Leugens.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:55 schreef okselzweet het volgende:
Klacht: deze speler is al enkele maanden actief,
Mattie van Bradgequote:
Als het in 13 jaar nog niet gelukt is, zal het wel niet meer komen ook, denk je niet?quote:Op zondag 24 januari 2021 13:55 schreef okselzweet het volgende:
Klacht: deze speler is al enkele maanden actief, maar is nog lang niet populair genoeg
Jezus, als een mondkapje niet eens over je kin past weet je echt dat je een viesdikke harses hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 14:34 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Mattie van Bradge
vanaf een minuut of 7 ong
quote:
Stel je voor dat ze beiden besmet raken, dan kan er gewoon 300 kilo aan rasentertainer verloren gaan.quote:Op woensdag 3 februari 2021 20:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]![]()
Maar ik dacht dat braddie niet meer buiten kwam, want corona
Het duurde beschamend lang voor ik doorhad wat hier stondquote:Op woensdag 3 februari 2021 20:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze beiden besmet raken, dan kan er gewoon 300 kilo aan rasentertainer verloren gaan.
Er zit meer volume op die twee stoelen dan in het geluid.quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:18 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Er zit meer volume op die twee stoelen dan in het geluid.
Ik denk dat die bolle Marble Mania wel zou kunnen winnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:24 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hij hoopt dat een van de pauperzenders hem oppikt voor een show of zo. Verschrikkelijk dik vies ventje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |