Een miljoen begint gewoon bij 1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Blackst4r het volgende:
Ik snap nooit hoe die retards altijd door blijven vloggen met hun 50 views.
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een miljoen begint gewoon bij 1
HAAAAI IK BEN HET MARC!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik kende hem niet, ik heb zijn kanaal opgezocht door dit topic
man man man
Hij mag er zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
Gisteravond was er zelfs een heuse duostream
Die man is al sinds 2006 bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Jij was er weer vroeg bij vanmorgen. Ochtenddienst op het werk?quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
Gisteravond was er zelfs een heuse duostream
TheBradge zou ook meer Snapchat filters moeten gebruiken net als Het Marcquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpies
Hij is hier een stuk slanker, daar zie je nog een beetje de vorm van zijn gezichtquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.
Dat gaat een heul lange bedoening worden danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Marc stopt pas als hij zijn Maserati heeft
Dit is best leuk !quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt een stabiele video.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |