Gelukkig maar, anders hadden ze moeten vrezen voor een hongerige balquote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar was ook uitgebreid lunch
quote:Op maandag 11 januari 2021 19:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo doemdenken joh, ballie is gewoon een zeer verstandige volwassen vrouw.
Nou ja volwassen misschien nietquote:
en die foto's dan Hans?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er zelfs een beetje bang van
Had je een voorraad voiture dan?quote:Op maandag 11 januari 2021 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben er zelfs een beetje bang van
nee nog niet gezien :pquote:Op maandag 11 januari 2021 20:02 schreef Ygritte het volgende:
Bal! Zit er ook nog een poteniele 'ik sleur je in de lift' figuur bij.![]()
Niet dat je dat natuurlijk moet doen, maar gewoon het oog wil ook wel eens wat en zo.
Ene @LTVDK is zelfs nauwelijks online gezien van de zenuwenquote:Op maandag 11 januari 2021 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er hebben hier de hele dag allemaal van die stresskippen gezeten of het wel goed zou gaan met jou![]()
wauw. ze maken hun reputatie waarquote:Op maandag 11 januari 2021 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja druk.
Koffie drinken, nog wat koffie drinken. Beetje rondklikken in de pc. koffie drinken. eten etc.
En ze roken allemaal he. binnen. Het was zo zwaar
Dat is toch algemeen bekendquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan niet teveel vertellen maar koop er geen bank
ja maar tochquote:
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zoquote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
ze hadden al door dat ik geen echte verkoper ben. Ik zei de hele tijd ja dat kan je toch niet zo doen
nou ja zal sowieso wat karmapuntjes verliezenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zo
quote:Op maandag 11 januari 2021 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit ruikt niet naar een langdurig dienstverband zo
Iddquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat wisten we alquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier toch niemand om tegen te pratenquote:Op maandag 11 januari 2021 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ene @:LTVDK is zelfs nauwelijks online gezien van de zenuwen
awww ben er toch weerquote:Op maandag 11 januari 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb ik hier toch niemand om tegen te praten
Gohquote:Op maandag 11 januari 2021 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar toch![]()
ze hadden al door dat ik geen echte verkoper ben. Ik zei de hele tijd ja dat kan je toch niet zo doen
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |