt waar je eigenlijk mee wilde stoppen maanden geleden
Maar wel telkens weer in je filmpjes weglachen dat je zwaar obese bent en zakken chips leegvreetquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:14 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik er mij weinig nog van aantrek en het zie als leermomenten![]()
Gaat never nooit meer voorkomen dat ik mij zó voor lul zet. Keer met mijn onderkin zwaaien in een video of een rare beweging of uitspraak is tot daar aan toe, maar zoals ik toen was? Gooi mezelf liever van een brug.
misschien subben toch juist als ze iets leuks zien en niet bij ''het is thebradge hier, helaas heeft deze persoon big brother verlaten maar deze andere trut had ik er liever uit gezien. bedankt voor het kijken en tot de volgende keer''quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan eerder andersom.
Met kutcontent 1k halen, en dan meer tijd er in steken en zien waar het schip strand.
Klopt zeer zeker, en dat moet ik helemaal zelf wetenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar wel telkens weer in je filmpjes weglachen dat je zwaar obese bent en zakken chips leegvreet![]()
Ik heet geen Erasmusbrug. Erasmus was een wereldberoemde filosoof, maar ik kan mij voorstellen dat je dat niet weet. Als je met Het Marc bezig houdt is dat ook een stap te ver.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Nou Erasmusbruggetje, ik gaf al eerder aan vanmiddag dat ik deze act niet kan volhouden en er wel klaar mee was
Sjaquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
misschien subben toch juist als ze iets leuks zien en niet bij ''het is thebradge hier, helaas heeft deze persoon big brother verlaten maar deze andere trut had ik er liever uit gezien. bedankt voor het kijken en tot de volgende keer''
Daar heb je helemaal gelijk in, dat wist ik namelijk ook nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heet geen Erasmusbrug. Erasmus was een wereldberoemde filosoof, maar ik kan mij voorstellen dat je dat niet weet. Als je met Het Marc bezig houdt is dat ook een stap te ver.
Waarom huillach je dan richting Erasmus?quote:
gewoon een uur per dag vloggen en dan Marc het laten editen, die weet er wel wat leuks van te maken en het duurt nog langer dan een minuut ookquote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
een tijdje kwalitatief hoogwaardige content te maken
Marc heeft inderdaad een goede babbel. Maar ik kan niet forceren wat er niet is. Heb wel een goede babbel tijdens streams, maar als ik vlog hou ik het liever kort omdat het anders voelt als "te veel" of zoquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:23 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
gewoon een uur per dag vloggen en dan Marc het laten editen, die weet er wel wat leuks van te maken en het duurt nog langer dan een minuut ook
Best sneu voor Marc dat hij vrienden is met iemand die het nodig vind zijn momentje op fok! te kapen maar dit lijkt toch wel een patroon te zijn voor Braddie he? Het gaat over een Nederlandse youtuber>>>>het gaat over Braddie.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen. Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger, u raadt het al: het marc show. Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Klacht: ik vrees voor het marc show.
Tevens het marc show
En moeders maar huilen om zijn dikke poten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Maar wel telkens weer in je filmpjes weglachen dat je zwaar obese bent en zakken chips leegvreet![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 21:20 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is nog steeds te koud om te wandelen, maar als je moeder je ziet met opgezwollen voeten en je half huilend smeekt, dan gaat die knop wel om.
Jeetje, dat is ook alweer een dikke 3 maanden geleden. Je zou denken dat er inmiddels wel wat kilo's af zouden zijn en de zakken thai sweet chili en m&m karamel in de kast blijven liggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef Chia het volgende:
[..]
En moeders maar huilen om zijn dikke poten.
[..]
Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?quote:
HUH?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen. Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger, u raadt het al: het marc show. Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Klacht: ik vrees voor het marc show.
Tevens het marc show
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktoberquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook alweer een dikke 3 maanden geleden. Je zou denken dat er inmiddels wel wat kilo's af zouden zijn en de zakken thai sweet chili en m&m karamel in de kast blijven liggen.
Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spekquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktober
Komende week wordt wel epic anders, dan heeft ie een keer mooi voordeel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken
Uhhhm oke...quote:en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen.
Nooit van gehoordquote:Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger,
Nee, deed zelfs geen poging.quote:u raadt het al: het marc show.
Mijn probleem?quote:Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Sterkte d'r mee.quote:Klacht: ik vrees voor het marc show.
Maar walvissen vinden het niet te koud om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spek):
[ afbeelding ]
Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Uhhhm oke...
[..]
Nooit van gehoord
[..]
Nee, deed zelfs geen poging.
[..]
Mijn probleem?
[..]
Sterkte d'r mee.
Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.
Zie mijn post. Hij vond het eind oktober al te koud om te wandelen. Schijnt toch ook iets met bruin vet en wit vet of zo te zijn? Braad is waarschijnlijk een bolletje wit vet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @Erasmus te bekijken met een boxje tissues.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues...
Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Join the clubquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Het was meer zoiets:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?
[ afbeelding ]
Braddie die andere automobilisten de maat neemt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe je als je een rijbewijs hebt niet weet wat Links en Rechts is want, je ZIT notabene Links!
Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
HOE VERNEUK JE VADER JACOB
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Braddie die andere automobilisten de maat neemt._
[..]
Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt._
Wel gaaf zo'n Impactquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Kriegel het volgende:
Je kan meer dan ik. Ik heb een Nektar Impact met 88 toetsen staan en kan er geen flikker mee.
Ik kon wel om deze comeback lachen, 7/10 + like.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Maar het maakt toch uit wie die complimenten geven toch? Als ze allemaal in de Jostiband spelen, dan vinden ze het al gauw mooi, niet waar?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beterEn hoor ik ook om mij heen, en van mensen in livestreams, dat ik toch wel erg prima speel. Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit
Zeker, mooi ding. Maar ik probeer nog steeds te wennen aan het snel doch treffend kunnen inrammen van die aanslaggevoelige zware toetsen, dacht dat het een voordeel zou zijn maar vind het alleen maar lastig eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wel gaaf zo'n ImpactSpeelt als een tiet
elk topic weer zo gepikeerd reageren op iemand die kritiek heeft op je muzikale kunsten laat inderdaad zien dat het je niks boeitquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit
Zelf snoeihard door rode kruizen rijden en dan anderen de les willen lezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]Lijkt mij vrij normaal toch? Je zit links in een auto, dus dan is dat hele "Uuuuh ik weet niet wat links of rechts is" ook nonsens als je er ook maar vijf minuten over na gaat denken.
Dat plinkyplonky speel ik graag omdat ik dat leuk vind om te spelen,maar goed hé. Uiteraard ben ik een vrij matige toetsenist volgens 99% van FOK! en kijken mensen alleen omdat ze mij grappig vinden en hopen dat ik mad word.
Gelukkig weet ik beterEn hoor ik ook om mij heen, en van mensen in livestreams, dat ik toch wel erg prima speel. Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit
Denken dat een keyboard met begeieldingsautomaat alles zelf doetquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zelf snoeihard door rode kruizen rijden en dan anderen de les willen lezen
Tevens trots zijn op die kermisdeuntjes
Dan hoor je inderdaad al snel niet meer of het goed of slecht klinkt.
gaat het ene oor in en het andere oor uitquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat een keyboard met begeieldingsautomaat alles zelf doet____!X2304923947
Ik moet nog steeds de akkoorden links zelf spelen he? En de melodie.
@:TARDIS @:Superdonald of hoe hij zich nou noemt, riep al dat het niet moeilijk was wat ik deed__! En misschien heeft de luisteraar ook zoiets van het valt mee, hij speelt "gewoon" de melodie, en die beseffen zich inderdaad niet dat ik ook links nog van alles doe, op knoppen moet drukken, in de maat moet blijven. Oh, en ik ben redelijk goed met improvisatie en de pitchbender, leuk om dat ook even mee te nemen in het "Het is niet moeilijk" verhaal hé.
Dat ik mij aan het verdedigen ben ook nog, godsetyfus___!
Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal, Jeremy See, wie 100k Subs heeft, volgens nog een aantal andere grotere YouTubers, en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.
Oh, en als iemand roept "Wow, you're so talented" als ik een liedje na 2x luisteren redelijk oke kan naspelen, moet ik zeker ook maar net doen alsof'ie lult? Of als iemand zegt " You're very fluid on the keys, you're a great player" wat ik vaak te horen krijg, dan is dat natuurlijk óóóóók gelogen. Right.
Succes nog he
Extreem veel woorden voor als het de ene oor in gaat en de andere oor uit.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Denken dat een keyboard met begeieldingsautomaat alles zelf doet____!X2304923947
@:TARDIS @:Superdonald of hoe hij zich nou noemt, riep al dat het niet moeilijk was wat ik deed__! En misschien heeft de luisteraar ook zoiets van het valt mee, hij speelt "gewoon" de melodie, en die beseffen zich inderdaad niet dat ik ook links nog van alles doe, op knoppen moet drukken, in de maat moet blijven. Oh, en ik ben redelijk goed met improvisatie en de pitchbender, leuk om dat ook even mee te nemen in het "Het is niet moeilijk" verhaal hé.
Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal, Jeremy See, wie 100k Subs heeft, volgens nog een aantal andere grotere YouTubers, en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.
Oh, en als iemand roept "Wow, you're so talented" als ik een liedje na 2x luisteren redelijk oke kan naspelen, moet ik zeker ook maar net doen alsof'ie lult? Of als iemand zegt " You're very fluid on the keys, you're a great player" wat ik vaak te horen krijg, dan is dat natuurlijk óóóóók gelogen. Right.
Succes nog he
quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
- Muur van tekst over iets wat zogenaamd het ene oor in en het andere oor uit zou gaan -
Ben je in je sollicitatiebrieven ook altijd zo lang van stof?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Succes nog he
Je zei laatst dat je iets van een Transpose knop gebruikt. Als je dat googlet kom je toch heel wat commentaren tegen van 'als je een beetje kan spelen, gebruik je dat niet'.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Heb je dat aan alle 2500 gevraagd? Hoeveel daarvan zijn de trollen die elke dag een nieuw subben omdat ze geband waren?quote:Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal,
Oké da's 1.quote:Jeremy See, wie 100k Subs heeft,
Wie?quote:volgens nog een aantal andere grotere YouTubers,
Dat zegt toch niks zo? Als ze zelf alleen aan een triangel kunnen likken?quote:en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.
Ja goed verhaal. Wie zegt dat 'al die mensen' die jouw complimenten geven nog nooit een muziekinstrument hebben gezien, of 10 jaar is (wat 90% van het volk is dat reageert op video's) en als snel alles machtig mooi vindt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Succes nog he
Je beschrijft een slechte kermisact he?quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Succes nog he
Nou ik ken Braddie best goed, geloof mij maar dit is hem echtquote:
Hihi dik.quote:
Joop.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:36 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is al bevestigd door mods Joop
Dat heb ik nooit gezegd, graag rectificatie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Succes nog he
Je onderschat hoe incompetent hij is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedere dag een filmpje van een minuut in elkaar knutselen klinkt niet echt als een parttime baan maar oke.
Hoe kun je zo ontzettend dik zijn en dan alsnog aankomen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktober
Mooi mee doorgaan. Vind het ergens wel humor.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Zal ik het dan maar zeggen? Wat Braddie doet is verschrikkelijk makkelijk en ik zou hem in niveau kunnen evenaren binnen een week.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:43 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd, graag rectificatie.
Wanneer doet Braddie mee?quote:
Hij gaat nog wel zijn eigen topic openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:44 schreef okselzweet het volgende:
Ja
[..]
Jammer dat het topic alweer bijna dicht is
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil die paar tientjes per maand niet eens parttime noemen.
Dat is gewoon zakgeld van toen je 15 was.
Waarom zou ik een Maserati willen hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopen
Niet weten dat Erasmusgod alles kan kopen wat zijn hartje maar begeertquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopen
Braadslee zei dat die marc doorgaat met youtube totdat hij een Maserati kan kopen ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Maserati willen hebben?
Wat een random comment.
Ah, thanks voor de context.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Braadslee zei dat die marc doorgaat met youtube totdat hij een Maserati kan kopen ofzo
Het staat gewoon in post #13 van dit topic, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de context.
Ik sluit Brad’s filmpjes altijd na 10 seconden uit omdat het op een gegeven moment te cringe wordt. Dat moment is er sneller dan je denkt.
Nee man hij doet een typische braddierage als je over zijn muziekkunsten begintquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:21 schreef D_A het volgende:
Ik twijfel steeds meer of Braddie geen geniale act is van @:croupouque
Geen idee wie dat is, maar past hij in het braddiepak?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:21 schreef D_A het volgende:
Ik twijfel steeds meer of Braddie geen geniale act is van @:croupouque
je had de laatste moeten bekijken tot het einde.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de context.
Ik sluit Brad’s filmpjes altijd na 10 seconden uit omdat het op een gegeven moment te cringe wordt. Dat moment is er sneller dan je denkt.
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
je had de laatste moeten bekijken tot het einde.
[ afbeelding ]
sporten na een nacht feesten is niet niets he?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.
Zag een filmpje dat hij gestalkt/bedreigd wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.
Nou nee, maar als je denkt dat het deze keer wel aan mij ligt, prima.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat hij gestalkt/bedreigd wordt.
Weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik heb het vermoeden dat Braddie iets heeft gezegd/gedaan en dat is gigantisch gaan backfiren. Vervolgens speelt hij dan het slachtoffer, want hoe durven mensen kritiek te hebben op iemand die (vrijwillig) thuis zit met een uitkering en gewoon zijn hobby uitoefent. Of wacht...YouTube ziet hij als z'n werk.
Nja weetje, als jij gewoon nooit je kop op youtube had gegooid was er nooit iets aan de hand geweest. En als je er niet steeds op reageert, wat je, ondanks dat je zegt van niet, steeds maar weer doet, is de lol voor die mensen er gauw af. Dus je hebt het zelf in de hand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je denkt dat het deze keer wel aan mij ligt, prima.
Het ligt vaak zeker wel aan mij, maar in dit geval absoluut niet. De mensen die dit doen, zijn knettergek.
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streamsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nja weetje, als jij gewoon nooit je kop op youtube had gegooid was er nooit iets aan de hand geweest. En als je er niet steeds op reageert, wat je, ondanks dat je zegt van niet, steeds maar weer doet, is de lol voor die mensen er gauw af. Dus je hebt het zelf in de hand.
Braddie om 9 uur wakker?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streams
Nachtje doorgehaald in bb, nu lekker slapen tot 4 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Braddie om 9 uur wakker?Hield je gebroken voet je uit je slaap?
Daarna ben je er ook nog minutenlang over doorgegaan in een streamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streams
Nachtdienstquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nachtje doorgehaald in bb, nu lekker slapen tot 4 uur vanmiddag
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nachtje doorgehaald in bb, nu lekker slapen tot 4 uur vanmiddag
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:31 schreef Solotovski het volgende:
Als ik zo was, had ik zelfmoord gepleegd
Dat is correct. In de stream voor mijn laatste stream, 1,5 week geleden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Daarna ben je er ook nog minutenlang over doorgegaan in een stream
zo hey al anderhalve week, het is inderdaad een raadsel waarom ze nog bezig zijn na zo'n lange tijdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is correct. In de stream voor mijn laatste stream, 1,5 week geleden.
Ondanks dat blijft het doorgaan.
Maar natuurlijk ligt het allemaal aan mij![]()
Als het bij een bezorging blijft is dat nog tot daar aan toe, maar dit soort bedreigingen gaan te ver.
Dit kan kloppenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.
Je snapt ook echt niet welk patroon je in stand houdt hè? Doordat je het altijd bent blijven voeden, al dan niet met enkele tussenpozen zoals je dat zelf waarschijnlijk ziet, maakt dat je niet na 1,5 week radiostilte en negeren van jouw kant ervan af bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is correct. In de stream voor mijn laatste stream, 1,5 week geleden.
Ondanks dat blijft het doorgaan.
Maar natuurlijk ligt het allemaal aan mij![]()
Als het bij een bezorging blijft is dat nog tot daar aan toe, maar dit soort bedreigingen gaan te ver.
Ja, maar stoppen met mijn hobby, en part-time baan (Ja, lach maar, is toch echt zo volgens het UWV, is inkomsten uit werk namelijk) ga ik niet doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Je snapt ook echt niet welk patroon je in stand houdt hè? Doordat je het altijd bent blijven voeden, al dan niet met enkele tussenpozen zoals je dat zelf waarschijnlijk ziet, maakt dat je niet na 1,5 week radiostilte en negeren van jouw kant ervan af bent.
En ook geen aandacht geven is geen garantie. Met elke dag dat je doorgaat met streamen of filmpjes publiceren en misschien wel anderzijds nadrukkelijk publiek aanwezig zijn op internet wordt de totale radiostilte die je nodig hebt om er vanaf te komen weer ietsje langer.
Je bent iig wel een echte entertainer!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
en part-time baan (Ja, lach maar, is toch echt zo volgens het UWV, is inkomsten uit werk namelijk)
Nee dat weten we.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, maar stoppen met mijn hobby, en part-time baan (Ja, lach maar, is toch echt zo volgens het UWV, is inkomsten uit werk namelijk) ga ik niet doen.
waarom meen je het wel als je zegt dat je iets niet gaat doen, maar komt er nooit wat van terecht als je zegt dat je iets wel gaat doen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, maar stoppen met mijn hobby, en part-time baan (Ja, lach maar, is toch echt zo volgens het UWV, is inkomsten uit werk namelijk) ga ik niet doen.
Kun je wel weer gaan lopen huilen, maar jij hebt zelf dit topic gekaapt door alle aandacht weer naar jezelf toe te trekken anders.quote:
Nou nee niet specifiek, maar hou vooral vol dat ik overal "De grote Braddie-show" van maak.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:30 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kun je wel weer gaan lopen huilen, maar jij hebt zelf dit topic gekaapt door alle aandacht weer naar jezelf toe te trekken anders.
jij hebt dit account inderdaad niet aangemaakt om net te doen alsof je Braddie niet bent, was totaal niet voor de aandacht omdat je je de tyfus verveelt doordat je geen reet doet behalve de hele dag Big Brother kijken en af en toe op een keyboard rammenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Mensen vinden het gewoon leuk om mij op stang te jagen, waardoor ik ga reageren, en vervolgens word er met het vingertje gewezen naar mij als DE AANDACHSTHOER TREKT HET NAAR ZICHZELF TOE, REEEEEEEEEEEEE
Jij hebt hier vanochtend toch zelf weer gereageerd? Als je dat niet had gedaan was het topic waarschijnlijk gewoon weggezakt. Maar ondertussen is wel duidelijk dat dat principe te hoog gegrepen is voor je.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Mensen vinden het gewoon leuk om mij op stang te jagen, waardoor ik ga reageren, en vervolgens word er met het vingertje gewezen naar mij als DE AANDACHSTHOER TREKT HET NAAR ZICHZELF TOE, REEEEEEEEEEEEE
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het zijn maar uitspraken op het grootste afvoerputje van Nederland, waar de fuck maak je je druk om
Ja je kunt ook gewoon niet op mensen ingaan en verdergaan met je leven. Maar jij moet en zal overal op reageren en uiteindelijk weer boos worden op iedereen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Inderdaad, goede afsluiter. Daagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:34 schreef HermieHermann het volgende:
mooie quote om mee af te sluiten
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |