HUH?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen. Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger, u raadt het al: het marc show. Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Klacht: ik vrees voor het marc show.
Tevens het marc show
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktoberquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Jeetje, dat is ook alweer een dikke 3 maanden geleden. Je zou denken dat er inmiddels wel wat kilo's af zouden zijn en de zakken thai sweet chili en m&m karamel in de kast blijven liggen.
Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spekquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:43 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van zijn recente streams maakte hij helaas bekend dat er juist een aantal kilo's zijn bijgekomen sinds oktober
Komende week wordt wel epic anders, dan heeft ie een keer mooi voordeel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Tja, kun je het hem kwalijk nemen? Het is wel erg koud steeds hoor. En straks is het alweer zomer, dan is het onmenselijk om niet de hele dag gewoon lekker in de airco te zitten.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 21:06 schreef okselzweet het volgende:
Iedereen heeft de video van vandaag natuurlijk weer bekeken
Uhhhm oke...quote:en het komt bij mij een beetje als een verrassing binnen.
Nooit van gehoordquote:Hoe vervelend dat ook is, vrees ik ook voor onze nieuwe immens populaire vlogger,
Nee, deed zelfs geen poging.quote:u raadt het al: het marc show.
Mijn probleem?quote:Deze vrolijke man lijkt mij niet sterk genoeg om dergelijke zaken aan te kunnen en ik vrees dat hij er aan onderdoor zal gaan.
Sterkte d'r mee.quote:Klacht: ik vrees voor het marc show.
Maar walvissen vinden het niet te koud om naar buiten te gaan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:45 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Die 20 cm dikke laag vet isoleert wel lekker denk ik. Walvissen hebben ook zo'n epische laag vet (spek):
[ afbeelding ]
Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Uhhhm oke...
[..]
Nooit van gehoord
[..]
Nee, deed zelfs geen poging.
[..]
Mijn probleem?
[..]
Sterkte d'r mee.
Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ga jij maar weer verhaaltjes verzinnen over de betoncentrale.
Zie mijn post. Hij vond het eind oktober al te koud om te wandelen. Schijnt toch ook iets met bruin vet en wit vet of zo te zijn? Braad is waarschijnlijk een bolletje wit vet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Waarom lopen die lui midden in de winter rond in een t-shirt? Stoken ze de verwarming flink op of hebben dikkerds gewoon meer isolatie?
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @Erasmus te bekijken met een boxje tissues.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zat eigenlijk instagramfoto's van je vriendin te bekijken met een boxje tissues...
Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Join the clubquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik zit net de instagramfoto's van @:Erasmus te bekijken met een boxje tissues.
Het was meer zoiets:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb je dezelfde gelaatstrekkingen als onderstaand gifje?
[ afbeelding ]
Braddie die andere automobilisten de maat neemt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sowieso snap ik niet hoe je als je een rijbewijs hebt niet weet wat Links en Rechts is want, je ZIT notabene Links!
Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
HOE VERNEUK JE VADER JACOB
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Braddie die andere automobilisten de maat neemt._
[..]
Braddie die mensen achter een keyboard de maat neemt._
Wel gaaf zo'n Impactquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:11 schreef Kriegel het volgende:
Je kan meer dan ik. Ik heb een Nektar Impact met 88 toetsen staan en kan er geen flikker mee.
Ik kon wel om deze comeback lachen, 7/10 + like.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Het was meer zoiets:
[ afbeelding ]
Maar het maakt toch uit wie die complimenten geven toch? Als ze allemaal in de Jostiband spelen, dan vinden ze het al gauw mooi, niet waar?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik beterEn hoor ik ook om mij heen, en van mensen in livestreams, dat ik toch wel erg prima speel. Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit
Zeker, mooi ding. Maar ik probeer nog steeds te wennen aan het snel doch treffend kunnen inrammen van die aanslaggevoelige zware toetsen, dacht dat het een voordeel zou zijn maar vind het alleen maar lastig eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Wel gaaf zo'n ImpactSpeelt als een tiet
elk topic weer zo gepikeerd reageren op iemand die kritiek heeft op je muzikale kunsten laat inderdaad zien dat het je niks boeitquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Dus de FOK! Act van "Braddie speelt beroerd, matige muzikant, speelt alleen de melodie en laat het apparaat de rest doen" gaat het ene oor in en het andere oor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |