Ja geen idee. Voor mijn gevoel heb ik dat echt al jaren niet meer gezien.quote:
mehquote:
omdat er drie man in Nederland dat etenquote:
ja het debiele broertje van de twix.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Voor mijn gevoel heb ik dat echt al jaren niet meer gezien.
Zijn toch die groene verpakkingen met die misvormde twix he?
Het is in Duitsland populairder ja, ook meer soorten te koop.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
meh
[..]
omdat er drie man in Nederland dat eten
Lijkt qua vorm op een Twix maar verder totaal niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja geen idee. Voor mijn gevoel heb ik dat echt al jaren niet meer gezien.
Zijn toch die groene verpakkingen met die misvormde twix he?
haal jij ze altijd in Duitsland?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is in Duitsland populairder ja, ook meer soorten te koop.
[..]
Lijkt qua vorm op een Twix maar verder totaal niet.
Nee eigenlijk niet haha, maakt qua prijs niks uit en ik vind die met groene verpakking toch het lekkerste en die hebben we in NL ook (als enige soort).quote:
Ik koop standaard nu dit in Duitsland:quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef gianni61 het volgende:
En tegenwoordig heb je van knoppers ook de nut bar, die zijn ook goed
scheelt weer een tripje over de grensquote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet haha, maakt qua prijs niks uit en ik vind die met groene verpakking toch het lekkerste en die hebben we in NL ook (als enige soort).
Nee hoor want doe er tegenwoordig maandelijks boodschappen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
scheelt weer een tripje over de grens
je moet de Nederlandse economie steunen!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoor want doe er tegenwoordig maandelijks boodschappen.
Knoppers is altijd beter dan Hanuta.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koop standaard nu dit in Duitsland:
[ afbeelding ]
Zijn nog lekkerder dan die van Knoppers.
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Misschien vinden alleen stoners het lekker.
Nee hoor, ik ookquote:Op maandag 11 januari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Andersom.quote:
Ik haal meeste van mijn boodschappen ook gewoon in NL hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet de Nederlandse economie steunen!
Maar snap wel dat je over de grens dingen haalt
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Andersom.
Niet te hachelen die dingen.
laat even weten wanneer je weer stoned bent, dan dm ik je een fotoquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Stoned is bijna alles toch wel lekker.
die zijn wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet tegenwoordig die Nakd repen, die vind ik niet zo kinderachtig als al die andere meuk.
Ik durf niet meer.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat even weten wanneer je weer stoned bent, dan dm ik je een foto
Straks pizza. ook nuchter lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Stoned is bijna alles toch wel lekker.
Ik mis de update wel ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
Zou @:Bitterbal nu aan haar s&s collegae vertellen hoe het met de dagelijkse corona cijfers zit?
Gok erop dat ze het fenomeen gerrie reeds kennen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
Zou @:Bitterbal nu aan haar s&s collegae vertellen hoe het met de dagelijkse corona cijfers zit?
Ik hoorde het net op de radio, toen realiseerde ik me dat ik het nog niet hier gelezen had.quote:
Die was na de eerste kop koffie al bekend.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gok erop dat ze het fenomeen gerrie reeds kennen.
zo snel gaan de bommenluiken wel rammelen jaquote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die was na de eerste kop koffie al bekend.
Reactie van de regering?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik sta wel versteld van de reactie van de regering aangaande Lansingerland, eindelijk wat echte daadkracht, haast en doorpakken godverdomme.
Ja nog ffquote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een crowdfunding doen om haar gewoon betaald te laten FOK!ken?
Ja of het OMT dan, hups massaal testen en een poging tot indammen.quote:
Ik betaal haar levensonderhoud wel, dat kan ik beter missen dan haar afwezigheid.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zullen we een crowdfunding doen om haar gewoon betaald te laten FOK!ken?
Wtfquote:Op maandag 11 januari 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
En die stomme @:Elan geeft het nog een like ook.
Gelukkigquote:Op maandag 11 januari 2021 16:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Verkeerde post geliked.
Gelijk gecorrigeerd
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal haar levensonderhoud wel, dat kan ik beter missen dan haar afwezigheid.
Checkt de huidige prijs van speklappen per kilo.
U wanna 55 gallon drum of Coke with that?quote:Op maandag 11 januari 2021 16:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik betaal haar levensonderhoud wel, dat kan ik beter missen dan haar afwezigheid.
Checkt de huidige prijs van speklappen per kilo.
Ja dan kan het wel voorzichtig, duurt nog evenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ticket omgeboekt naar eind mei. Gok dat we dan wel weer de grens over mogen
Als het eerder mag, boek ik gewoon nog een ticketquote:Op maandag 11 januari 2021 16:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dan kan het wel voorzichtig, duurt nog even
Vind ik nog steeds optimistischquote:Op maandag 11 januari 2021 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ticket omgeboekt naar eind mei. Gok dat we dan wel weer de grens over mogen
Als het dan weer mag, ga ik gewoon. Ik gok op het effect van beter weer, net als vorig jaar. Toen zat ik eind mei in Duitsland.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik nog steeds optimistisch
Denk ook niet dat ik Londen binnenkort ga zien![]()
Tofquote:Op maandag 11 januari 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja ik hoop half juni naar Zweden te kunnen....
Nou ja, ik durf me nog nergens op te verheugen hoor. Eerst nog even een nieuwe baan en zoquote:
Gaat vast goedkomenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik durf me nog nergens op te verheugen hoor. Eerst nog even een nieuwe baan en zo
quote:Op maandag 11 januari 2021 16:53 schreef UitStraling het volgende:
Paar spontane gedachten-dingetjes-plannetjes voor dit jaar;
- Ik ga als het kan een gigantische hysterische BBQ geven voor iedereen in Foqueville en ik beloof plechtig dat ik
Willeke niet laat optreden, voor wie durft en er behoefte aan heeft dan.
- Eigenlijk wil ik met Buda iets kort Duits doen, liefst iets tweede wereldoorlog gerelateerd maar mag ook
middeleeuws Germaans zijn en dan beloof ik dat ik de gekke wilde kant van US grotendeels thuis laat, ook al
weet ik dat hij het liefst alleen op reep gaat, ik ben ook wel goed in mezelf wegcijferen, zo niet dan neem ik
genoegen met zijn erudiete reisbeschrijvingen.
- En ik wil/eis dat iedereen het in Foqueville lekker makkelijk red dit jaar op zijn/haar eigen manier.
- Keer met FranticDJ in een Zeeuws restaurant naar zijn keuze eten, split rekeningen wel.
- Ja en dat grote stijle maar dat is mijn eigen dingetje.
- Bovendien eis ik een uitnodiging voor het huwelijk tussen LTVDK en bitterbal.
- En nog wat grote en grootse privé dingetjes.
- Tevens moet Corona opbokken
Ik kan niet beloven dat ik dan geen ongepast Duits danspasje ga doenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat we een klein snorretje laten groeien en dan Nürnberg gaan verkennen
Wilde haar vandaag ook met een pakje yogidrink op pad sturenquote:Op maandag 11 januari 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie is er ook zo benieuwd naar hoe de werkdag van bitterbal is gegaan?
Alsof je kind voor het eerst gaat werken.
In ganzenpas naar het worstenrestaurant.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet beloven dat ik dan geen ongepast Duits danspasje ga doen
boks.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel me en kak hier echt hard in nu.
Klinkt als een gokautomaat.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Iemand eens jackfruit geprobeerd? Is het een beetje te nassen?
Is dat niet die Doerian?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik was gewoon andere dingen aan het doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bedoelt dat @:ltvdk het nu laat afweten?
nee wel koekjes met jackfruit smaak, was wel lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Schijnt lekker te zijn zolang je je neus dichthoudt, toch?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Doerian valt voor een blanke echt niet te eten.
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
Doerian smaakt echt naar braaksel en oude sokken.
Ja, is wel lekker hoor. Maar je moet 't wel zelf goed op smaak brengen enzo.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:06 schreef CherryLips het volgende:
Ja dat scheelt wel alles maar dan nog zit je met iets zacht harigs in je mond.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn zolang je je neus dichthoudt, toch?
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel alles maar dan nog zit je met iets zacht harigs in je mond.
Onzin. Doerian is goed te eten. Het stinkt alleen als de neten.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:08 schreef UitStraling het volgende:
Doerian valt voor een blanke echt niet te eten.
Nee hoor, Balisto is lekkerquote:Op maandag 11 januari 2021 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Ja dus?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onzin. Doerian is goed te eten. Het stinkt alleen als de neten.
Balisto. Dat nam ik vroeger zodat ik mezelf wijs kon maken dat ik verstandig snoepte.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, Balisto is lekkermaar alleen maar bij tankstations te koop heb ik het idee.
Lekker gezond vezels en granen etenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Balisto. Dat nam ik vroeger zodat ik mezelf wijs kon maken dat ik verstandig snoepte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |