Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.quote:
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @GGMM) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Daar was ik al bang voor ja, die gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @:ggmm) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.
Hij denkt volgens mij echt dat 'ie op date gaat. Maar bij Famke is 'ie ook al in de friendzone geraakt.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gommersgod zei (ik typte per ongeluk zij @:ggmm) op de boomerradio open te staan voor een gesprek.
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hebben ze gisteren een briljant topic over de criminele hoer Kim Feenstra van me gesloten.
Klopt, unliken ook.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kim Feestra wil in gesprek met Diederik Gommers want 'ze heeft nog wel een aantal vragen'.
Ik vind dat zo'n leuke rubriek.
Nadat hij aan de kant is gezet door Femke Louise heeft hij natuurlijk weer een plaatsje vrij.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat @Scrummie was vergeten de Toto in te vullen?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even los van @onlogisch zijn mening, vond ik het in elk geval erg jammer! Ik twijfelde nog even uit pure woede niet meer mee te doen, maar die woede was snel weg gelukkig.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat @:Scrummie was vergeten de Toto in te vullen?
Ik heb ook 1/2 keer gemist en sta weer prima tussen de mensen dus er is niets aan de hand. Zeker niet met jouw kwaliteit van voorspellen, je staat zo weer bovenin.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Even los van @:onlogisch zijn mening, vond ik het in elk geval erg jammer! Ik twijfelde nog even uit pure woede niet meer mee te doen, maar die woede was snel weg gelukkig.
Ah, dat geeft hoop. Bedankt maxi-mus!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb ook 1/2 keer gemist en sta weer prima tussen de mensen dus er is niets aan de hand. Zeker niet met jouw kwaliteit van voorspellen, je staat zo weer bovenin.
Ja dan moet je Ajax niet laten verliezen thuis tegen Feyenoord hé.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah, dat geeft hoop. Bedankt maxi-mus!
Wacht maar af jongen!quote:Op maandag 11 januari 2021 15:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan moet je Ajax niet laten verliezen thuis tegen Feyenoord hé.
Nou ja als ik die 2 wijven achterin bij Ajax zag moet zelfs een dikke beer wel kunnen scoren ja.quote:
Ik zag het ook ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:23 schreef maxi-mus het volgende:
Er doen steeds meer mensen mee met de kroegen miem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |