Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!quote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer echt schaatsen werd een drama maar goed dat is weer een verhaal waar niemand op zit te wachten
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouwquote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!
Dit mag nog iets verder uitgewerkt wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouw
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "de del van 63"
[ afbeelding ]
Een van de eerste jaren dat ik aan het werk was kwam ik dit tegen
@mschol welk artikelnummer is dit?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meh friestaligquote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.quote:
Geloof mequote:Op maandag 11 januari 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.
Werd goed betaald zeker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dat danquote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |