SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook als draadjesvleesvervanger wordt het wel gebruikt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als kip, dat je het kan marineren en kruiden.
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtistquote:Op maandag 11 januari 2021 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan ben je opeens 140 kg.
Nee johquote:Op maandag 11 januari 2021 17:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor, Balisto is lekkermaar alleen maar bij tankstations te koop heb ik het idee.
Ik vond die gele altijd lekker.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee johIk koop het gewoon bij de Jumbo.
Was jij ook 140 kg?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtist![]()
Maar die zitten per 1 verpakt, dat werkt nietquote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee johIk koop het gewoon bij de Jumbo.
@EttovanBelgie?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kwam niet alleen daardoor, ook door de feeder diėtist![]()
6 reepjes is wel genoeg toch.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar die zitten per 1 verpakt, dat werkt niet
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapotquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapot
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Meerdere keren met een vietnamees gevaren die doerian gebakjes meenam aan boord
Oepsquote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou zat er niet ver vanaf, weegschaal die ik had gekocht ging tot 130 en was de eerste keer dat ik hem gebruikte gelijk kapot
een vrucht die zo hard meurt dat ie bijna nergens mee vervoerd mag wordenquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.
Hoef je nooit meer een hijs van cannabis, nou ja of juist welquote:Op maandag 11 januari 2021 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil het.
Ik had Thaise collega’s die doeriansnoepjes meenemen. En een ander snoepje dat smaakte naar kaarsvetquote:Op maandag 11 januari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
Meerdere keren met een vietnamees gevaren die doerian gebakjes meenam aan boord
Ik wil dit toch niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
een vrucht die zo hard meurt dat ie bijna nergens mee vervoerd mag worden
https://nl.wikipedia.org/wiki/Doerian
Om van mijn trauma af te komen zeker?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoef je nooit meer een hijs van cannabis, nou ja of juist wel
Ohja dat laatste heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had Thaise collega’s die doeriansnoepjes meenemen. En een ander snoepje dat smaakte naar kaarsvet
het is best lekker hoor. En het is juist het eetbare deel wat niet stinkt.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dit toch niet.
[..]
Om van mijn trauma af te komen zeker?
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig atquote:
Waar betaal je wel voorquote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.
Hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Ben toch altijd wel blij dat ik niet voor tv betaal als ik door de tv-gids scroll.
Ah ja, heel veel proteļnequote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Ja was eiwitten proppenquote:
Dat zijn flinknwat calorieėnquote:Op maandag 11 januari 2021 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest in het begin van de revalidatie extra veel eten van de diėtiste, minstens 4000 kcal per dag, en in die periode was even heen en weer naar de supermarkt lopen fysiek het meeste wat ik kon doen. Kreeg ik bij controles steeds het commentaar dat ik te weinig at. Mijn standaardontbijt toen was een grote eierkoek met 25 gram roomboter en hagelslag met daarbij nog een halve liter melk en zo'n medisch eiwitten drankje waar ook tig honder kcal per flesje zaten
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.quote:
Ik betaal ook niet voor tv en heb dus alleen een standaard paar zenders met nieuws e.d. Vind ik wel primaquote:Op maandag 11 januari 2021 17:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik het aanbod vaak maar matig vind. Maar ik kan gratis via KPN kijken op mijn pa zijn account.
Goed denk ikquote:Op maandag 11 januari 2021 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, maar drukke dag wel. Hoe staat het leven in de bejaardenflat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |