Ja lievelingsvrouwtje wel hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 19:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ze gaat ff los op die jaren 90 plaat.
Zij heeft tijdens 2020 zo goed als dagelijks gestreamd hé.
12-24uquote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig al eerder hoor; zeker als we ons echt zorgen maken.
Vooral als het om minderjarigen gaat. Dan gaat er al vrij vlot een Amber-Alert uit. En terecht hoor...quote:Op maandag 11 januari 2021 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig al eerder hoor; zeker als we ons echt zorgen maken.
Oh ik dacht 24u. En hoop dat ze de ander ook snel vindenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
12-24u
2 dames van 29 vermist. de een is 12u later dood gevonden in een gracht in de auto die ondersteboven lag.
de ander zijn ze al 4 weken naar op zoek
Ik ken(de) beide tot op zekere hoogte.
een spin op de seat, of de sofa?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef bitterbal het volgende:
wilde net een spin vermoorden. mislukt
Naja wat CE zegt. hangt van de aanwijzingen af.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht 24u. En hoop dat ze de ander ook snel vinden
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op de muur hier. grote. Hoorde em vallen
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jouquote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
nou jongens. overleefd![]()
Net naar gouda gebracht door een wannabe verstappen dus was zo misselijk dat ik de trein niet trok. Halverwege er uit ben gegaan en een half uur in de kou heb kunnen wachten![]()
![]()
Werk was oke. aardige collegas
Veel te leren
kan niet wachten op het weekend!!quote:Op maandag 11 januari 2021 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van de noeste arbeiders en de zoete weekenden.
Die is zijn familie halen.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:42 schreef bitterbal het volgende:
nu de hele tijd achterkom kijken of die wraak komt nemen
Echt? Wat zou er mis moeten gaan dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jou![]()
Gefeliciteerd met je eerste werkdagquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan niet wachten op het weekend!!
Ja dat vraag ik me ook af, ik was zelfs de rustigste hierquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt? Wat zou er mis moeten gaan dan?
Dankjequote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste werkdag
Ja druk.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, ik was zelfs de rustigste hier
Binnen, dat mag toch helemaal nietquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja druk.
Koffie drinken, nog wat koffie drinken. Beetje rondklikken in de pc. koffie drinken. eten etc.
En ze roken allemaal he. binnen. Het was zo zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |