die zijn wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet tegenwoordig die Nakd repen, die vind ik niet zo kinderachtig als al die andere meuk.
Ik durf niet meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat even weten wanneer je weer stoned bent, dan dm ik je een foto
Straks pizza. ook nuchter lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Stoned is bijna alles toch wel lekker.
Ik mis de update wel ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
Zou @:Bitterbal nu aan haar s&s collegae vertellen hoe het met de dagelijkse corona cijfers zit?
Gok erop dat ze het fenomeen gerrie reeds kennen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
Zou @:Bitterbal nu aan haar s&s collegae vertellen hoe het met de dagelijkse corona cijfers zit?
Ik hoorde het net op de radio, toen realiseerde ik me dat ik het nog niet hier gelezen had.quote:
Die was na de eerste kop koffie al bekend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gok erop dat ze het fenomeen gerrie reeds kennen.
zo snel gaan de bommenluiken wel rammelen jaquote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die was na de eerste kop koffie al bekend.
Reactie van de regering?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik sta wel versteld van de reactie van de regering aangaande Lansingerland, eindelijk wat echte daadkracht, haast en doorpakken godverdomme.
Ja nog ffquote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een crowdfunding doen om haar gewoon betaald te laten FOK!ken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |