quote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Het wordt weer tijd voor een type Rita Verdonk.
Recht door zee!
Volgend seizoen mag je het KK-divisie topic van mij overnemen.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb nog geen klachten gehad dus volgens mij gaat het wel oke.
Dit is niet leuk.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgend seizoen mag je het KK-divisie topic van mij overnemen.
wanneer gaat die man eensquote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Gommersgod nu op de boomerradio
@:Caland
@:Zipportal
@:Scrummie
@:AFCNiels
Om 12:00 gaat hij aan. HET NIEUWS VAN ALLE KANTEN.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
Je zou toch zeggen dat die man het druk heeft maar die is nog vaker op TV/Radio dan Peter R de Vries.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:39 schreef onlogisch het volgende:
ohnee! we staan op een prijs van een week eerderquote:Op maandag 11 januari 2021 08:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inmiddels van 42k naar 33k, we zijn op weg. @:aTypisch
Is dit het beste waar je mee kan komen?quote:Op maandag 11 januari 2021 12:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohnee! we staan op een prijs van een week eerder
wat bedoel jequote:Op maandag 11 januari 2021 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dit het beste waar je mee kan komen?
heb nog wat bijgekochtquote:Op maandag 11 januari 2021 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HET STORT IN ZIE JE DAT NIET OF ZO?????????????????
[ afbeelding ]
gr.gr. nu.nl
Zie het verschil in benaderingswijze. Hier zou je wat mee moeten doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staanquote:
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie het verschil in benaderingswijze. Hier zou je wat mee moeten doen.
Namelijk :Waar staat precies dat ik dat niet doe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag een mooie tweet voorbij komen van iemand die een dikke sportwagen had gekocht van z'n BTC.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staan
Oh, je koopt wel Bitcoin? Goed bezig makker.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar staat precies dat ik dat niet doe dan?
Money printer go brrr.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat je voor jan lul elke dag werk voor je baas doet als je je salaris in euro's laat staan
Of niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, je koopt wel Bitcoin? Goed bezig makker.
daarom niet verkopen maar herfinancierenquote:Op maandag 11 januari 2021 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag een mooie tweet voorbij komen van iemand die een dikke sportwagen had gekocht van z'n BTC.
Een antwoord daarop : Dus je koopt met de beste investering uit je leven de slechtste investering uit je leven. -80% in 10 jaar tijd.
Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |