Een miljoen begint gewoon bij 1quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:11 schreef Blackst4r het volgende:
Ik snap nooit hoe die retards altijd door blijven vloggen met hun 50 views.
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een miljoen begint gewoon bij 1
HAAAAI IK BEN HET MARC!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:13 schreef Doug-Heffernan het volgende:
ik kende hem niet, ik heb zijn kanaal opgezocht door dit topic
man man man
Hij mag er zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zeg altijd mijn 16.5 cm begint met 5.
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
Gisteravond was er zelfs een heuse duostream
Die man is al sinds 2006 bezig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Jij was er weer vroeg bij vanmorgen. Ochtenddienst op het werk?quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het Marc ShowToewijding om door te gaan tot er een Maserati gekocht kan worden en het vloggen combineren met sketches
TheBradge zou ook meer Snapchat filters moeten gebruiken net als Het Marcquote:Op donderdag 4 februari 2021 06:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Grappig ook dat hij aanzienlijk later is begonnen dan die the bradge ofzoiets, maar al wel mijlen ver vooruit loopt.
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 09:39 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Die man is al sinds 2006 bezig.
https://youtube.com/user/mlcprod
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Oh jeetje hee zeg. Nog steeds kwalitatief betere filmpies
Hij is hier een stuk slanker, daar zie je nog een beetje de vorm van zijn gezichtquote:Op donderdag 4 februari 2021 10:04 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij steekt er in ieder geval meer tijd en moeite in dan meneer ‘YouTube is mijn baan’.
Dat gaat een heul lange bedoening worden danquote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:21 schreef spinazieruiker het volgende:
Het Marc stopt pas als hij zijn Maserati heeft
Dit is best leuk !quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:49 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Echt een stabiele video.
Staat deze video op verborgen ofzo? Kan hem via het kanaal van Het Marc zelf niet vinden onder video's.quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Youtube is werk!!!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Wát een entertainmentwaarde
Ga gewoon werken voor jullie geld.
Dit is hun werk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Ik wil die paar tientjes per maand niet eens parttime noemen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is hun werk.
Parttime, maar toch.
Dat werken noemenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Dit is hun werk.
Parttime, maar toch.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:55 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Twee dikke zwaar onverzorgde mannen met waardeloze kutfilmpjes, wát een toewijding inderdaad
Weetje wel hoe zwaar het mentaal is om over een celeb te praten die overleden is?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat werken noemen
15 Minuten per dag spenderen aan een filmpje maken om op youtube te flikkeren
quote:Op donderdag 4 februari 2021 05:13 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Tevens: wat voegt dit kuttopic toe aan die andere?quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Er zit meer volume op die twee stoelen dan in het geluid.
Achja, dat is ook wel zo eigenlijk. Laten we met zijn allen 50 euro doneren om hem door deze zware tijd heen te helpenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Weetje wel hoe zwaar het mentaal is om over een celeb te praten die overleden is?
Haha zware tijdquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Achja, dat is ook wel zo eigenlijk. Laten we met zijn allen 50 euro doneren om hem door deze zware tijd heen te helpen
Hey jabba de huttquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Het is wel weer typisch FOK!
Wat een haat om iemand die plezier haalt uit wat hij doet_____!!
Nee hoor, als je een normale persoonlijkheid was had ik wat koeler gereageerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Snel, maak een afscheidstopic!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Tijd voor een afscheidstopic!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Neem een voorbeeld aan kree, iemand waar men wel respect voor heeft gekregenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dit ja, vind het oprecht mooi om te lezen hoe die aan de betere hand is geworden tegenwoordig. Hij heeft keihard aan zichzelf gewerkt. Ik gun hem dat van harte na alle ellendequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan kree, iemand waar men wel respect voor heeft gekregen
Want dat heeft hij verdient
Inderdaad. Het grote verschil is dat kree het niet bij mooie woorden houdt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dit ja, vind het oprecht mooi om te lezen hoe die hand aan de betere hand is geworden tegenwoordig. Hij heeft keihard aan zichzelf gewerkt. Ik gun hem dat van harte na alle ellende
niemand zou problemen hebben met dat je 2 uur per dag op een keyboard pingelt als je de rest van de tijd ook wat nuttigs zou doen in plaats van liegen op fora en livestreams van vrouwenprogramma's kijkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als iemand plezier haalt uit wat hij/zij doet dan maakt dat gelijk alle kritiek ongegrond? Heel bijzonder.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Wacht even, is dat Braddie weer?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee hoor, als je een normale persoonlijkheid was had ik wat koeler gereageerd.
Maar jij bent geen normale persoonlijkheid met je 4358764398764 dramaqueen afscheidstopics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |