quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
Niet geklikt verderquote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Enige goeie aan die meilandjes is die milfdochter
schijnbaar heeft ze een 'webcam bedrijf'quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan toch vast wel bij iemand inwonen?
Daar heb ik wel plek voor in mijn bospod.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je met die valse kutnicht als schoonvader, ik gok erop dat ik die binnen een half uur dood heb.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgevinktquote:
Wel een elektrische fietsquote:Op maandag 11 januari 2021 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hehe, eindelijk een normalio
Hedde gij da wa goed? Dr gebeurt niet veel op dat moment.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Sophie op 41:55, voor minder doe ik het niet en dat zou niemand moeten doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |