Heb je ook Loewie gekeken bij Oemberto?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval wel het stuk over FvD.
ik stoor me meer aan het feit dan zo'n Baudet toch weer de 2e kamer in gaat na de verkiezingenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
Op1 teruggekeken. Wat een optreden van die Baudet zeg. Nu heb ik me ook wel zitten storen aan die blikken van Edens. Beetje kinderachtig, maar goed.
Nee. Wellicht dat ik dat vanavond even doe.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je ook Loewie gekeken bij Oemberto?
Tja. Dat is democratie.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik stoor me meer aan het feit dan zo'n Baudet toch weer de 2e kamer in gaat na de verkiezingen
Ok, dat wordt dus weer genieten.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval wel het stuk over FvD.
Omdat ze wel degelijk de Provinciale staten verkiezingen hadden gewonnen. Bij Henk Krol of Sylvana Simons zet ik eerder m'n vraagtekens.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
FVD heeft tussen de twee en vier zetels. Waarom krijgt zo’n klein kutpartijtje zo veel aandacht? Wat een onzin is dat zeg.
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze wel degelijk de Provinciale staten verkiezingen hadden gewonnen. Bij Henk Krol of Sylvana Simons zet ik eerder m'n vraagtekens.
:
Tot de verkiezingen hun doodstrijd blijven volgen. Daarna idd doodzwijgen.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.
Omdat ze nog niet zo lang geleden op iets van 20 zetels stonden denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
FVD heeft tussen de twee en vier zetels. Waarom krijgt zo’n klein kutpartijtje zo veel aandacht? Wat een onzin is dat zeg.
Komt er vast wel weer een soortgelijke nieuwe partij.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja en nu doen ze er niet meer toe. Die hele partij is helemaal in elkaar gedonderd, geen aandacht meer geven.
Die is er al. JA21.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:23 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt er vast wel weer een soortgelijke nieuwe partij.
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgtquote:Op maandag 11 januari 2021 10:16 schreef Buitendam het volgende:
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgt
Een stem op VVD is dan ook idioot.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.
Eens, maar staan wel al op 2 zetels in de peilingen. Best knap in zo'n korte periode.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat moet zich nog eerst wat ontwikkelen.
quote:Op maandag 11 januari 2021 10:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
VVD nu is linkser dan de PVDA ten tijde van Kok.
Eens hoor (zowel links als rechts imo).quote:Op maandag 11 januari 2021 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
begrijp ik maar het blijft confronterend hoeveel idioten er onder onze medelanders zijn
Het is wat overdreven ja.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef Tarado het volgende:
[..]dat meen ik te betwijfelen maar dat ze niet echt rechts meer zijn klopt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |