SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als draadjesvleesvervanger wordt het wel gebruikt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als kip, dat je het kan marineren en kruiden.
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtistquote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je opeens 140 kg.
Nee johquote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, Balisto is lekkermaar alleen maar bij tankstations te koop heb ik het idee.
Ik vond die gele altijd lekker.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee johIk koop het gewoon bij de Jumbo.
Was jij ook 140 kg?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtist![]()
Maar die zitten per 1 verpakt, dat werkt nietquote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee johIk koop het gewoon bij de Jumbo.
@EttovanBelgie?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtist![]()
6 reepjes is wel genoeg toch.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zitten per 1 verpakt, dat werkt niet
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapotquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapot
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Meerdere keren met een vietnamees gevaren die doerian gebakjes meenam aan boord
Oepsquote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapot
een vrucht die zo hard meurt dat ie bijna nergens mee vervoerd mag wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.
Hoef je nooit meer een hijs van cannabis, nou ja of juist welquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.
Ik had Thaise collega’s die doeriansnoepjes meenemen. En een ander snoepje dat smaakte naar kaarsvetquote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Meerdere keren met een vietnamees gevaren die doerian gebakjes meenam aan boord
Ik wil dit toch niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vrucht die zo hard meurt dat ie bijna nergens mee vervoerd mag worden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Doerian
Om van mijn trauma af te komen zeker?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je nooit meer een hijs van cannabis, nou ja of juist wel
Ohja dat laatste heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Thaise collega’s die doeriansnoepjes meenemen. En een ander snoepje dat smaakte naar kaarsvet
het is best lekker hoor. En het is juist het eetbare deel wat niet stinkt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dit toch niet.
[..]
Om van mijn trauma af te komen zeker?
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig atquote:
Waar betaal je wel voorquote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.
Hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.
Ah ja, heel veel proteļnequote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Ja was eiwitten proppenquote:
Dat zijn flinknwat calorieėnquote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.quote:
Ik betaal ook niet voor tv en heb dus alleen een standaard paar zenders met nieuws e.d. Vind ik wel primaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.
Goed denk ikquote:Op maandag 11 januari 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, maar drukke dag wel. Hoe staat het leven in de bejaardenflat?
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:36 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook een jaar of twee gratis tv gekeken, had het het abonnement opgezegd, maar signaal bleef gewoon
heeft me toch zo'n 15 euro p/m bespaard
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.
Eigenlijk een grote rondreis. Door Finland heen, 2 weken boven de poolcirkel met ook de noordkaap, en door zweden terug. Zoietsquote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen![]()
Welk deel van Zweden?
copainquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
DINER GENOT, NIET HET ALLERBESTE GENOT.
@:BUDAPESTENAAR
Hey dikzakquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Nou nou nouquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Je bent een paar uur te vroeg hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Maar het is bijna 18.00, het tijdstip dat HEEL Nederland normaliter aan tafel gaat.quote:
wat ga je eten?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het is bijna 18.00, het tijdstip dat HEEL Nederland normaliter aan tafel gaat.
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
Toffe reis hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Of door Finland terug en alleen een paar dagen stopover in Zweden. Ik weet het al niet eens meer
Alleen de hollandse burgerlijke gezinnetjes en bejaarden hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Maar het is bijna 18.00, het tijdstip dat HEEL Nederland normaliter aan tafel gaat.
Net zoals op kantoor dusquote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee
Werk thuis maar ik doe eigenlijk geen reet de hele dag
Morgen maar naar kantoor danquote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee
Werk thuis maar ik doe eigenlijk geen reet de hele dag
Misschien is Gergi gewoon een beetje verstrooidquote:Op maandag 11 januari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf op, valt op ongeļnteresseerde niet beschermende man.
Denk dat eerder mijn analyse weer spot on isquote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is Gergi gewoon een beetje verstrooid
Ze Is nog niet gesignaleerd hierquote:
Voorlopig niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen maar naar kantoor dan
Ik wil voor Kwiwi dat het niet zo isquote:Op maandag 11 januari 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat eerder mijn analyse weer spot on is![]()
Etto is verstrooid
Kan ook wel werken hoor maar van buitenaf snap ik je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil voor Kwiwi dat het niet zo is
Komt omdat je onze verstrooide bentquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat confreres
weten ze zelf ook niet hoor copainquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat confreres
aromat moet je ook strooienquote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je onze verstrooide bent
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weten ze zelf ook niet hoor copain
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van confetti kanon maar dan met Aromat.
Ah, dat wilde ik net weten.quote:
Is gewoon voor in de soep hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.
Ga je samenwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
Papier genotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
wie het breed heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op biedenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
Wat veel voor Ikea Malmquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
maar die munteenheid bestaat heel niet meerquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
20 jaar geledenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Wanner hebben jullie voor het laatst geschaatst?
Volgens mij nog nooit... mis het ook niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
In Kwitserland welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar die munteenheid bestaat heel niet meer
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100quote:
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?
Zal het eens proberenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100
Poeh denk 12 jaar geleden ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ook zoietsquote:
Weet niet hoe erg het marktplaatsvolk daar isquote:
Ik zou het vooral willen kunnenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zou best nog eens willen schaatsen
Denk zo'n 15-20 jaar geleden op een indoor schaatsbaan in Frankrijkquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn ontlading.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.
Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!quote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer echt schaatsen werd een drama maar goed dat is weer een verhaal waar niemand op zit te wachten
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouwquote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!
Dit mag nog iets verder uitgewerkt wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouw
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "de del van 63"
[ afbeelding ]
Een van de eerste jaren dat ik aan het werk was kwam ik dit tegen
@mschol welk artikelnummer is dit?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meh friestaligquote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.quote:
Geloof mequote:Op maandag 11 januari 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.
Werd goed betaald zeker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dat danquote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dan dan
Zo'n bolle vaginaquote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je van veel rauwe melk drinken
Sylvana IJsselmuidenquote:
heujquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.
nog gelukt met je oh is er nog niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Wacht, dit verhaal is eerder langsgekomen. Dit zou echt waar kunnen zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Was midden in de dronken nacht en ik wilde er alleen maar opkruipen maar ze had honger dus ze ging grote scampi's bakken eerst maar toen ze klaar was had ze geen honger meer en ging ze die scampi's op de bedrand neerzetten want die mochten wel toekijken hoor
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opus magnum was toch wel seks met een blozend Fries meisje en garnalen die ik op de bedrand had gezet om toe te kijken![]()
#true story
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheidquote:Op maandag 11 januari 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder maakte vroegah wel van die zomerse salade. Met rauwe witlof en stukjes appel en walnoten en roquefortKAASen dat was altijd erg lekker
Jankerd gespotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheid
Ja ik vond het eigenlijk niet zo'n slecht ideequote:Op maandag 11 januari 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"quote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Britt Dekker in clinch met de Belastingdienst
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappigquote:Op maandag 11 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"
Hoe denkt iemand dat me dat IETS boeit?
Wat Goehoeeed.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
Niet geklikt verderquote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Enige goeie aan die meilandjes is die milfdochter
schijnbaar heeft ze een 'webcam bedrijf'quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?
Daar heb ik wel plek voor in mijn bospod.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met die valse kutnicht als schoonvader, ik gok erop dat ik die binnen een half uur dood heb.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgevinktquote:
Wel een elektrische fietsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehe, eindelijk een normalio
Hedde gij da wa goed? Dr gebeurt niet veel op dat moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Sophie op 41:55, voor minder doe ik het niet en dat zou niemand moeten doen![]()
Jawelquote:Op maandag 11 januari 2021 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hedde gij da wa goed? Dr gebeurt niet veel op dat moment.
na de casting couch loopt ze een beetje moeilijk. dus de weg naar huis duurt wat langerquote:Op maandag 11 januari 2021 19:32 schreef Karzai het volgende:
Ik begin mij een beetje zorgen te maken over bitterbal, ze heeft zich nog steeds niet gemeld
Ja ze gaat ff los op die jaren 90 plaat.quote:
Tegenwoordig al eerder hoor; zeker als we ons echt zorgen maken.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:33 schreef Karzai het volgende:
drie dagen toch voordat je iemand als vermist mag opgeven?
Ja lievelingsvrouwtje wel hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze gaat ff los op die jaren 90 plaat.
Zij heeft tijdens 2020 zo goed als dagelijks gestreamd hé.
12-24uquote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig al eerder hoor; zeker als we ons echt zorgen maken.
Vooral als het om minderjarigen gaat. Dan gaat er al vrij vlot een Amber-Alert uit. En terecht hoor...quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig al eerder hoor; zeker als we ons echt zorgen maken.
Oh ik dacht 24u. En hoop dat ze de ander ook snel vindenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
12-24u
2 dames van 29 vermist. de een is 12u later dood gevonden in een gracht in de auto die ondersteboven lag.
de ander zijn ze al 4 weken naar op zoek
Ik ken(de) beide tot op zekere hoogte.
een spin op de seat, of de sofa?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
wilde net een spin vermoorden. mislukt
Naja wat CE zegt. hangt van de aanwijzingen af.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht 24u. En hoop dat ze de ander ook snel vinden
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de muur hier. grote. Hoorde em vallen
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jouquote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. overleefd![]()
Net naar gouda gebracht door een wannabe verstappen dus was zo misselijk dat ik de trein niet trok. Halverwege er uit ben gegaan en een half uur in de kou heb kunnen wachten![]()
![]()
Werk was oke. aardige collegas
Veel te leren
kan niet wachten op het weekend!!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de noeste arbeiders en de zoete weekenden.
Die is zijn familie halen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
nu de hele tijd achterkom kijken of die wraak komt nemen
Echt? Wat zou er mis moeten gaan dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jou![]()
Gefeliciteerd met je eerste werkdagquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
Ja dat vraag ik me ook af, ik was zelfs de rustigste hierquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Wat zou er mis moeten gaan dan?
Dankjequote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste werkdag
Ja druk.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, ik was zelfs de rustigste hier
Binnen, dat mag toch helemaal nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja druk.
Koffie drinken, nog wat koffie drinken. Beetje rondklikken in de pc. koffie drinken. eten etc.
En ze roken allemaal he. binnen. Het was zo zwaar
- struikelen over de drempel bij de ingangquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Wat zou er mis moeten gaan dan?
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Allemaal sjaloeszie dat ie zelf geen baan hep
Waren de zelfgesmeerde bammetjes wel lekker?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:56 schreef bitterbal het volgende:
echt allemaal ook gewoon roken. Heb zitten kwijlen
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- struikelen over de drempel bij de ingang
- verstrikt raken in de kabel van de telefoon
- vastzitten in een bank
- boterhammen vergeten
- scooter stuk
- trein gemist
Kan nog nog wel even doorgaan
ja maar was ook uitgebreid lunchquote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waren de zelfgesmeerde bammetjes wel lekker?
Gerookte zalm zeker.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was ook uitgebreid lunch
Niet zo doemdenken joh, ballie is gewoon een zeer verstandige volwassen vrouw.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- struikelen over de drempel bij de ingang
- verstrikt raken in de kabel van de telefoon
- vastzitten in een bank
- boterhammen vergeten
- scooter stuk
- trein gemist
Kan nog nog wel even doorgaan
Gelukkig maar, anders hadden ze moeten vrezen voor een hongerige balquote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was ook uitgebreid lunch
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo doemdenken joh, ballie is gewoon een zeer verstandige volwassen vrouw.
Nou ja volwassen misschien nietquote:
en die foto's dan Hans?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er zelfs een beetje bang van
Had je een voorraad voiture dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er zelfs een beetje bang van
nee nog niet gezien :pquote:Op maandag 11 januari 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
Bal! Zit er ook nog een poteniele 'ik sleur je in de lift' figuur bij.![]()
Niet dat je dat natuurlijk moet doen, maar gewoon het oog wil ook wel eens wat en zo.
Ene @LTVDK is zelfs nauwelijks online gezien van de zenuwenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jou![]()
wauw. ze maken hun reputatie waarquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja druk.
Koffie drinken, nog wat koffie drinken. Beetje rondklikken in de pc. koffie drinken. eten etc.
En ze roken allemaal he. binnen. Het was zo zwaar
Dat is toch algemeen bekendquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan niet teveel vertellen maar koop er geen bank
ja maar tochquote:
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zoquote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden al door dat ik geen echte verkoper ben. Ik zei de hele tijd ja dat kan je toch niet zo doen
nou ja zal sowieso wat karmapuntjes verliezenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zo
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zo
Iddquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wisten we alquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier toch niemand om tegen te pratenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ene @:LTVDK is zelfs nauwelijks online gezien van de zenuwen
awww ben er toch weerquote:Op maandag 11 januari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier toch niemand om tegen te praten
Gohquote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar toch![]()
ze hadden al door dat ik geen echte verkoper ben. Ik zei de hele tijd ja dat kan je toch niet zo doen
Jaquote:
Smakelijk dan maarquote:
nee eerst proppenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet zoveel alweer mijn bed in :p
Je wekker gaat om 4 uur 's nachts?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das veel te vroeg joh, zit ik hier straks heel de avond met al die 'bijzondere figuren'quote:Op maandag 11 januari 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
indeed.nlquote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das veel te vroeg joh, zit ik hier straks heel de avond met al die 'bijzondere figuren'
Noem eens namen en rugnummers?quote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das veel te vroeg joh, zit ik hier straks heel de avond met al die 'bijzondere figuren'
dank je, dank jequote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
...quote:
442397quote:Op maandag 11 januari 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Noem eens namen en rugnummers?
Wereldvreemd.quote:Op maandag 11 januari 2021 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
uit welke f
[..]
uit welke film komt die UI?
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier toch niemand om tegen te praten
Balliequote:Op maandag 11 januari 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
nu nog in een uurtje zoveel posten dat ik mijn koppositie behou
http://letmegooglethat.com/?q=ygrittequote:Op maandag 11 januari 2021 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
uit welke f
[..]
uit welke film komt die UI?
Emilia Clarke thoquote:Op maandag 11 januari 2021 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah Game of Thrones...
Ja nooit gezien man, veel te modern voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |