Zo'n bolle vaginaquote:Op maandag 11 januari 2021 18:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
vond ze het raar dat je piemel er niet uit zag als een kurkentrekker?
quote:Op maandag 11 januari 2021 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
krijg je van veel rauwe melk drinken
Sylvana IJsselmuidenquote:
heujquote:Op maandag 11 januari 2021 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, stelletje Zeeuwen hier hoor het management.
nog gelukt met je oh is er nog niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan![]()
[ afbeelding ]
Metalen hoekprofieltje is er nog steeds niet, maar ik ben erachter gekomen dat dat geen reet uitmaakt ook eigenlijkLampje had ik al in huis. Dus klaar.
Weer 33 euro die ik in de zak had kunnen houden
quote:
Wacht, dit verhaal is eerder langsgekomen. Dit zou echt waar kunnen zijnquote:Op maandag 11 januari 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
Was midden in de dronken nacht en ik wilde er alleen maar opkruipen maar ze had honger dus ze ging grote scampi's bakken eerst maar toen ze klaar was had ze geen honger meer en ging ze die scampi's op de bedrand neerzetten want die mochten wel toekijken hoor
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn opus magnum was toch wel seks met een blozend Fries meisje en garnalen die ik op de bedrand had gezet om toe te kijken![]()
#true story
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheidquote:Op maandag 11 januari 2021 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn moeder maakte vroegah wel van die zomerse salade. Met rauwe witlof en stukjes appel en walnoten en roquefortKAASen dat was altijd erg lekker
Jankerd gespotquote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gerapporteerd wegens kaasmisdaden tegen de menselijkheid
Ja ik vond het eigenlijk niet zo'n slecht ideequote:Op maandag 11 januari 2021 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen, WIE heeft die beesten nou op die bedrand gezet? Hmm?
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"quote:Op maandag 11 januari 2021 18:59 schreef kwiwi het volgende:
NWS / Britt Dekker in clinch met de Belastingdienst
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappigquote:Op maandag 11 januari 2021 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en eerder op FB al een heus item over "Waar moeten de Meilandjes nu weer wonen?"
Hoe denkt iemand dat me dat IETS boeit?
Wat Goehoeeed.quote:Op maandag 11 januari 2021 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de Meilandjes zijn, maar ik vond een leasepaard van de zaak wel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |