Hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.
Ah ja, heel veel proteīnequote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diëtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Bosjequote:
Jaaah daar is ze dan hoor, onze Foqueville architecte en ergens ons secundaire gewetenquote:
Prima, maar drukke dag wel. Hoe staat het leven in de bejaardenflat?quote:
Ja, na lang zoeken en wachtenquote:
Ja was eiwitten proppenquote:
Dat zijn flinknwat calorieënquote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diëtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.quote:
Ik betaal ook niet voor tv en heb dus alleen een standaard paar zenders met nieuws e.d. Vind ik wel primaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.
Goed denk ikquote:Op maandag 11 januari 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, maar drukke dag wel. Hoe staat het leven in de bejaardenflat?
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:36 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook een jaar of twee gratis tv gekeken, had het het abonnement opgezegd, maar signaal bleef gewoon
heeft me toch zo'n 15 euro p/m bespaard
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.
Eigenlijk een grote rondreis. Door Finland heen, 2 weken boven de poolcirkel met ook de noordkaap, en door zweden terug. Zoietsquote:Op maandag 11 januari 2021 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat vast goedkomen![]()
Welk deel van Zweden?
copainquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
DINER GENOT, NIET HET ALLERBESTE GENOT.
@:BUDAPESTENAAR
Hey dikzakquote:Op maandag 11 januari 2021 17:41 schreef Haags het volgende:
DINER GENOT, NIET HET ALLERBESTE GENOT.
@:BUDAPESTENAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |