Hij gaat nog wel zijn eigen topic openenquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:44 schreef okselzweet het volgende:
Ja
[..]
Jammer dat het topic alweer bijna dicht is
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wil die paar tientjes per maand niet eens parttime noemen.
Dat is gewoon zakgeld van toen je 15 was.
Waarom zou ik een Maserati willen hebben?quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopen
Niet weten dat Erasmusgod alles kan kopen wat zijn hartje maar begeertquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:40 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
VIESMAD dat jij nooit een Maserati zult kunnen kopen
Braadslee zei dat die marc doorgaat met youtube totdat hij een Maserati kan kopen ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Maserati willen hebben?
Wat een random comment.
Ah, thanks voor de context.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:05 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Braadslee zei dat die marc doorgaat met youtube totdat hij een Maserati kan kopen ofzo
Het staat gewoon in post #13 van dit topic, vriendelijke vriend.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de context.
Ik sluit Brad’s filmpjes altijd na 10 seconden uit omdat het op een gegeven moment te cringe wordt. Dat moment is er sneller dan je denkt.
Nee man hij doet een typische braddierage als je over zijn muziekkunsten begintquote:Op donderdag 4 februari 2021 23:21 schreef D_A het volgende:
Ik twijfel steeds meer of Braddie geen geniale act is van @:croupouque
Geen idee wie dat is, maar past hij in het braddiepak?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:21 schreef D_A het volgende:
Ik twijfel steeds meer of Braddie geen geniale act is van @:croupouque
je had de laatste moeten bekijken tot het einde.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de context.
Ik sluit Brad’s filmpjes altijd na 10 seconden uit omdat het op een gegeven moment te cringe wordt. Dat moment is er sneller dan je denkt.
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:26 schreef isax het volgende:
[..]
je had de laatste moeten bekijken tot het einde.
[ afbeelding ]
sporten na een nacht feesten is niet niets he?quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.
Zag een filmpje dat hij gestalkt/bedreigd wordt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij ziet er nog slechter/vermoeider uit dan anders.
Nou nee, maar als je denkt dat het deze keer wel aan mij ligt, prima.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:55 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Zag een filmpje dat hij gestalkt/bedreigd wordt.
Weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik heb het vermoeden dat Braddie iets heeft gezegd/gedaan en dat is gigantisch gaan backfiren. Vervolgens speelt hij dan het slachtoffer, want hoe durven mensen kritiek te hebben op iemand die (vrijwillig) thuis zit met een uitkering en gewoon zijn hobby uitoefent. Of wacht...YouTube ziet hij als z'n werk.
Nja weetje, als jij gewoon nooit je kop op youtube had gegooid was er nooit iets aan de hand geweest. En als je er niet steeds op reageert, wat je, ondanks dat je zegt van niet, steeds maar weer doet, is de lol voor die mensen er gauw af. Dus je hebt het zelf in de hand.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je denkt dat het deze keer wel aan mij ligt, prima.
Het ligt vaak zeker wel aan mij, maar in dit geval absoluut niet. De mensen die dit doen, zijn knettergek.
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streamsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:02 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nja weetje, als jij gewoon nooit je kop op youtube had gegooid was er nooit iets aan de hand geweest. En als je er niet steeds op reageert, wat je, ondanks dat je zegt van niet, steeds maar weer doet, is de lol voor die mensen er gauw af. Dus je hebt het zelf in de hand.
Braddie om 9 uur wakker?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streams
Nachtje doorgehaald in bb, nu lekker slapen tot 4 uur vanmiddagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:08 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Braddie om 9 uur wakker?Hield je gebroken voet je uit je slaap?
Daarna ben je er ook nog minutenlang over doorgegaan in een streamquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Na mijn laatste video over het stalken reageer ik er ook niet meer op, maar ze blijven ondanks dat doorgaan, alleen dan via Marc zijn streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |