"te grote bobbel onder het kaboutermutsje"quote:Op maandag 11 januari 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Anders, ik zie mezelf als de fysieke belichaming van het universum
Ik durf geen uitspraken te doen over Zwitserland en gender.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar of je een penis hebt maakt geen verschil zegt men
zo las ik het ookquote:Op maandag 11 januari 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan was het 'zeg ik lekker niet'
Belangrijker is hoe je 'm gebruiktquote:Op maandag 11 januari 2021 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar of je een penis hebt maakt geen verschil zegt men
zijn ze zo neutraal daarquote:Op maandag 11 januari 2021 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf geen uitspraken te doen over Zwitserland en gender.
Ik durf geen uitspraken te doen over Zwitserland, daar ben ik nog nooit geweest, maar de vraag bij fles is met welk geslacht je je identificeert, niet welke jij ook echt bent..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik durf geen uitspraken te doen over Zwitserland en gender.
Neequote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Belangrijker is hoe je 'm gebruikt
beetje je koffie er mee roeren.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Om staand te plassenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had 'm inderdaad slecht gelezen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik durf geen uitspraken te doen over Zwitserland, daar ben ik nog nooit geweest, maar de vraag bij fles is met welk geslacht je je identificeert, niet welke jij ook echt bent..
ik plas altijd terwijl ik handstand push-ups aan het doen ben. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:29 schreef UitStraling het volgende:
Wie van de mannen plast hier zittende?
Heldquote:Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik plas altijd terwijl ik handstand push-ups aan het doen ben. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven.
voor een echte uitdaging ga je op je rug voor de wc liggen en probeert in een sierlijke boog in de pot te plassen zonder te morsenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik plas altijd terwijl ik handstand push-ups aan het doen ben. Het moet wel een beetje een uitdaging blijven.
ik zal dit volgende keer proberen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor een echte uitdaging ga je op je rug voor de wc liggen en probeert in een sierlijke boog in de pot te plassen zonder te morsen
Ik wil van die turnringen in de wc ophangen zodat ik het zwevend plankend kan doenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het maar lastig. Mijn badkamer is net niet groot genoeg om me helemaal uit te strekken.quote:
En dan een Gerrie boetseren vanuit het vogelnestjequote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil van die turnringen in de wc ophangen zodat ik het zwevend plankend kan doen
Is ook wederzijds neem ik aan?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:36 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij mag tong mij niet zo. ONZ / Wat is de overeenkomst tussen Donald Trump en tong80?
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil van die turnringen in de wc ophangen zodat ik het zwevend plankend kan doen
ik zal ook in een L vorm moeten gaan liggen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het maar lastig. Mijn badkamer is net niet groot genoeg om me helemaal uit te strekken.
nee maar wacht.. even. en dan vind je al die andere dingen waar je over liep te huilen vies. En dit niet?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik probeer mijn tuutje ook wel eens dicht te nijpen en dan zo lang mogelijk dicht te houden.
Vergelijk je me nu met poep en een hondenlul?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee maar wacht.. even. en dan vind je al die andere dingen waar je over liep te huilen vies. En dit niet?
HypocrietStraling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |