Niet op mijn nieuwe bank freebleedenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Ohja ongesteldheidsbloed mocht dan weer niet.
Van jou altijd hoor want jij bent liefquote:Op maandag 11 januari 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
Dit klinkt creepy en vies tegelijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van jou altijd hoor want jij bent lief
vol met sliertjes en bonkjesquote:Op maandag 11 januari 2021 15:39 schreef Amarantha het volgende:
ik wilde hier een reactie op typen maar bij die gedachte kwam m'n lunch een beetje omhoogquote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit klinkt creepy en vies tegelijk.
Als je verliefd bent dan is het slechts hemelse Italiaanse goed gevulde tomatensoep.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wilde hier een reactie op typen maar bij die gedachte kwam m'n lunch een beetje omhoog
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik doe het lekker toch:
Hij is vast zo iemand die in je vuilnis gaat graven naar gebruikte tampons en er dan thee van trekt om dat als slaapmutsje op te drinken.
Zat er niet ver naast dus.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je verliefd bent dan is het slechts hemelse Italiaanse goed gevulde tomatensoep.
bedankt voor de mental image hier vanquote:Op maandag 11 januari 2021 15:42 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ik doe het lekker toch:
Hij is vast zo iemand die in je vuilnis gaat graven naar gebruikte tampons en er dan thee van trekt om dat als slaapmutsje op te drinken.
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je verliefd bent dan is het slechts hemelse Italiaanse goed gevulde tomatensoep.
Ja, ik hou ook niet van tomatensoepquote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wat voor chocola?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:43 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig had ik net mijn chocolaatje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |