quote:Op maandag 11 januari 2021 17:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
weten ze zelf ook niet hoor copain
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soort van confetti kanon maar dan met Aromat.
Ah, dat wilde ik net weten.quote:
Is gewoon voor in de soep hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.
Ga je samenwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
Papier genotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
Nee heb nieuwe home office meubels gekochtquote:
wie het breed heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op biedenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
Nou ik had nog m'n ikea meubels van 15 jaar terug, dus mocht wel eensquote:
Wat veel voor Ikea Malmquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
maar die munteenheid bestaat heel niet meerquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
20 jaar geledenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Wanner hebben jullie voor het laatst geschaatst?
Volgens mij nog nooit... mis het ook niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
In Kwitserland welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar die munteenheid bestaat heel niet meer
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100quote:
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?
Zal het eens proberenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100
Poeh denk 12 jaar geleden ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |