Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had ooit een leerling, die z'n gezicht zag er uit als de koplamp van de BMW GS motorfiets. 1 groot oog en 1 klein oog.
Die haalde altijd op bijzondere wijze zijn boterhammen uit de zak. Legde deze op z'n bord. En wreef vervolgens in z'n handen om eens rustig op z'n gemakje de tafel rond te kijken wat ie zou eten.
En dat dan 8x per maaltijd ofzo, die vent kon eten als een olifant.
Okquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat je kleine witte string.
wtfquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen maken![]()
bamischijvenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega, we liepen in de lunchpauze naar een snackbar en hij bestelde altijd een bamischijf. Die demonteerde hij op dusdanig geraffineerde wijze dat ik het later zelf gedaan heb om er een filmpje van te kunnen maken![]()
Ja zo eet ik die ook.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Olietankers?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bamischijven
maar zo eet ik olietankers dus ook
jawel maar hoe hij ermee om ging vond ik mooiquote:
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijnquote:
Jij bent echt een aparte vogel he.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijn
m'n ribeye komt bijna terug naar boven zoquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vind ik serieus lekker als ze een dag bij de benzinepomp hebben gelegen en dat ze als taaitaai naar binnen te kauwen en slurpen zijn
Beetje wel hčquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent echt een aparte vogel he.
Tsja als een lotusbloem of een pad niet werkt probeer je het maar met een bamischijf he smeerlapquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ow, dacht aan een ander soort volpompenquote:
redelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, dacht aan een ander soort volpompen![]()
Hoe is tie Bos ?
Mijn opus magnum was toch wel seks met een blozend Fries meisje en garnalen die ik op de bedrand had gezet om toe te kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja als een lotusbloem of een pad niet werkt probeer je het maar met een bamischijf he smeerlap![]()
Ow diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ow dieKersenlipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
KersenlipjeDie begreep ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
En behalve de Porsche ook nog twee biljetjes verkochtRijk worden is anders, maar toch leuk om zo een paar euries binnen te harken
Ja jaquote:
Nicequote:Op zaterdag 12 december 2020 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jaen uiteindelijk nog voor 5 dollar meer dan vorige week ook. Over nog een week kan ik bij het geld
Ik liet deze mijn zus ooit horen en ze zei "bende gij homo geworden of zo?"quote:
Tuurlijk dit is foute jaren 80 shit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik liet deze mijn zus ooit horen en ze zei "bende gij homo geworden of zo?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |