Ja, vermoeiend is dat. Vind daarom dat diversiteitswatch op Twitter altijd wel interessant, al zegt het ook niet alles. Monitort een beetje de talkshows op tv.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze het niet krijgen dan krijg je dat gezeur weer dat alleen links zendtijd krijgt
Het wordt weer tijd voor een type Rita Verdonk.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens hoor (zowel links als rechts imo).
Meh, dat zijn toch gewoon overstappers van FvD. Dat vind ik niet zo knap.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar staan wel al op 2 zetels in de peilingen. Best knap in zo'n korte periode.
Zijn helaas weinig andere (goede) opties. Denk dat dat het 'geluk' is van de VVD.quote:
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn helaas weinig andere (goede) opties. Denk dat dat het 'geluk' is van de VVD.
Als Rutte weg is verliezen hoogstwaarschijnlijk ook gewoon 15 zetels.
Zie ze wel 5/6 zetels halen eigenlijk. Die Nanninga doet het in Amsterdam best aardig.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, dat zijn toch gewoon overstappers van FvD. Dat vind ik niet zo knap.
Ja. En GroenLinks heeft goede standpunten.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.
Ik teken voor dat eerste.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rutte gaat sneuvelen door de toeslagen affaire, vervolgens komt er een kabinet met D66 (en 40-45 andere partijen) en zal Kaag onze nieuwe premier worden.
Met zijn partij 'warm bad'.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik stem dit keer op Koert Westerman
DRT ON TOUR
Die stemt ook Femke.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Met zijn partij 'warm bad'.
@:zipportal
Rutte gaat niet sneuvelen hoor en Kaag premier, lijkt me toch stug na de aankomende verkiezingenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Staat op de lijst van Code Oranje hequote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Met zijn partij 'warm bad'.
@:zipportal
Ik hoop dat het niet gaat gebeuren (het 2e dan) uiteraard. Het zou ook niet erg logisch zijn, maar toch.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja. En GroenLinks heeft goede standpunten.
Lol.
Kaag gaat echt geen premier worden. Dat lijkt me heel sterk.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rutte gaat niet sneuvelen hoor en Kaag premier, lijkt me toch stug na de aankomende verkiezingen
Echt? Ah,dat wist ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Staat op de lijst van Code Oranje he
De macht van identiteitspolitiek is groot.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Kaag gaat echt geen premier worden. Dat lijkt me heel sterk.
Onderschat niet de woke wereld met eerste vrouwelijke premier !!!@@quote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Voorlopig is D66 in de peilingen alleen maar gezakt sinds bekend is dat zij partijleider is.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De macht van identiteitspolitiek is groot.
Als Rutte stopt heeft ze misschien een kans maar dan zijn we alweer in 2025 en dan zal zij wel een hoge functie ergens anders hebben gepaktquote:Op maandag 11 januari 2021 10:33 schreef fetX het volgende:
[..]
maar niet zo grootquote:Op maandag 11 januari 2021 10:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De macht van identiteitspolitiek is groot.
D66 gaat echt geen 25 zetels oid halen hoor. Daar is het ook de partij niet voor. Staat voor niks. Simpele lijmpartij die met alle winden meegaat, meer is het niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Rutte stopt heeft ze misschien een kans maar dan zijn we alweer in 2025 en dan zal zij wel een hoge functie ergens anders hebben gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |