abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197815667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen. Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger, u raadt het al: het marc show. Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.

Klacht: ik vrees voor het marc show.
Tevens het marc show _O_
HUH?
HOE?
WIE?
WAT?
WAAR?
WAAROVER?
WAAROM?
BOEIT DAT?
pi_197815687
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:41 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Jeetje, dat is ook alweer een dikke 3 maanden geleden. Je zou denken dat er inmiddels wel wat kilo's af zouden zijn en de zakken thai sweet chili en m&m karamel in de kast blijven liggen.
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktober
Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef HPLC het volgende:
Wow, rustig, heb maar liefst 3 mm hoor
pi_197815709
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spek _O_ ):
pi_197815735
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktober
Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:51:20 #205
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_197815815
The bradge kan nog wat hem leren. Marc is ook veel soepeler met de toetsen en de presentatie is gewoon goed. Die persconferentie was wel top gedaan. Heb echt zitten lachen met die doventolk en vragensteller.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 4 februari 2021 @ 15:52:18 #206
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_197815833
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.
Komende week wordt wel epic anders, dan heeft ie een keer mooi voordeel.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_197815849
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken
Nee.
quote:
en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen.
Uhhhm oke...
quote:
Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger,
Nooit van gehoord
quote:
u raadt het al: het marc show.
Nee, deed zelfs geen poging.
quote:
Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Mijn probleem?
quote:
Klacht: ik vrees voor het marc show.
Sterkte d'r mee. :7
pi_197815866
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spek _O_ ):
[ afbeelding ]
Maar walvissen vinden het niet te koud om naar buiten te gaan. :? Ik snap het niet meer...
pi_197815879
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:53 schreef Werkman het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Uhhhm oke...
[..]

Nooit van gehoord
[..]

Nee, deed zelfs geen poging.
[..]

Mijn probleem?
[..]

Sterkte d'r mee. :7
Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.
pi_197815936
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.
Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues... :7
pi_197815992
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Zie mijn post. Hij vond het eind oktober al te koud om te wandelen. Schijnt toch ook iets met bruin vet en wit vet of zo te zijn? Braad is waarschijnlijk een bolletje wit vet.
pi_197816048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Werkman het volgende:

[..]

Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues... :7
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
pi_197816255
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-02-2021 16:19:49 ]
pi_197816775
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Join the club
pi_197816830
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?

[ afbeelding ]
Het was meer zoiets:
pi_197817025
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe je als je een rijbewijs hebt niet weet wat Links en Rechts is want, je ZIT notabene Links! _O-
Braddie die andere automobilisten de maat neemt. :')_
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
HOE VERNEUK JE VADER JACOB _O-
Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt. :')_
pi_197817036
Plingkieplong Caribisch Carnaval hoempapaplong
pi_197817079
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:03 schreef Modus het volgende:

[..]

Braddie die andere automobilisten de maat neemt. :')_
[..]

Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt. :')_
:') Lijkt mij vrij normaal toch? Je zit links in een auto, dus dan is dat hele "Uuuuh ik weet niet wat links of rechts is" ook nonsens als je er ook maar vijf minuten over na gaat denken.

Dat plinkyplonky speel ik graag omdat ik dat leuk vind om te spelen,maar goed hé. Uiteraard ben ik een vrij matige toetsenist volgens 99% van FOK! en kijken mensen alleen omdat ze mij grappig vinden en hopen dat ik mad word. :')

Gelukkig weet ik beter _O- En hoor ik ook om mij heen, en van mensen in livestreams, dat ik toch wel erg prima speel. Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit :W

[ Bericht 9% gewijzigd door VloggendeChipsZak op 04-02-2021 17:14:52 ]
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:11:41 #219
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_197817180
Je kan meer dan ik. Ik heb een Nektar Impact met 88 toetsen staan en dat ziet er indrukwekkend uit, maar ik kan er geen flikker mee.

[ Bericht 17% gewijzigd door Kriegel op 04-02-2021 17:27:28 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_197817193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Kriegel het volgende:
Je kan meer dan ik. Ik heb een Nektar Impact met 88 toetsen staan en kan er geen flikker mee.
Wel gaaf zo'n Impact _O_ Speelt als een tiet
pi_197817206
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Het was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Ik kon wel om deze comeback lachen, 7/10 + like.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-02-2021 17:12:59 ]
pi_197817254
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Gelukkig weet ik beter _O- En hoor ik ook om mij heen, en van mensen in livestreams, dat ik toch wel erg prima speel. Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit :W
Maar het maakt toch uit wie die complimenten geven toch? Als ze allemaal in de Jostiband spelen, dan vinden ze het al gauw mooi, niet waar?
  donderdag 4 februari 2021 @ 17:19:11 #223
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_197817304
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Wel gaaf zo'n Impact _O_ Speelt als een tiet
Zeker, mooi ding. Maar ik probeer nog steeds te wennen aan het snel doch treffend kunnen inrammen van die aanslaggevoelige zware toetsen, dacht dat het een voordeel zou zijn maar vind het alleen maar lastig eigenlijk. :') Had ik maar pianolessen genomen vroeger.

Maar goed, als je het vooral een beetje gebruikt voor sequencing is het niet zo'n probleem dat je er live geen kont van bakt. Bij nader inzien had ik om die reden alleen niet persé een vol blad nodig, dat kutding neemt ruimte in jonge. :P Maar ja, koste nauwelijks meer dan een kleinere versie en dan word je hebberig.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_197817337
Dat je überhaupt vrijwillig naar een programma van John Williams kunt kijken. Met zijn slecht geacteerde ‘John-kijkt-overdreven-ernstig-blik’.
pi_197817463
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit :W
elk topic weer zo gepikeerd reageren op iemand die kritiek heeft op je muzikale kunsten laat inderdaad zien dat het je niks boeit
pi_197817805
quote:

[..]

:') Lijkt mij vrij normaal toch? Je zit links in een auto, dus dan is dat hele "Uuuuh ik weet niet wat links of rechts is" ook nonsens als je er ook maar vijf minuten over na gaat denken.

Dat plinkyplonky speel ik graag omdat ik dat leuk vind om te spelen,maar goed hé. Uiteraard ben ik een vrij matige toetsenist volgens 99% van FOK! en kijken mensen alleen omdat ze mij grappig vinden en hopen dat ik mad word. :')

Zelf snoeihard door rode kruizen rijden en dan anderen de les willen lezen :N

Tevens trots zijn op die kermisdeuntjes :')
Dan hoor je inderdaad al snel niet meer of het goed of slecht klinkt.
pi_197817912
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 17:56 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Zelf snoeihard door rode kruizen rijden en dan anderen de les willen lezen :N

Tevens trots zijn op die kermisdeuntjes :')
Dan hoor je inderdaad al snel niet meer of het goed of slecht klinkt.
Denken dat een keyboard met begeieldingsautomaat alles zelf doet :')____!X2304923947
Ik moet nog steeds de akkoorden links zelf spelen he? En de melodie.
En misschien heeft de luisteraar ook zoiets van het valt mee, hij speelt "gewoon" de melodie, en die beseffen zich inderdaad niet dat ik ook links nog van alles doe, op knoppen moet drukken, in de maat moet blijven. Oh, en ik ben redelijk goed met improvisatie en de pitchbender, leuk om dat ook even mee te nemen in het "Het is niet moeilijk" verhaal hé.

Dat ik mij aan het verdedigen ben ook nog, godsetyfus :')___!

Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal, Jeremy See, wie 100k Subs heeft, volgens nog een aantal andere grotere YouTubers, en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.

Oh, en als iemand roept "Wow, you're so talented" als ik een liedje na 2x luisteren redelijk oke kan naspelen, moet ik zeker ook maar net doen alsof'ie lult? Of als iemand zegt " You're very fluid on the keys, you're a great player" wat ik vaak te horen krijg, dan is dat natuurlijk óóóóók gelogen. Right.

Succes nog he :W

[ Bericht 3% gewijzigd door VloggendeChipsZak op 04-02-2021 19:57:05 ]
pi_197817958
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

Denken dat een keyboard met begeieldingsautomaat alles zelf doet :')____!X2304923947
@:TARDIS @:Superdonald of hoe hij zich nou noemt, riep al dat het niet moeilijk was wat ik deed :')__! En misschien heeft de luisteraar ook zoiets van het valt mee, hij speelt "gewoon" de melodie, en die beseffen zich inderdaad niet dat ik ook links nog van alles doe, op knoppen moet drukken, in de maat moet blijven. Oh, en ik ben redelijk goed met improvisatie en de pitchbender, leuk om dat ook even mee te nemen in het "Het is niet moeilijk" verhaal hé.

Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal, Jeremy See, wie 100k Subs heeft, volgens nog een aantal andere grotere YouTubers, en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.

Oh, en als iemand roept "Wow, you're so talented" als ik een liedje na 2x luisteren redelijk oke kan naspelen, moet ik zeker ook maar net doen alsof'ie lult? Of als iemand zegt " You're very fluid on the keys, you're a great player" wat ik vaak te horen krijg, dan is dat natuurlijk óóóóók gelogen. Right.

gaat het ene oor in en het andere oor uit :W
pi_197818035
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:04 schreef VloggendeChipsZak het volgende:

[..]

@:TARDIS @:Superdonald of hoe hij zich nou noemt, riep al dat het niet moeilijk was wat ik deed :')__! En misschien heeft de luisteraar ook zoiets van het valt mee, hij speelt "gewoon" de melodie, en die beseffen zich inderdaad niet dat ik ook links nog van alles doe, op knoppen moet drukken, in de maat moet blijven. Oh, en ik ben redelijk goed met improvisatie en de pitchbender, leuk om dat ook even mee te nemen in het "Het is niet moeilijk" verhaal hé.

Extreem veel woorden voor als het de ene oor in gaat en de andere oor uit.
pi_197818077
Dit is Braddie toch niet..
pi_197818105
quote:

[..]

- Muur van tekst over iets wat zogenaamd het ene oor in en het andere oor uit zou gaan -
_O-
pi_197818163
quote:

[..]

Ben je in je sollicitatiebrieven ook altijd zo lang van stof?
pi_197818221
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nee, dit is een als helpdeskmedewerker bijbeunende heftruckchauffeur met een gebroken voet.
pi_197818249
quote:

[..]

Je zei laatst dat je iets van een Transpose knop gebruikt. Als je dat googlet kom je toch heel wat commentaren tegen van 'als je een beetje kan spelen, gebruik je dat niet'.
quote:
Ik speel meer dan prima keyboard, volgens niet alleen ikzelf, maar volgens 2500+ Volgers van mijn kanaal,
Heb je dat aan alle 2500 gevraagd? Hoeveel daarvan zijn de trollen die elke dag een nieuw subben omdat ze geband waren?
quote:
Jeremy See, wie 100k Subs heeft,
Oké da's 1.
quote:
volgens nog een aantal andere grotere YouTubers,
Wie?
quote:
en volgens mensen die ik op jamsessies zag en die mij niet zonder reden ergens voor uitnodigen.
Dat zegt toch niks zo? Als ze zelf alleen aan een triangel kunnen likken?
pi_197818309
quote:

[..]

Ja goed verhaal. Wie zegt dat 'al die mensen' die jouw complimenten geven nog nooit een muziekinstrument hebben gezien, of 10 jaar is (wat 90% van het volk is dat reageert op video's) en als snel alles machtig mooi vindt?

Tevens telt 10 keer hetzelfde compliment van dezelfde persoon krijgen niet.

Verder blijft mijn opmerking van eerder staan. Met kermisdeuntjes hoor je weinig verschil tussen goede en slechte muziek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2021 18:32:03 ]
pi_197818320
quote:
Eg wel!
pi_197818326
quote:
9s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:32 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Eg wel!
ligt er te dik op jong.
pi_197818362
quote:

[..]

Je beschrijft een slechte kermisact he?

quote:
Nou ik ken Braddie best goed, geloof mij maar dit is hem echt
pi_197818377
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

ligt er te dik op jong.
het is al bevestigd door mods Joop
pi_197818433
_O_
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_197818471
quote:
7s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:

[..]

ligt er te dik op jong.
Hihi dik.
Maar daarom juist. Hij probeert te hard te doen alsof hij het niet is, dat het niet anders kan dan dat het hem wel is.
pi_197818483
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:36 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

het is al bevestigd door mods Joop
Joop. :')
pi_197818508
quote:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd, graag rectificatie.
pi_197818528
Ja
quote:
Jammer dat het topic alweer bijna dicht is ;(
  donderdag 4 februari 2021 @ 18:58:37 #245
489267 Guus_Geluk2.0
Nieuw, maar niet verbeterd.
pi_197818718
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:05 schreef Amarantha het volgende:
Iedere dag een filmpje van een minuut in elkaar knutselen klinkt niet echt als een parttime baan maar oke.
Je onderschat hoe incompetent hij is.
  donderdag 4 februari 2021 @ 18:59:49 #246
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197818744
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef HermieHermann het volgende:

[..]

Hoe kun je zo ontzettend dik zijn en dan alsnog aankomen?
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:26:06 #247
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197819264
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 14:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Snap echt de reacties wel want het zijn twee veel te dikke mannen die een beetje pizza eten en in een microfoon tetteren terwijl er een op een keyboardje staat te hengsten (even serieus, je hoort dat apparaat alleen maar als er anderen aan het zingen zijn) maar anderzijds kan je ook denken laat ze lekker gaan. Misschien hebben ze allebei inderdaad geen werk maar ze zijn op het streamen na, goed argument, niemand tot last.
Mooi mee doorgaan. Vind het ergens wel humor.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:35:19 #249
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197819491
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 18:43 schreef TARDIS het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd, graag rectificatie.
Zal ik het dan maar zeggen? Wat Braddie doet is verschrikkelijk makkelijk en ik zou hem in niveau kunnen evenaren binnen een week.
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:36:43 #250
489267 Guus_Geluk2.0
pi_197819528
quote:
Wanneer doet Braddie mee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')