wie het breed heeftquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op biedenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Is toch niet normaal hier.. ik heb meubels die er als nieuw uitzien, ik bied ze gratis aan, maar ik kom ze aan de straatstenen niet kwijt. Verwende mensen
Nou ik had nog m'n ikea meubels van 15 jaar terug, dus mocht wel eensquote:
Wat veel voor Ikea Malmquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
maar die munteenheid bestaat heel niet meerquote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon te koop aanbieden voor 500 franc, dan gaan mensen er opeens wel op bieden
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee heb nieuwe home office meubels gekocht
20 jaar geledenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Wanner hebben jullie voor het laatst geschaatst?
Volgens mij nog nooit... mis het ook niet echtquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
In Kwitserland welquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar die munteenheid bestaat heel niet meer
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100quote:
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier krijgen we die vergoed vanuit het bedrijf, daar ook?
Zal het eens proberenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij wijze van spreke dan, doe het voor 100
Poeh denk 12 jaar geleden ofzo?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Ik ook, zou best nog eens willen schaatsenquote:
Ik ook zoietsquote:
Weet niet hoe erg het marktplaatsvolk daar isquote:
Ik zou het vooral willen kunnenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, zou best nog eens willen schaatsen
Denk zo'n 15-20 jaar geleden op een indoor schaatsbaan in Frankrijkquote:Op maandag 11 januari 2021 18:10 schreef Karzai het volgende:
Iedereen heeft recht op zijn ontlading.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort lawine van ongewenste psychische ontleding waar niemand op zit te wachten.
Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!quote:Op maandag 11 januari 2021 18:12 schreef UitStraling het volgende:
Laatste keer echt schaatsen werd een drama maar goed dat is weer een verhaal waar niemand op zit te wachten
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouwquote:Op maandag 11 januari 2021 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies. Geen zin om te wachten, laat horen!
Dit mag nog iets verder uitgewerkt wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
Je hebt hier zo'n Anton Pieck-achtige schaatsbaan op natuurijs in Vught, werkelijk prachtig en daar kun je relaxed rondjes maken, vuurkorven, eettentjes, troubadoursmuziek en leuke hippe mensen en ieder rondje pakte ik met een goede vriendin een glühwein als beloning voor het afgelegde rondje, eindresultaat rond 04:00 was dat ik mijn vaag ruikende middelvinger uit kon leggen aan mijn vrouw
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet te verwarren met "de del van 63"
[ afbeelding ]
Een van de eerste jaren dat ik aan het werk was kwam ik dit tegen
@mschol welk artikelnummer is dit?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
meh friestaligquote:Op maandag 11 januari 2021 18:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.quote:
Geloof mequote:Op maandag 11 januari 2021 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof OOOOH en AAAAAAH dan anders klinken.
Werd goed betaald zeker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dat danquote:Op maandag 11 januari 2021 18:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Was onderdeel van een van mijn eerste klussen, dus puur werkgerelateerde kennis.
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zo'n Friezin in bed gehad en daar kan ik een boek over schrijven, wat een bizarre avond en nacht en ochtend was dan dan
Zo'n bolle vaginaquote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je van veel rauwe melk drinken
Sylvana IJsselmuidenquote:
heujquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.
nog gelukt met je oh is er nog niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
quote:
Wacht, dit verhaal is eerder langsgekomen. Dit zou echt waar kunnen zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Was midden in de dronken nacht en ik wilde er alleen maar opkruipen maar ze had honger dus ze ging grote scampi's bakken eerst maar toen ze klaar was had ze geen honger meer en ging ze die scampi's op de bedrand neerzetten want die mochten wel toekijken hoor
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opus magnum was toch wel seks met een blozend Fries meisje en garnalen die ik op de bedrand had gezet om toe te kijken![]()
#true story
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheidquote:Op maandag 11 januari 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder maakte vroegah wel van die zomerse salade. Met rauwe witlof en stukjes appel en walnoten en roquefortKAASen dat was altijd erg lekker
Jankerd gespotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheid
Ja ik vond het eigenlijk niet zo'n slecht ideequote:Op maandag 11 januari 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"quote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Britt Dekker in clinch met de Belastingdienst
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappigquote:Op maandag 11 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"
Hoe denkt iemand dat me dat IETS boeit?
Wat Goehoeeed.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
Niet geklikt verderquote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Enige goeie aan die meilandjes is die milfdochter
schijnbaar heeft ze een 'webcam bedrijf'quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?
Daar heb ik wel plek voor in mijn bospod.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met die valse kutnicht als schoonvader, ik gok erop dat ik die binnen een half uur dood heb.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgevinktquote:
Wel een elektrische fietsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehe, eindelijk een normalio
Hedde gij da wa goed? Dr gebeurt niet veel op dat moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Sophie op 41:55, voor minder doe ik het niet en dat zou niemand moeten doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |