Morgen maar naar kantoor danquote:Op maandag 11 januari 2021 17:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee
Werk thuis maar ik doe eigenlijk geen reet de hele dag
Misschien is Gergi gewoon een beetje verstrooidquote:Op maandag 11 januari 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schrijf op, valt op ongeīnteresseerde niet beschermende man.
Denk dat eerder mijn analyse weer spot on isquote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is Gergi gewoon een beetje verstrooid
Ze Is nog niet gesignaleerd hierquote:
Voorlopig niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen maar naar kantoor dan
Ik wil voor Kwiwi dat het niet zo isquote:Op maandag 11 januari 2021 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat eerder mijn analyse weer spot on is![]()
Etto is verstrooid
Kan ook wel werken hoor maar van buitenaf snap ik je.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil voor Kwiwi dat het niet zo is
Komt omdat je onze verstrooide bentquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat confreres
weten ze zelf ook niet hoor copainquote:Op maandag 11 januari 2021 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
geen idee waar dit over gaat confreres
aromat moet je ook strooienquote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt omdat je onze verstrooide bent
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weten ze zelf ook niet hoor copain
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van confetti kanon maar dan met Aromat.
Ah, dat wilde ik net weten.quote:
Is gewoon voor in de soep hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.
Ga je samenwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
Papier genotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |