In ganzenpas naar het worstenrestaurant.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik dan geen ongepast Duits danspasje ga doen
boks.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me en kak hier echt hard in nu.
Klinkt als een gokautomaat.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Iemand eens jackfruit geprobeerd? Is het een beetje te nassen?
Is dat niet die Doerian?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gewoon andere dingen aan het doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt dat @:ltvdk het nu laat afweten?
nee wel koekjes met jackfruit smaak, was wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Schijnt lekker te zijn zolang je je neus dichthoudt, toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Doerian valt voor een blanke echt niet te eten.
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Doerian smaakt echt naar braaksel en oude sokken.
Ja, is wel lekker hoor. Maar je moet 't wel zelf goed op smaak brengen enzo.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat scheelt wel alles maar dan nog zit je met iets zacht harigs in je mond.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn zolang je je neus dichthoudt, toch?
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel alles maar dan nog zit je met iets zacht harigs in je mond.
Onzin. Doerian is goed te eten. Het stinkt alleen als de neten.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Doerian valt voor een blanke echt niet te eten.
Nee hoor, Balisto is lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Misschien vinden alleen stoners het lekker.
Ja dus?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onzin. Doerian is goed te eten. Het stinkt alleen als de neten.
Balisto. Dat nam ik vroeger zodat ik mezelf wijs kon maken dat ik verstandig snoepte.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, Balisto is lekkermaar alleen maar bij tankstations te koop heb ik het idee.
Lekker gezond vezels en granen etenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balisto. Dat nam ik vroeger zodat ik mezelf wijs kon maken dat ik verstandig snoepte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |