Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen isquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Dan zet ik toch even door.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafelquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Oh dat zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafel
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen afleveringquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
Dit klinkt wel als iets dat ik zeker ga terugkijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kun je dan @Charrell uitnodigen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen aflevering
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @aTypischquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, volgende week is er slecht nieuws voor BTC en gaat het terug naar 20k.
Thank me later.
Ik moest er net om lachen toen ik het las.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @:aTypisch
quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
kijk deze fluitketels @aTypisch @onlogischquote:Op maandag 11 januari 2021 08:56 schreef Buitendam het volgende:
@:aTypisch gaat ontzettend bankroet.
Lijkt me prima als @aTypisch pas weer terugkomt als de bitcoin op 200k staat.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit ook een stokje te eten nu. Heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 08:55 schreef tong80 het volgende:
Marokkaans stokbrood ging er goed in. Koffie.....
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke wedstrijd wel gisteren al vond ik het begin wel minder leuk
Sommige keuzes van Schmidt snap ik ook niet helemaal, maar ik vertrouw ‘m volledig.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.
Die Ten Hag is wel een debiel hoor.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sommige keuzes van Schmidt snap ik ook niet helemaal, maar ik vertrouw ‘m volledig.
het probleem zit in het voetballende vermogen achterin, zolang het hoog staat komen de juiste mensen aan de bal met ook nog vaak wat ruimte, die achterste 6 hebben wat meer moeite onder druk de bal naar de juiste kleur te spelenquote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom PSV na een halfuur gewoon stopt met voetballen. Dat heeft niets met uithoudingsvermogen te maken hoor.
Dat zou wel ernstig zijn. Ze hebben net twee weken vrij gehad en worden ongeveer elke pot in de 60e minuut gewisseld.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met garnituur uit eigen keuken. Bij mij althans. Marokkaan zit bij mij op de hoek. Zijn echt heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2021 09:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zit ook een stokje te eten nu. Heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |