Toch wel voor de Aziatische markt?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef KingRoland het volgende:
ik ben sinds kort ook actief op TikTok boys
Goede marketingstrategie alleen bedrijven zijn van mening dat de doelgroep te jong isquote:Op zondag 10 januari 2021 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch wel voor de Aziatische markt?
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Pizze in de bestelling, @:Drizzt_DoUrden
quote:
DVS1 is een favoriet van mij. Gruwelijke selectie muziek altijd. Woont hier in de stad, maar deed een jaar of tien terug vrijwel wekelijks een retourvlucht Minneapolis - Europa voor z'n vak.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]![]()
Zie die donkere man moven on 10min
Boiler room genot
Dvd-box van Gogh's Zondag hier.quote:
Erg mooi.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dvd-box van Gogh's Zondag hier.
Al lang gezien allen.
Het visdraadje heeft zijn werk gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:13 schreef Caland het volgende:
De nieuwe ikweethetookniet is uit @:zipportal
Stukje Appie
Pffffftquote:Op zondag 10 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
@:caland maakt een leuk ‘foutje’ in het Nouri topic. Ik raad jullie aan even langs te komen om te lachen
Ik bevestig dit met een like.quote:Op zondag 10 januari 2021 21:27 schreef fetX het volgende:
@:caland maakt een leuk ‘foutje’ in het Nouri topic. Ik raad jullie aan even langs te komen om te lachen
quote:Op zondag 10 januari 2021 21:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kaytranada behind the decks.
Stop de tijd.
Ja, die mag niet meer komen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
Even opgezet dan maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De moeite waard om terug te kijken ja?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:14 schreef Caland het volgende:
Tjerry en Van Haga bij op1 zijn bijzonder pijnlijk om naar te kijken
Absoluut.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken ja?
spoiler: neequote:Op zondag 10 januari 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De moeite waard om terug te kijken ja?
Aaneensluiting van onbedoelde cabaret helaas gaat het inmiddels daadwerkelijk over "humor"quote:Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Media inside was ook best vermakelijk.
Helaas gemist, denk je dat Thierry en die Haga teveel drugs gebruiken?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:32 schreef Caland het volgende:
Op1 is echt een topshow vandaag, mijn hemel.
Verkeerde post gequote dat ging over op1.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Media inside was ook best vermakelijk.
Morgen gaat de zon weer op makker.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verkeerde post gequote dat ging over op1.
Ik ga er maar mee stoppen voor vandaag.
Ik zeg het niet vaak maar deze moet je echt gaan terugkijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas gemist, denk je dat Thierry en die Haga teveel drugs gebruiken?
Wel klote dat ze mijn falen in Hawaï meelezenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat de zon weer op makker.
Ik ‘moet’ me morgen om 9:00u melden bij de Kuipquote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen gaat de zon weer op makker.
Wat brengt jou daar op een maandag?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ‘moet’ me morgen om 9:00u melden bij de Kuip
Ik heb er nu toch lichtelijk spijt van
Mijn vrije dag dus besloot in een opwelling te gaan helpen met die spandoekjes ophangen.quote:Op zondag 10 januari 2021 22:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat brengt jou daar op een maandag?
Oh jeetje, waar je zin in hebt zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vrije dag dus besloot in een opwelling te gaan helpen met die spandoekjes ophangen.
Een club daadwerkelijk aanhangen klinkt verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vrije dag dus besloot in een opwelling te gaan helpen met die spandoekjes ophangen.
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ‘moet’ me morgen om 9:00u melden bij de Kuip
Ik heb er nu toch lichtelijk spijt van
Ja en volgens mij ligt de eerste ring helemaal vol dus dat wordt lekker trappen sjouwen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jeetje, waar je zin in hebt zeg.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar deze moet je echt gaan terugkijken.
Ik heb morgen ook een vrije dag, lekker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en volgens mij ligt de eerste ring helemaal vol dus dat wordt lekker trappen sjouwen.
Geniet ervan makker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een vrije dag, lekker.
Vanaf Haga aan het woord komt. Bij dat laatste DWHN item ben ik weggezaptquote:Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte.
Wanneer begint OP1 leuk te worden? Ik heb geen zin om de altijd vervelende Rosanna over kerona aan te horen.
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf Haga aan het woord komt. Bij dat laatste DWHN item ben ik weggezapt
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen isquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Dan zet ik toch even door.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafelquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Oh dat zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafel
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen afleveringquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
Dit klinkt wel als iets dat ik zeker ga terugkijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kun je dan @Charrell uitnodigen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen aflevering
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @aTypischquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, volgende week is er slecht nieuws voor BTC en gaat het terug naar 20k.
Thank me later.
Ik moest er net om lachen toen ik het las.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @:aTypisch
quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kijk deze fluitketels @aTypisch @onlogischquote:Op maandag 11 januari 2021 08:56 schreef Buitendam het volgende:
@:aTypisch gaat ontzettend bankroet.
Lijkt me prima als @aTypisch pas weer terugkomt als de bitcoin op 200k staat.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit ook een stokje te eten nu. Heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:55 schreef tong80 het volgende:
Marokkaans stokbrood ging er goed in. Koffie.....
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke wedstrijd wel gisteren al vond ik het begin wel minder leuk
Sommige keuzes van Schmidt snap ik ook niet helemaal, maar ik vertrouw ‘m volledig.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.
Die Ten Hag is wel een debiel hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sommige keuzes van Schmidt snap ik ook niet helemaal, maar ik vertrouw ‘m volledig.
het probleem zit in het voetballende vermogen achterin, zolang het hoog staat komen de juiste mensen aan de bal met ook nog vaak wat ruimte, die achterste 6 hebben wat meer moeite onder druk de bal naar de juiste kleur te spelenquote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.
Dat zou wel ernstig zijn. Ze hebben net twee weken vrij gehad en worden ongeveer elke pot in de 60e minuut gewisseld.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met garnituur uit eigen keuken. Bij mij althans. Marokkaan zit bij mij op de hoek. Zijn echt heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zit ook een stokje te eten nu. Heerlijk.
Het leuke van Zaltbommel is is dat de Marokkanen ook bij je thuis komen. Als je niet uitkijkt.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met garnituur uit eigen keuken. Bij mij althans. Marokkaan zit bij mij op de hoek. Zijn echt heerlijk.
Ga eens kwissen Tarado.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
het probleem zit in het voetballende vermogen achterin, zolang het hoog staat komen de juiste mensen aan de bal met ook nog vaak wat ruimte, die achterste 6 hebben wat meer moeite onder druk de bal naar de juiste kleur te spelen
Ah ha. Een kenner. Streekgenoot ?quote:Op maandag 11 januari 2021 09:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het leuke van Zaltbommel is is dat de Marokkanen ook bij je thuis komen. Als je niet uitkijkt.
Dit was coach L_L nooit overkomen.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt dat het soms echt landelijk is. Huis van burgemeester in de fik en zo.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb weleens een krant gelezen.
Terugkijken waard?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
Op1 teruggekeken. Wat een optreden van die Baudet zeg. Nu heb ik me ook wel zitten storen aan die blikken van Edens. Beetje kinderachtig, maar goed.
Heb je ook Loewie gekeken bij Oemberto?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval wel het stuk over FvD.
ik stoor me meer aan het feit dan zo'n Baudet toch weer de 2e kamer in gaat na de verkiezingenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
Op1 teruggekeken. Wat een optreden van die Baudet zeg. Nu heb ik me ook wel zitten storen aan die blikken van Edens. Beetje kinderachtig, maar goed.
Nee. Wellicht dat ik dat vanavond even doe.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je ook Loewie gekeken bij Oemberto?
Tja. Dat is democratie.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik stoor me meer aan het feit dan zo'n Baudet toch weer de 2e kamer in gaat na de verkiezingen
Ok, dat wordt dus weer genieten.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval wel het stuk over FvD.
Omdat ze wel degelijk de Provinciale staten verkiezingen hadden gewonnen. Bij Henk Krol of Sylvana Simons zet ik eerder m'n vraagtekens.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
FVD heeft tussen de twee en vier zetels. Waarom krijgt zo’n klein kutpartijtje zo veel aandacht? Wat een onzin is dat zeg.
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze wel degelijk de Provinciale staten verkiezingen hadden gewonnen. Bij Henk Krol of Sylvana Simons zet ik eerder m'n vraagtekens.
:
Tot de verkiezingen hun doodstrijd blijven volgen. Daarna idd doodzwijgen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.
Omdat ze nog niet zo lang geleden op iets van 20 zetels stonden denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
FVD heeft tussen de twee en vier zetels. Waarom krijgt zo’n klein kutpartijtje zo veel aandacht? Wat een onzin is dat zeg.
Komt er vast wel weer een soortgelijke nieuwe partij.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.
Die is er al. JA21.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt er vast wel weer een soortgelijke nieuwe partij.
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgtquote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgt
Een stem op VVD is dan ook idioot.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.
Eens, maar staan wel al op 2 zetels in de peilingen. Best knap in zo'n korte periode.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat moet zich nog eerst wat ontwikkelen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.
Eens hoor (zowel links als rechts imo).quote:Op maandag 11 januari 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik maar het blijft confronterend hoeveel idioten er onder onze medelanders zijn
Het is wat overdreven ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]dat meen ik te betwijfelen maar dat ze niet echt rechts meer zijn klopt wel
Ja, vermoeiend is dat. Vind daarom dat diversiteitswatch op Twitter altijd wel interessant, al zegt het ook niet alles. Monitort een beetje de talkshows op tv.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgt
Het wordt weer tijd voor een type Rita Verdonk.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor (zowel links als rechts imo).
Meh, dat zijn toch gewoon overstappers van FvD. Dat vind ik niet zo knap.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar staan wel al op 2 zetels in de peilingen. Best knap in zo'n korte periode.
Zijn helaas weinig andere (goede) opties. Denk dat dat het 'geluk' is van de VVD.quote:
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn helaas weinig andere (goede) opties. Denk dat dat het 'geluk' is van de VVD.
Als Rutte weg is verliezen hoogstwaarschijnlijk ook gewoon 15 zetels.
Zie ze wel 5/6 zetels halen eigenlijk. Die Nanninga doet het in Amsterdam best aardig.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, dat zijn toch gewoon overstappers van FvD. Dat vind ik niet zo knap.
Ja. En GroenLinks heeft goede standpunten.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.
Ik teken voor dat eerste.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.
Met zijn partij 'warm bad'.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik stem dit keer op Koert Westerman
DRT ON TOUR
Die stemt ook Femke.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Met zijn partij 'warm bad'.
@:zipportal
Rutte gaat niet sneuvelen hoor en Kaag premier, lijkt me toch stug na de aankomende verkiezingenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat op de lijst van Code Oranje hequote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Met zijn partij 'warm bad'.
@:zipportal
Ik hoop dat het niet gaat gebeuren (het 2e dan) uiteraard. Het zou ook niet erg logisch zijn, maar toch.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. En GroenLinks heeft goede standpunten.
Lol.
Kaag gaat echt geen premier worden. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutte gaat niet sneuvelen hoor en Kaag premier, lijkt me toch stug na de aankomende verkiezingen
Echt? Ah,dat wist ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat op de lijst van Code Oranje he
De macht van identiteitspolitiek is groot.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Kaag gaat echt geen premier worden. Dat lijkt me heel sterk.
Onderschat niet de woke wereld met eerste vrouwelijke premier !!!@@quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorlopig is D66 in de peilingen alleen maar gezakt sinds bekend is dat zij partijleider is.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De macht van identiteitspolitiek is groot.
Als Rutte stopt heeft ze misschien een kans maar dan zijn we alweer in 2025 en dan zal zij wel een hoge functie ergens anders hebben gepaktquote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
maar niet zo grootquote:Op maandag 11 januari 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De macht van identiteitspolitiek is groot.
D66 gaat echt geen 25 zetels oid halen hoor. Daar is het ook de partij niet voor. Staat voor niks. Simpele lijmpartij die met alle winden meegaat, meer is het niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Rutte stopt heeft ze misschien een kans maar dan zijn we alweer in 2025 en dan zal zij wel een hoge functie ergens anders hebben gepakt
Dit zijn altijd zulke simpele oneliners. Kan nu ook zeggen: onze gezondheidszorg is een van de beste van de wereld.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:39 schreef tong80 het volgende:
VVD breekt het gezondheidsstelsel af en wordt er voor beloond.
Ah ja, ik zie het nu.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het niet over mezelf, uiteraard.
Het is pas simpel om iemand anders zijn mening of feiten als simpel af te doen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn altijd zulke simpele oneliners. Kan nu ook zeggen: ons gezondheidsstelsel is een van de beste van de wereld.
Niet zelfstandig maar ze zou eventueel wel naar voren geschoven kunnen worden als kandidaat waar meerdere partijen vrede mee hebben.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
D66 gaat echt geen 25 zetels oid halen hoor. Daar is het ook de partij niet voor. Staat voor niks. Simpele lijmpartij die met alle winden meegaat, meer is het niet.
VVD wordt gewoon de grootste, ook als Rutte aftreedt (ik bedoel vallen van kabinet).
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit zijn altijd zulke simpele oneliners.
lol.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:36 schreef fetX het volgende:
[..]
D66 gaat echt geen 25 zetels oid halen hoor. Daar is het ook de partij niet voor. Staat voor niks. Simpele lijmpartij die met alle winden meegaat, meer is het niet.
VVD wordt gewoon de grootste, ook als Rutte aftreedt (ik bedoel vallen van kabinet).
Eens. VVD heeft een GROOT PROBLEEM na Rutte.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet zelfstandig maar ze zou eventueel wel naar voren geschoven kunnen worden als kandidaat waar meerdere partijen vrede mee hebben.
Bij de VVD zie ik momenteel ook geen kroonprinsen/prinsessen rondlopen.
ze is ook net iets teveel royal daarvoor en royals hebben we alquote:Op maandag 11 januari 2021 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. VVD heeft een GROOT PROBLEEM na Rutte.
In 2025 zou het heel misschien kunnen inderdaad, maar na aankomende verkiezingen lijkt het me echt heel sterk dat Kaag premier is.
Ja, leuk. Maar D66 heeft nog nooit 25 zetels gehaald (slechts 1x boven de 20 uit gekomen). Juist omdat het zo'n middenpartij is die de ene keer naar links zwaait en de andere keer naar rechts, afhankelijk van de coalitie en de waan van de dag. En met minder dan 25 zetels is het onwaarschijnlijk dat je de premier levert, dus dan moet zo'n scenario welke @Tarado schetst uit gaan komen.quote:
Ooit nagedacht dat dat misschien ook wel de bedoeling van die hele partij is?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar D66 heeft nog nooit 25 zetels gehaald (slechts 1x boven de 20 uit gekomen). Juist omdat het zo'n middenpartij is die de ene keer naar links zwaait en de andere keer naar rechts, afhankelijk van de coalitie en de waan van de dag. En met minder dan 25 zetels is het onwaarschijnlijk dat je de premier levert, dus dan moet zo'n scenario welke @:Tarado schetst uit gaan komen.
Mooi dat je mijn punt dan bevestigt. Dank daarvoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ooit nagedacht dat dat misschien ook wel de bedoeling van die hele partij is?
Ik bevestig je punt niet, jij downplayed het de hele tijd. Jij wil standvastigheid, maar daar is D66 de partij dus niet voor.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Mooi dat je mijn punt dan bevestigt. Dank daarvoor.
Maar ik merk dat ik een gevoelige snaar heb geraakt.
Nogmaals dank.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:06 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik bevestig je punt niet, jij downplayed het de hele tijd. Jij wil standvastigheid, maar daar is D66 de partij dus niet voor.
Ik heb nog nooit D66 gestemd.
Ik heb nog geen klachten gehad dus volgens mij gaat het wel oke.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is mij ook allemaal te ingewikkeld hoor. Hoe bevallen de wittebroodsweken in VBL?
Als je klachten krijgt, direct laten testen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehad dus volgens mij gaat het wel oke.
Deze post krijgt een like.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je klachten krijgt, direct laten testen.
@:elan
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een type Rita Verdonk.
Recht door zee!
Volgend seizoen mag je het KK-divisie topic van mij overnemen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehad dus volgens mij gaat het wel oke.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgend seizoen mag je het KK-divisie topic van mij overnemen.
wanneer gaat die man eensquote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Gommersgod nu op de boomerradio
@:Caland
@:Zipportal
@:Scrummie
@:AFCNiels
Om 12:00 gaat hij aan. HET NIEUWS VAN ALLE KANTEN.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch zeggen dat die man het druk heeft maar die is nog vaker op TV/Radio dan Peter R de Vries.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
ohnee! we staan op een prijs van een week eerderquote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dit het beste waar je mee kan komen?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohnee! we staan op een prijs van een week eerder
wat bedoel jequote:Op maandag 11 januari 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit het beste waar je mee kan komen?
heb nog wat bijgekochtquote:Op maandag 11 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET STORT IN ZIE JE DAT NIET OF ZO?????????????????
[ afbeelding ]
gr.gr. nu.nl
Zie het verschil in benaderingswijze. Hier zou je wat mee moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staanquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie het verschil in benaderingswijze. Hier zou je wat mee moeten doen.
Namelijk :Waar staat precies dat ik dat niet doe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag een mooie tweet voorbij komen van iemand die een dikke sportwagen had gekocht van z'n BTC.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staan
Oh, je koopt wel Bitcoin? Goed bezig makker.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar staat precies dat ik dat niet doe dan?
Money printer go brrr.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staan
Of niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, je koopt wel Bitcoin? Goed bezig makker.
daarom niet verkopen maar herfinancierenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag een mooie tweet voorbij komen van iemand die een dikke sportwagen had gekocht van z'n BTC.
Een antwoord daarop : Dus je koopt met de beste investering uit je leven de slechtste investering uit je leven. -80% in 10 jaar tijd.
Genot.
goed zoquote:Op maandag 11 januari 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of niet.
Ik ben hier graag mysterieus over.
HFSPquote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/ma(...)95-bitcoin~a68ebddd/
Ook zoiets
Neequote:Op maandag 11 januari 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg jij al betaald in Bitcoin?
Sowieso dure auto's kopen in Nederlandquote:Op maandag 11 januari 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag een mooie tweet voorbij komen van iemand die een dikke sportwagen had gekocht van z'n BTC.
Een antwoord daarop : Dus je koopt met de beste investering uit je leven de slechtste investering uit je leven. -80% in 10 jaar tijd.
Genot.
Greet wil naar 140. Broem broem.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sowieso dure auto's kopen in Nederland
En dan lekker achteraan aansluiten in de file of 100 tuffen.
Wie?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:14 schreef maxi-mus het volgende:
Je kunt wel merken dat @:ggmm vakantie heeft.
Doet die sukkel al 15 jaar. Ken hem niet anders dan scheldend.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef Buitendam het volgende:
ONZ / Wat is de overeenkomst tussen Donald Trump en tong80?
User @:elan steekt zijn irritatie richting user @:tong80 niet onder stoelen of banken in het betreffende topic.
Demoniseren van Trump loopt zo wel de spuigaten uit hoorquote:Op maandag 11 januari 2021 13:23 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
'I am the Greatest of whole tha FOK!'
quote:Op maandag 11 januari 2021 13:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Demoniseren van Trump loopt zo wel de spuigaten uit hoor
Een week voor majesteitschennis.quote:
Schandalig. Mijn moeder heeft Corona gehad en is nog steeds kwetsbaar.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vind jij ervan dat Willie en z'n pijpertje al een prik hebben gehad?
had je anders verwacht?quote:Op maandag 11 januari 2021 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat vind jij ervan dat Willie en z'n pijpertje al een prik hebben gehad?
nooit begrepen en zal het ook nooit begrijpenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:01 schreef aTypisch het volgende:
mensen die nog in het sprookje van het koningshuis geloven
Precies.quote:
Like gezet.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:27 schreef Buitendam het volgende:
ONZ / Wat is de overeenkomst tussen Donald Trump en tong80?
User @:elan steekt zijn irritatie richting user @:tong80 niet onder stoelen of banken in het betreffende topic.
Dit had toch een videoclip met een oog of zo?quote:
Nee, dat was Abel - Onderweg.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit had toch een videoclip met een oog of zo?
Nee, dat was in de tram en met Birgit Schuurman.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat was Abel - Onderweg.
Metro.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, dat was in de tram en met Birgit Schuurman.
3-4 seconden vertragingquote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Forum bij jullie ook zo traag of ligt het aan mij?
Jaquote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
@Saind heeft volgens mij een keer een pizza voor een bitcoin gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/auto/ma(...)95-bitcoin~a68ebddd/
Ook zoiets
Sorry, wie?quote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Saind heeft volgens mij een keer een pizza voor een bitcoin gekocht.
nee, wel cokequote:Op maandag 11 januari 2021 14:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Saind heeft volgens mij een keer een pizza voor een bitcoin gekocht.
maar gelukkig kun je wel posts likenquote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Dacht dat het aan mij lag. Had al opnieuw opgestart.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Mokertraag.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Keek je ook met een verdwaasde blik naar het alcoholpercentage op je fles?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag. Had al opnieuw opgestart.
Deze post geliked.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
maar gelukkig kun je wel posts liken
Ja, begreep niet dat er alcohol in m'n Rivella zat.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Keek je ook met een verdwaasde blik naar het alcoholpercentage op je fles?
Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.quote:
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @GGMM) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Daar was ik al bang voor ja, die gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @:ggmm) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.
Hij denkt volgens mij echt dat 'ie op date gaat. Maar bij Famke is 'ie ook al in de friendzone geraakt.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @:ggmm) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.
Klopt, unliken ook.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Nadat hij aan de kant is gezet door Femke Louise heeft hij natuurlijk weer een plaatsje vrij.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat @Scrummie was vergeten de Toto in te vullen?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even los van @onlogisch zijn mening, vond ik het in elk geval erg jammer! Ik twijfelde nog even uit pure woede niet meer mee te doen, maar die woede was snel weg gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat @:Scrummie was vergeten de Toto in te vullen?
Ik heb ook 1/2 keer gemist en sta weer prima tussen de mensen dus er is niets aan de hand. Zeker niet met jouw kwaliteit van voorspellen, je staat zo weer bovenin.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even los van @:onlogisch zijn mening, vond ik het in elk geval erg jammer! Ik twijfelde nog even uit pure woede niet meer mee te doen, maar die woede was snel weg gelukkig.
Ah, dat geeft hoop. Bedankt maxi-mus!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook 1/2 keer gemist en sta weer prima tussen de mensen dus er is niets aan de hand. Zeker niet met jouw kwaliteit van voorspellen, je staat zo weer bovenin.
Ja dan moet je Ajax niet laten verliezen thuis tegen Feyenoord hé.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat geeft hoop. Bedankt maxi-mus!
Wacht maar af jongen!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan moet je Ajax niet laten verliezen thuis tegen Feyenoord hé.
Nou ja als ik die 2 wijven achterin bij Ajax zag moet zelfs een dikke beer wel kunnen scoren ja.quote:
Ik zag het ook ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
Er doen steeds meer mensen mee met de kroegen miem.
Mooi. Neem aan dat de overheid het advies van OMT nu naast zich neerlegt en stopt met de lockdown.quote:
Erg mooi. FesGod was er snel bij vandaag.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
Er doen steeds meer mensen mee met de kroegen miem.
Die doet het ook nog altijd met een kwinkslag, erg leuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. FesGod was er snel bij vandaag.
Fes is de innovator onder de meme-meespelers.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. FesGod was er snel bij vandaag.
Weet je welke gemeente dat felrode stukje is?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
3 doden in de gemeente Amsterdam.
[ afbeelding ]
Brummen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je welke gemeente dat felrode stukje is?
Dit schiet niet op.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
3 doden in de gemeente Amsterdam.
[ afbeelding ]
Nu wel. CORRED.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier heb ik nog nooit van gehoord.
@:erasmus
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@Erasmus is een GODquote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sjezus, alles wel goed met haar?quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef tong80 het volgende:
Brand vanmiddag in verzorgingstehuis waar m'n moeder woont. Evacuatie en één dode. Moeke net aan de foon en gaat het relatief goed mee.
Sprak haar net en ze is lichamelijk ok. Net Corona gehad en dan dit nu.quote:
Ze krijgt wel veel te verduren op korte tijd.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sprak haar net en ze is lichamelijk ok. Net Corona gehad en dan dit nu.
Brummenquote:Op maandag 11 januari 2021 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vorige week m'n oom een broer van moeke overleden aan Corona. Die woonde daar ook.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze krijgt wel veel te verduren op korte tijd.
Sow. Heftig.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:22 schreef tong80 het volgende:
Brand vanmiddag in verzorgingstehuis waar m'n moeder woont. Evacuatie en één dode. Moeke net aan de foon en gaat het relatief goed mee.
Gecondoleerdquote:Op maandag 11 januari 2021 17:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vorige week m'n oom een broer van moeke overleden aan Corona. Die woonde daar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |