Oh jeetje, waar je zin in hebt zeg.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vrije dag dus besloot in een opwelling te gaan helpen met die spandoekjes ophangen.
Een club daadwerkelijk aanhangen klinkt verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vrije dag dus besloot in een opwelling te gaan helpen met die spandoekjes ophangen.
Wat heb je geflikt?quote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ‘moet’ me morgen om 9:00u melden bij de Kuip
Ik heb er nu toch lichtelijk spijt van
Ja en volgens mij ligt de eerste ring helemaal vol dus dat wordt lekker trappen sjouwen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh jeetje, waar je zin in hebt zeg.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg het niet vaak maar deze moet je echt gaan terugkijken.
Ik heb morgen ook een vrije dag, lekker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en volgens mij ligt de eerste ring helemaal vol dus dat wordt lekker trappen sjouwen.
Geniet ervan makker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb morgen ook een vrije dag, lekker.
Vanaf Haga aan het woord komt. Bij dat laatste DWHN item ben ik weggezaptquote:Op zondag 10 januari 2021 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sterkte.
Wanneer begint OP1 leuk te worden? Ik heb geen zin om de altijd vervelende Rosanna over kerona aan te horen.
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf Haga aan het woord komt. Bij dat laatste DWHN item ben ik weggezapt
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen isquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Dan zet ik toch even door.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafelquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het volhoud, ik trek die Rosanna Hertzberger echt niet.
Oh dat zeker.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb een klein stukje gezien, ze een stuk slimmer dan hepi en hepi aan de ander kant van de tafel
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen afleveringquote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mis je Tsjerry die het over ondergrondse techlabs op Hawaii gaat hebben en Harm Edens die hem constant op de achtergrond aan het uitlachen is
Dit klinkt wel als iets dat ik zeker ga terugkijken.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kun je dan @Charrell uitnodigen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik kijk wel gewoon de laatste Jensen aflevering
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @aTypischquote:Op woensdag 6 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, volgende week is er slecht nieuws voor BTC en gaat het terug naar 20k.
Thank me later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |