Sowieso matig niveau aan beide zijden. Maar 3 punten zijn gewoon heilig deze wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:29 schreef TehRocks het volgende:
We spelen best slecht. Gakpo en Ihattaren nog niet gezien.
Eens, tot dat moment was het niet eens zo heel slecht.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het blijft een mysterieus elftal dit jaar.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Snap eigenlijk niet waarom ze na de 30e minuut volledig stoppen met voetballen.
Het kijkt niet echt fijn weg neequote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Tweede helft is helemaal niks weer.quote:Op zondag 10 januari 2021 17:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik was al bijna overtuigd dat we het counteren verleerd waren maar blijkbaar niet dus. Prachtige goals waarin vooral Malen briljant was. Wel erg onwennig om PSV zo te zien spelen, normaal zijn we uiterst dominant en nu lijken we het meer dan ooit volledig aan Ajax over te laten, iets dat ik niet heel fijn vind. Gelukkig komt zo de 2e helft.
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:10 schreef RipCity het volgende:
Gakpo's fout die 2-2. Knal hem dan weg ipv zwak voetje inzetten.
dit jaquote:Op zondag 10 januari 2021 18:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dumfries had hem ook wel oover de zijlijn mogen rossen ipv in de voeten van ajax te spelen.
quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Idd dat blijft toch een beetje het gevoel dat blijft hangen achteraf.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je weer die aids 2de helft ziet mag je blij zijn dat het 2-2 blijft
Uiteraard, bij verlies had je Ajax nu wel flink uit zien lopen. Was je natuurlijk niet kansloos geweest voor de titel, maar nu zit je ze echt vol in de nek te hijgenquote:Op zondag 10 januari 2021 18:40 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een goede uitslag.
Idd thuis moet je zeker de punten pakken.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef tompsv18 het volgende:
Over 72u alweer tegen AZ. Hopelijk doen Malen en Gakpo dan mee..
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ikquote:Op zondag 10 januari 2021 18:42 schreef Coco het volgende:
[poll=1359]
Indien Schmidt, reageer op deze post.
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Dan kies je wie je het minst goed vond.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niemand bedenken. Niemand speelde echt slecht vind ik
Maar om ze dan meteen schlemiel te noemen..quote:Op zondag 10 januari 2021 18:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.
Zo'n dikke 100km denk ik ja.quote:
Vooraf teken je voor een gelijkspel.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:43 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Natuurlijk qua scoreverloop (2-0 | 0-2) echt een perfecte afspiegeling van onze afschuwelijke januskop. Wat dat betreft erg fijn consistent weer, heerlijk voor de autisten dat we zijn.
Sowieso, PSV heeft de tweede helft alleen tegengehouden. Nauwelijks aangevallen. Ben allang blij met een punt in dit geval.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf teken je voor een gelijkspel.
Je had gewoon tot de rust de 0-2 vast moeten houden, maar Teze was erg zwak bij Tadic.
En dan ruikt Ajax bloed. Het verschil zat volgens mij veel meer bij de overtuiging van Ajax.
Max had het heel moeilijk.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik vons Teze echt heel matig. Rosario in de eerste helft ook.
Wereldspits Hallerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:51 schreef Gutanoth het volgende:
Tsja, met paniekaankopen van 22m een gelijkspel eruit getrokken. Best een compliment voor ons
Nee, maar als Zahavi niet struikelt en hem maakt is het slim op een Duitse manier de winst stelen.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, PSV heeft de tweede helft alleen tegengehouden. Nauwelijks aangevallen. Ben allang blij met een punt in dit geval.
Idd als je af en toe er eens wat harder ingaat of de bal gewoon wegknalt... hebben we wel vaker last van.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooraf teken je voor een gelijkspel.
Je had gewoon tot de rust de 0-2 vast moeten houden, maar Teze was erg zwak bij Tadic.
En dan ruikt Ajax bloed. Het verschil zat volgens mij veel meer bij de overtuiging van Ajax.
Ben ik het uiteraard mee eens, had ook liever 2-3 gezien bij het laatste fluitsignaal. Helaas struikelde hij wel en gaf Kuipers geen penalty voor die handsbal (terecht dat hij hem niet gaf, maar er zijn vast scheidsrechters die 'm wel geven). 2-2 in Amsterdam is gewoon een prima resultaat. Jammer dat je Ajax terug laat komen, maar er is geen man overboord.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar als Zahavi niet struikelt en hem maakt is het slim op een Duitse manier de winst stelen.
Je speelt tegen Ajax in de Arena. Die voor 22,5 miljoen een spits erbij kopen omdat ze wat blessures hebben en daarom een extra spits nodig hebben.
Omdat we met 0-2 voor stonden is het een bittere pil dat je niet wint, maar over het geheel is een gelijke stand prima.
Fiets zonder wielen legt er 2 inquote:Op vrijdag 8 januari 2021 09:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Of 0 voor Zahavi of 22,5 voor Haller. Dat is hetzelfde als een fiets zonder wielen uit de sloot halen of een nieuwe fiets uit de winkel.
Malen was goed he vandaagquote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Is er los van Vitesse uit al een wedstrijd geweest waarin PSV meer had verdiend?
Heb het idee dat jullie tot nu toe vrij royaal beloond zijn met het aantal punten dat jullie hebben.
Ook PSV krijgt gewoon 3 punten voor een overwinning hoor.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Is er los van Vitesse uit al een wedstrijd geweest waarin PSV meer had verdiend?
Heb het idee dat jullie tot nu toe vrij royaal beloond zijn met het aantal punten dat jullie hebben.
Twente. Lullige penalty vanwege een handsbal die een beetje vergelijkbaar was met die vandaag. En daar een scheidsrechter die hem wel gaf (wat op basis van de regels klopt, maar als voetballer doet het pijn).quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Ajax net zo goed natuurlijk. Je ziet die tweede goal van PSV gewoon aankomen, omdat Ajax per se wil opbouwen waar het niet kan.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd als je af en toe er eens wat harder ingaat of de bal gewoon wegknalt... hebben we wel vaker last van.
Verklaar vrij royaal, je klinkt een beetje zuur.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:57 schreef Generationalpha het volgende:
Blijven jinxen Bronson, ouwe trekveer.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Twee nieuwe bandjes erop, maar woensdag ligt de ketting er weer af.
Hey Bronson ouwe rukker, ben je er weerquote:Op zondag 10 januari 2021 18:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Twee nieuwe bandjes erop, maar woensdag ligt de ketting er weer af.
Of PSV begon gewoon sterkquote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was niet zo goed, maar doordat Ajax zwak begon toch keurig 2-2, kan ik we mee leven.
PSV begon in ieder geval met heel aanvallend voetbal. Daar had Ajax geen antwoord op. Tot de 2-0, toen leek PSV het wel best te vinden.quote:
Ik vond die twee aanvallen prima, maar verder speelde psv vrij angstig.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV begon in ieder geval met heel aanvallend voetbal. Daar had Ajax geen antwoord op. Tot de 2-0, toen leek PSV het wel best te vinden.
Als promes de bal op haller teruglegt verlies je gewoon met 3-2,quote:Op zondag 10 januari 2021 18:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben ik het uiteraard mee eens, had ook liever 2-3 gezien bij het laatste fluitsignaal. Helaas struikelde hij wel en gaf Kuipers geen penalty voor die handsbal (terecht dat hij hem niet gaf, maar er zijn vast scheidsrechters die 'm wel geven). 2-2 in Amsterdam is gewoon een prima resultaat. Jammer dat je Ajax terug laat komen, maar er is geen man overboord.
Als Ihattaren vlak voor rust die bal over de grond voorgeeft op Zahavi ipv met een stuit staat het 1-3.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Als promes de bal op haller teruglegt verlies je gewoon met 3-2,
Precies. Allemaal als als als. Telt allemaal niet.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:27 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Ihattaren vlak voor rust die bal over de grond voorgeeft op Zahavi ipv met een stuit staat het 1-3.
Ja idd, waarom begin je er dan overquote:Op zondag 10 januari 2021 19:28 schreef marsan het volgende:
[..]
Precies. Allemaal als als als. Telt allemaal niet.
Mijn fout. Ik quotte een verkeerde post.quote:Op zondag 10 januari 2021 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja idd, waarom begin je er dan over
quote:Op zondag 10 januari 2021 19:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja idd, waarom begin je er dan over
Had op deze als post willen reageren, maar quotte een ander.quote:Op zondag 10 januari 2021 18:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, maar als Zahavi niet struikelt en hem maakt is het slim op een Duitse manier de winst stelen.
Je speelt tegen Ajax in de Arena. Die voor 22,5 miljoen een spits erbij kopen omdat ze wat blessures hebben en daarom een extra spits nodig hebben.
Omdat we met 0-2 voor stonden is het een bittere pil dat je niet wint, maar over het geheel is een gelijke stand prima.
@Tjacka pik je deze a neef?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Europese subtop, begreep ik hier op Fok!
Zeker, komt altijd van beide kanten.quote:
In plaats van wie?quote:Op zondag 10 januari 2021 19:59 schreef Buitendam het volgende:
Blijft zuur dat Götze niet fit is. Ik had ‘m zo graag willen zien in deze pot.
Ja oké, maar als je hem vanaf de aftrap op had willen stellen, wie had je dan niet opgesteld?quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gakpo of Malen toen ze eraf gingen.
Zahavi.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja oké, maar als je hem vanaf de aftrap op had willen stellen, wie had je dan niet opgesteld?
Fair enough, lijkt me een prima opstelling.quote:
Wat zien al die trainers toch in Rosario. Ik snap er echt helemaal niets van. Dat liep vandaag weer constant ballen in te leveren, krijgt een paard de hik van.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fair enough, lijkt me een prima opstelling.
Blijf het verwonderlijk vinden dat Fein nauwelijks de kans krijgt
Eens. Zonde, want het is een geweldige speler. Las dat PSV ook graag met hem verder wil, dan zullen ze hem toch een bepaald plan hebben voorgeschoteld? Week in week uit op de bank met af en toe de befaamde 2 minuten van Roger zal hem ook wel snel de neus uit komen..quote:Op zondag 10 januari 2021 20:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fair enough, lijkt me een prima opstelling.
Blijf het verwonderlijk vinden dat Fein nauwelijks de kans krijgt
Ben ook absoluut geen fan van Rosario. De eerste paar wedstrijden onder Schmidt leek hij aardig mee te komen en balletjes naar voren te geven, maar nu lijkt alles weer naar achteren of breed te gaan. Ook gaat er veel en veel te veel naar het verkeerde kleur shirtquote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zien al die trainers toch in Rosario. Ik snap er echt helemaal niets van. Dat liep vandaag weer constant ballen in te leveren, krijgt een paard de hik van.
Heb natuurlijk nog geen heel erg goed beeld van hem bij PSV, maar wat ik gezien heb is inderdaad positief. Slimme steekballen en eigenlijk altijd met de neus richting goal van de tegenstander. Heel andere instelling dan Rosarioquote:Op zondag 10 januari 2021 20:11 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Eens. Zonde, want het is een geweldige speler. Las dat PSV ook graag met hem verder wil, dan zullen ze hem toch een bepaald plan hebben voorgeschoteld? Week in week uit op de bank met af en toe de befaamde 2 minuten van Roger zal hem ook wel snel de neus uit komen..
Was dit overigens hoge pressie spelen of gewoon ordinair de bus parkeren? Ik vond het meer neigen naar het 2de. Na de 0-2 zag je de bui overigens al hangen, op zo'n manier 70 minuten verder spelen is volgens mij nog geen enkele ploeg goed afgegaan (Atletico Madrid wellicht als enige).
Hij knapt anders verdomd veel werk op, op het middenveld.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat zien al die trainers toch in Rosario. Ik snap er echt helemaal niets van. Dat liep vandaag weer constant ballen in te leveren, krijgt een paard de hik van.
Zeker, die eerste was echt mooi gedaan, die 2e ook prima maar daar ging een te opzichtige fout aan vooraf, zolang PSV op de helft van de tegenstander kan spelen en daar aan de bal kan komen zijn ze top maar dat duurde 20-25 minuten en toen was dat ook voorbij en was Ajax gewoon de betere.quote:
Het is nog niet rond héquote:Op zondag 10 januari 2021 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft onze afdeling die de vette filmpjes maakt soms ook currona ? Had toch wel een mooi filmpje verwacht van onze clubman Jorrit...... goaltje tegen Vitesse er uiteraard prominent in, want sindsdien dacht meneer dat ie goed was in van afstand knallen.
Maar desalniettemin gun ik hem die transfer. Altijd hard werken en nooit zeiken.
Vooral benieuwd of Malen er niet de rest van de maand uit ligt, want dat leek me toch wel een spierblessure waardoor ie uitviel... die kunnen jullie eigenlijk niet missenquote:Op zondag 10 januari 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een verval weer die tweede helft
Voor een puntje en dan 2-2 had ik vooraf getekend, maar nu heerst toch wel beetje teleurstelling. Ita had godverdomme die kans in minuut 45 zelf moeten afronden zeg.... Maarja.. niets aan te doen. Kunnen relatief tevreden zijn.
Nu AZ woensdag. Daar maar eerst eens van winnen.. kijken of ze zich tegen hun ook zo kunnen opladen.
Las laatst dat ze vonden dat die verdedigend nog niet goed genoeg was en daar nog eerst aan moest werken oid.quote:Op zondag 10 januari 2021 20:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Schiet toch alleen maar op de keeperquote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of Malen er niet de rest van de maand uit ligt, want dat leek me toch wel een spierblessure waardoor ie uitviel... die kunnen jullie eigenlijk niet missen
Codygodquote:Op zondag 10 januari 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooral benieuwd of Malen er niet de rest van de maand uit ligt, want dat leek me toch wel een spierblessure waardoor ie uitviel... die kunnen jullie eigenlijk niet missen
Die was vandaag vrij onzichtbaar, en die mocht blij zijn dat ie zijn enkelbanden niet gescheurd heeft trouwens, die klapte aardig dubbel.quote:
Viel zat mee, ik vond Mo slechter.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Teze was gisteren niet zo heel erg goed hè.
Dat constant de verkeerde kant dekken werd ik helemaal gallisch van. Rosario, Max en Dumfries deden ook niet anders.quote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vond het geweldige begin ook wel meevallen. Zelfs bij een 0-2 stand had ik geen moment het gevoel dat we dit zouden winnen.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aparte wedstrijd. Geweldig begin, daarna weer opeens volledig stoppen met voetballen. Ondanks een 0-2 voorsprong toch tevreden met het resultaat en een leuke wedstrijd gezien. Hopen dat Götze snel fit is. Woensdag wordt nog lastig zat.
quote:Op maandag 11 januari 2021 12:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het geweldige begin ook wel meevallen. Zelfs bij een 0-2 stand had ik geen moment het gevoel dat we dit zouden winnen.
Goals waren prachtig, maar vielen wel aardig uit de lucht. PSV was misschien het eerste kwartier wat beter, maar van beide kanten was het zo rommelig. En als je dan weet dat PSV altijd minder wordt gedurende de wedstrijd, dan was dit te voorspellen.
Eens, het was vooral heel dodelijk efficiënt wat PSV liet zien, met die 2 kansen die meteen een goal werden.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vond het geweldige begin ook wel meevallen. Zelfs bij een 0-2 stand had ik geen moment het gevoel dat we dit zouden winnen.
Goals waren prachtig, maar vielen wel aardig uit de lucht. PSV was misschien het eerste kwartier wat beter, maar van beide kanten was het zo rommelig. En als je dan weet dat PSV altijd minder wordt gedurende de wedstrijd, dan was dit te voorspellen.
Het was heel efficiënt inderdaad, maar niet goed.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:20 schreef Tarado het volgende:
[..]natuurlijk is het een geweldig begin, 2 kansen 2 goals, dat gevoel erna kan me wel iets bij voorstellen maar dat doet niets af aan het begin.
Een goal in de 2e minuut valt altijd uit de lucht. PSV speelde echt wel goed het eerste. Goed drukzetten, zaten er bovenop, gaven weinig ruimte weg, én effectief met de kansen omgegaan. Toen stopte het opeens en lieten ze Ajax in de wedstrijd komen. Ajax begon goed (hoog) druk te zetten en namen het initiatief volledig over. In principe hoeft dat met een 0-2 geen probleem te zijn, maar ook de ruimtes werden weer groter en opbouwend kwamen we er totaal niet meer uit. Het was jammer dat we met 1-2 de rust in gingen, waar we ook nog een kans hadden op 0-3.quote:Op maandag 11 januari 2021 12:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Heb ik toch een iets ander beeld van de wedstrijd, net iets voor de 0-2 was het veldspel van Ajax al beter en nagenoeg de hele 2e helft werd PSV op eigen helft vastgezet, dat vind ik niet gelijkwaardig ook al had er ook zomaar een goal meer voor PSV kunnen vallen ondanks dat Ajax meer doelpogingen had.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Een goal in de 2e minuut valt altijd uit de lucht. PSV speelde echt wel goed het eerste. Goed drukzetten, zaten er bovenop, gaven weinig ruimte weg, én effectief met de kansen omgegaan. Toen stopte het opeens en lieten ze Ajax in de wedstrijd komen. Ajax begon goed (hoog) druk te zetten en namen het initiatief volledig over. In principe hoeft dat met een 0-2 geen probleem te zijn, maar ook de ruimtes werden weer groter en opbouwend kwamen we er totaal niet meer uit. Het was jammer dat we met 1-2 de rust in gingen, waar we ook nog een kans hadden op 0-3.
Begin 2e helft kregen ook wij weer kansen. Maar Ajax zette goed door, had veel balbezit en speelden écht goed tot de 80e minuut. Maar ook dit heeft zich uiteindelijk niet bepaald vertaald in meer kansen of doelpunten. Al met al ging het m.i. gelijkwaardig op. En van beide kanten zowel geweldig als heel matig spel gezien.
Heb trouwens genoten van Sangaré. Ben benieuwd wat er gebeurt als vGinkel Rosario ooit nog eens vervangt
ONGELOOFLIJK MONSTER.quote:Op maandag 11 januari 2021 13:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb trouwens genoten van Sangaré. Ben benieuwd wat er gebeurt als vGinkel Rosario ooit nog eens vervangt
De periode dat Ajax PSV in de tang had, kwam PSV er gewoon niet aan te pas. Maar dit werd echt pas in gang gezet na de 2-0. En dan met name de 2e helft. Dat geeft inderdaad wel het gevoel alsof het niet gelijkwaardig zou zijn geweest. Bij de 1-2 had ik er ook al heel wat voor over om de wedstrijd vervroegd af te laten blazen. Ik voelde de 3-2 wel aankomen. Ajax had meer 'doelpogingen', PSV had meer 'schoten op doel'. PSV heeft de zwaktes van Ajax blootgelegd en benut. Ajax heeft dat met die van PSV gedaan. De periode dat Ajax dat deed met die van PSV duurde langer dan andersom. Maar dat moest natuurlijk ook wel, want ze stonden met 0-2 achter. Met gelijkwaardig bedoel ik dan ook vooral 2 teams die aan elkaar gewaagd waren. Het maakt allemaal ook niet zo heel veel uit. Ik heb een leuke wedstrijd gezien en ik denk dat we daar allemaal wel weer eens aan toe waren. En uiteindelijk overheerste vooral opluchting dat het 2-2 bleef, in plaats van chagrijn, omdat we 0-2 weggaven.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik toch een iets ander beeld van de wedstrijd, net iets voor de 0-2 was het veldspel van Ajax al beter en nagenoeg de hele 2e helft werd PSV op eigen helft vastgezet, dat vind ik niet gelijkwaardig ook al had er ook zomaar een goal meer voor PSV kunnen vallen ondanks dat Ajax meer doelpogingen had.
Snel vervangen door Super Toby !!quote:Op maandag 11 januari 2021 11:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja, zo zag ik het ook meer inderdaad. Over de hele linie had Ajax een overwinning wel verdiend.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik toch een iets ander beeld van de wedstrijd, net iets voor de 0-2 was het veldspel van Ajax al beter en nagenoeg de hele 2e helft werd PSV op eigen helft vastgezet, dat vind ik niet gelijkwaardig ook al had er ook zomaar een goal meer voor PSV kunnen vallen ondanks dat Ajax meer doelpogingen had.
Welnee, Ajax heeft in de eerste helft ook nog op de paal geschoten bijvoorbeeld. Zij kregen na dat eerste half uur ook kansen.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef PSVCL het volgende:
Kruip er nog dieper in bij de ajacieden..
Altijd grappig om te zien hoe iedereen de kansen van PSV lijkt de zijn vergeten, Zahavi had er 4 kunnen maken, Max 2 vrij-trappen, een discutabel penal moment.
Wat heeft ajax dan gecreëerd? 60 min lang het balletje rondtikken zonder gevaar te creëren en omdat PSV het toelaat is geen domineren
Dat was wel een mogelijkheid idd, en wat schotjes van buiten de 16 ..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, Ajax heeft in de eerste helft ook nog op de paal geschoten bijvoorbeeld. Zij kregen na dat eerste half uur ook kansen.
je begrijpt welke Ajax is en welke PSV?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat was wel een mogelijkheid idd, en wat schotjes van buiten de 16 ..
[ twitter ]
Zo vreemd was dit toch niet? Het voornaamste element in het spel van PSV, het over het gehele veld afjagen van tegenstander, vreet energie. Als het je tegenstander dan een aantal keer lukt om onder de druk uit te voetballen dan loopt het leeg als een fietsband naast een glasbak. Dat zag je gisteren gebeuren. Ajax voerde het tempo op waardoor het PSV vaak niet meer lukte om in de duels te komen. Dan zit er niets anders op dan terug te zakken tot diep op je eigen helft en gaan tegenhouden. Doe je dat niet dan wordt je zoekgespeeld.quote:Op zondag 10 januari 2021 23:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Aparte wedstrijd. Geweldig begin, daarna weer opeens volledig stoppen met voetballen. Ondanks een 0-2 voorsprong toch tevreden met het resultaat en een leuke wedstrijd gezien. Hopen dat Götze snel fit is. Woensdag wordt nog lastig zat.
Die blokjes bij ajax is Sangare..quote:Op maandag 11 januari 2021 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
je begrijpt welke Ajax is en welke PSV?
Maar dat hebben ze gisteren juist niet gedaan. In het eerste half uur stond alles super compact en in linie.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:44 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Zo vreemd was dit toch niet? Het voornaamste element in het spel van PSV, het over het gehele veld afjagen van tegenstander, vreet energie. Als het je tegenstander dan een aantal keer lukt om onder de druk uit te voetballen dan loopt het leeg als een fietsband naast een glasbak. Dat zag je gisteren gebeuren. Ajax voerde het tempo op waardoor het PSV vaak niet meer lukte om in de duels te komen. Dan zit er niets anders op dan terug te zakken tot diep op je eigen helft en gaan tegenhouden. Doe je dat niet dan wordt je zoekgespeeld.
PSV had geen andere keus. Doorvoetballen zoals al voor de 0-2 gepoogd werd was kansloos en zou wellicht nog grotere schade aanrichten. Met tegenhouden is de kansenverhouding nog redelijk gelijkwaardig gebleven.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die blokjes bij ajax is Sangare..
1.4 vs 1.3 .een gelijkwaardige strijd dus, waar PSV Ajax liet komen na de 0-2
Wat is jouw verklaring waarom PSV er niet meer uitkwam?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze gisteren juist niet gedaan. In het eerste half uur stond alles super compact en in linie.
Ik zou het echt niet weten. Ik begrijp echt niet waarom ze stopte met het spel wat ze het eerste half uur lieten zien, want dat kost weinig tot geen energie en je staat al met 2-0 voor. Maar de knop ging om, er kwam ruimte voor Ajax die daar optimaal van profiteerde.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is jouw verklaring waarom PSV er niet meer uitkwam?
Die goals kwamen door hoog druk zetten, beide ballen veroverd op de Ajax helft dus dat het geen energie kostte klopt denk ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten. Ik begrijp echt niet waarom ze stopte met het spel wat ze het eerste half uur lieten zien, want dat kost weinig tot geen energie en je staat al met 2-0 voor. Maar de knop ging om, er kwam ruimte voor Ajax die daar optimaal van profiteerde.
De enige voor wie het energie kostte waren Malen, Gakpot en Zahavi omdat die nog 50/60 meter tot de goal van Onana moesten. Dumfries en Max kwamen nauwelijks op, dat bleef gewoon in 1 lijn staan met de het centrale duo. Bij die afgekeurde goal van Haller zag je al dat er meer ruimte kwam voor Ajax dat blok wat heen en weer schoof was weg en er kwamen grote gaten tussen de linies.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die goals kwamen door hoog druk zetten, beide ballen veroverd op de Ajax helft dus dat het geen energie kostte klopt denk ik niet.
Dat was na dat half uur zeg maar, dan heb je daarvoor toch veel energie gebruikt of zie ik dat niet goed?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De enige voor wie het energie kostte waren Malen, Gakpot en Zahavi omdat die nog 50/60 meter tot de goal van Onana moesten. Dumfries en Max kwamen nauwelijks op, dat bleef gewoon in 1 lijn staan met de het centrale duo. Bij die afgekeurde goal van Haller zag je al dat er meer ruimte kwam voor Ajax dat blok wat heen en weer schoof was weg en er kwamen grote gaten tussen de linies.
Voor mijn gevoel niet, omdat je iedere keer maar 30 meter vooruit en terug hoeft, zeg maar. Het was gewoon in positie blijven en Dumfries hoefde bijvoorbeeld niet 5 keer per helft van achterlijn naar achterlijn te rennen.quote:Op maandag 11 januari 2021 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was na dat half uur zeg maar, dan heb je daarvoor toch veel energie gebruikt of zie ik dat niet goed?
Omdat Tadic en Antony druk gingen zetten op de centrale verdedigers, Promes en Labyad op Sangaré en Rosario en de twee backs doordekte op de backs van PSV. Dat gebeurde na ongeveer een halfuur.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is jouw verklaring waarom PSV er niet meer uitkwam?
nee zo begonnen ze alquote:Op maandag 11 januari 2021 16:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Omdat Tadic en Antony druk gingen zetten op de centrale verdedigers, Promes en Labyad op Sangaré en Rosario en de twee backs doordekte op de backs van PSV. Dat gebeurde na ongeveer een halfuur.
Dat probeerden ze misschien, maar dat heb ik niet terug gezien. Die Antony is in de eerste 20 minuten vaker op zijn eigen helft geweest dan op de helft van PSV. Tweede helft is hij daar denk ik helemaal niet meer geweest.quote:
die 0-1 viel natuurlijk enorm snel, ik denk dat je het na het eerste kwartier zo'n beetje wel terug ziet, en toen viel die 2e ook nog, 2e helft stond het wat anders vanwege Haller.quote:Op maandag 11 januari 2021 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat probeerden ze misschien, maar dat heb ik niet terug gezien. Die Antony is in de eerste 20 minuten vaker op zijn eigen helft geweest dan op de helft van PSV. Tweede helft is hij daar denk ik helemaal niet meer geweest.
Dat die spelers een grotere waarde vertegenwoordigen dan dat ze gekost hebben. Dat is fijn als je zo nu en dan een miskoopje hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat positief?
Fijn hoor. Beetje jammer wel dat Haller uiteindelijk toch het verschil maakt. Samen met een tweetal andere miljoenen aankopen. Het waren in mijn beleving vooral Antony, Tadic en Haller die er voor zorgde dat PSV in de tweede helft bij vlagen totaal zoek werd gespeeld.quote:
dat geldgebrek inventief maaktquote:Op dinsdag 12 januari 2021 06:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In welk opzicht is dat positief?
Welke wedstrijd heb jij gekeken? Hebben er in het verleden ook al eens een Zahavi en Max gespeeld bij PSV?quote:Op maandag 11 januari 2021 15:35 schreef PSVCL het volgende:
Kruip er nog dieper in bij de ajacieden..
Altijd grappig om te zien hoe iedereen de kansen van PSV lijkt de zijn vergeten, Zahavi had er 4 kunnen maken, Max 2 vrij-trappen, een discutabel penal moment.
Wat heeft ajax dan gecreëerd? 60 min lang het balletje rondtikken zonder gevaar te creëren en omdat PSV het toelaat is geen domineren
Ben benieuwd wie er einde seizoen de meeste wedstrijden heeft gespeeld. Götze of Robben....quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi kut. Götze 2 weken eruit.
Jammer, wordt wel een gevalletje Robben zoquote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Mooi kut. Götze 2 weken eruit.
Het is niets nieuws dat teamprestatie verre van perfect lineair is met saldo op de bank. Dat zorgt er voor dat voetbal nog enigszins leuk blijft.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Vooral als grootverdiener kun je dit eigenlijk niet hebben in je selectie
zeker, een icoon van een andere club zei ooit dat hij een zak geld nog nooit een doelpunt had zien maken maar ik moet wel lachen om dat soort posts.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:09 schreef Intint het volgende:
[..]
Het is niets nieuws dat teamprestatie verre van perfect lineair is met saldo op de bank. Dat zorgt er voor dat voetbal nog enigszins leuk blijft.
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.quote:
Een inventieve manier om van je geld af te komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.
Bij Doan en Bruma is het echt onbegrijpelijk dat die ooit naar PSV zijn gekomen. Dat Baumgartl potentieel interessant was begrijp ik nog wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, aan de andere kant is van de 50 miljoen die PSV de afgelopen 2 seizoenen aan transfers heeft uitgegeven pakweg zo'n 20 miljoen naar Bruma, Baumgartl en Doan gegaan.
jij vindt AZ toch geen topper?quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:33 schreef PSVCL het volgende:
Weinig rust voor PSV tussen 2 toppers .. hebben Feyenoord en Ajax het toch weer beter getroffen met een extra dag rust.
[ twitter ]
Geen topclub nee.. gewoon een lastige “top”wedstrijd.quote:
KNJB/KNKB incoming.quote:Op woensdag 13 januari 2021 00:33 schreef PSVCL het volgende:
Weinig rust voor PSV tussen 2 toppers .. hebben Feyenoord en Ajax het toch weer beter getroffen met een extra dag rust.
[ twitter ]
Ik weet niet of ze er rekening mee houden dat PSV veel meer uitwedstrijden speelt en wellicht dus 2 uitwedstrijden bij zulke teams heeft?quote:
Even los van alle zin/onzin, maar ik denk dat thuis of uit spelen nu niet zoveel verschil maakt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 07:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze er rekening mee houden dat PSV veel meer uitwedstrijden speelt en wellicht dus 2 uitwedstrijden bij zulke teams heeft?
quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat we gewoon niet moeten zeiken en gewoon lekker winnen. Je hebt alles nog in eigen hand want moet nog een keer tegen ajax. Alles winnen en je bent kampioen
quote:
"Als je zorgt dat de tegenstander nooit wint, zal je zelf nooit verliezen"quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
11 punten verloren over de eerste 15 wedstrijden, dan is het ook wel logisch dat je de resterende 19 gewoon wint
goeie koffie maar niet verliezen is niet hetzelfde als winnenquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
"Als je zorgt dat de tegenstander nooit wint, zal je zelf nooit verliezen"
-Gutanoth, 2021
Tsja dat geldt voor die andere teams natuurlijk ook, met een net ander puntenaantal uiteraard.quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:14 schreef Tarado het volgende:
11 punten verloren over de eerste 15 wedstrijden, dan is het ook wel logisch dat je de resterende 19 gewoon wint
uiteraard, ik zal de bewering dan ook niet maken dat een andere ploeg dat wel luktquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja dat geldt voor die andere teams natuurlijk ook, met een net ander puntenaantal uiteraard.
Klopt, was ook niet 100% gericht op mijn "alles winnen" opmerking van eerderquote:Op woensdag 13 januari 2021 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie koffie maar niet verliezen is niet hetzelfde als winnen
Hij vindt het een topwedstrijd tegen een ploeg die geen topper is.quote:
Komt goed, we gegenpressing zijn moer 1e helftquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ik blijf bij mijn stokpaardje dat we in ieder serieus potje in de Eredivisie dit seizoen puntenverlies hebben geleden (Ajax, Vitesse, Twente, Heerenveen), dus ik ben erg benieuwd vanavond.
Heerenveenquote:Op woensdag 13 januari 2021 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Ik blijf bij mijn stokpaardje dat we in ieder serieus potje in de Eredivisie dit seizoen puntenverlies hebben geleden (Ajax, Vitesse, Twente, Heerenveen), dus ik ben erg benieuwd vanavond.
Ik zet in op een gelijkspelletje. Ik baseer me daarbij met name op het feit dat AZ heel veel gelijkspeelt, maar zeker ook op de Europese campagne, waarbij ze gewoon heel veel moeite hadden met die Kroaten en prima speelde tegen Napoli en thuis tegen Sociedad. Stengs-Max wordt ook nog wel een dingetje aangezien Stengs overal loopt behalve rechtsbuiten. En wie gaat er achter de backs aan?quote:Op woensdag 13 januari 2021 10:46 schreef tompsv18 het volgende:
Oef... pas nou op met wat je zegtquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Koppositie pakken vandaagdat overschatte kut az kan er niet veel van en ajax gaat morgen gelijkspelen in Enschede
Túúrlijk joh.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Koppositie pakken vandaagdat overschatte kut az kan er niet veel van en ajax gaat morgen gelijkspelen in Enschede
Zahavi schiet AZ aan flardenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vorig seizoen 0-4 verloren0 schoten op doel. Wel na een rode kaart.
Dat kan alleen maar beter gaan.
zou Van Ginkel misschien wel minuten gaan krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Zonder Gakpo en Gotze dus, ook geen Madueke op de bank. Aanvallend mis je dus een hoop.
Gisteren was iedereen nog fit op Gotze na.... ze houden de kaarten graag tegen de borst qua blessuresquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Zonder Gakpo en Gotze dus, ook geen Madueke op de bank. Aanvallend mis je dus een hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
4-0quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:34 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dit is gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Tuurlijk. Maar dit was gewoon dom van Mvogo. Je weet dat die op de stip gaat als je de bal niet hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Boadu viel al voor Mvogo in de buurt was
Mooi kut, 0-1
Quote deze evenquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Ja is ook zo. Snap ook wel dat 'ie gegeven is hoorquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar dit was gewoon dom van Mvogo. Je weet dat die op de stip gaat als je de bal niet hebt.
Dit is echt 100% te wijten aan jullie keepert hoor. Geen vuiltje aan de lucht totdat hij Boadu torpedeert.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:34 schreef TehRocks het volgende:
Teze staat weer als een A junior op het veld.
Jij bent niet meer voor PSV?quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dit is echt 100% te wijten aan jullie keepert hoor. Geen vuiltje aan de lucht totdat hij Boadu torpedeert.
maar winnen wel uiteindelijkquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ploeteren straks weer tegen pec
Misschien nu andersom, in de 2e helft keihard pressen. Maar iedereen ziet er al zo moe uitquote:Op woensdag 13 januari 2021 19:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het lijkt net of Smiet in de winterstop heeft gezegd dat ze maar geen druk meer moeten zetten en domineren want die tweede helft he, maar daardoor is zelfs ons grootste talent ; de eerste helft, compleet verdweden.
Zowel tegen Ajax als tegen AZ lijkt alles waar ik de eerste seizoenshelft zo van genoot ineens weg. Opdoeken dit jaar, het was leuk.
Echt he. Slap alle duels in telkens en teren op af en toe een leuk afstandsdoelpuntje wat er leuk uitziet omdat de bal krult. Maar verder is het helemaal niets dit seizoen.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ben ook echt helemaal klaar met Ihattaren. Kan er echt niet meer naar kijken.
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:41 schreef PSVCL het volgende:
Zolang Rosario basis speelt wordt je onmogelijk kampioen
Hopen dat MvG snel fit is
De janmaat route.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:57 schreef TehRocks het volgende:
Dumfries wil een stap hogerop maken maar dat wordt echt rechts op de bank bij iets als Newcastle.
In balbezit wel ja..quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik vind Rosario serieus best prima spelen..
En dan was/is Janmaat nog wel iets verfijnder.quote:Op woensdag 13 januari 2021 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
De janmaat route.
verdedigen matig
voorzet nog slechter dan Narsingh.
Kan wel rennen. En soms afmaken maar die ruimte krijgt die niet in Engeland.
Krijgt ook alleen maar kansloze ballen. Wordt totaal niet gebruikt op de manier waarop die goed tot zn recht komt.quote:
Oeeeeeiquote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Ajax kan nog steeds gelijkspelen morgen.quote:
Psvcl gaat morgen mondjes snoerenquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, Ajax kan nog steeds gelijkspelen morgen.
PSVEL is een wat laffe troll, die laat zich nooit zien als hij weer eens pijnlijk voor lul staat en dat gebeurt nogal eens.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:37 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psvcl gaat morgen mondjes snoeren
Is niet zo goed hèquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef tompsv18 het volgende:
Vitesse - PSV 2-1
Twente - PSV 1-1
Heerenveen - PSV 2-2
Ajax - PSV 2-2
PSV - AZ 1-3
Pijnlijk duidelijk geworden hoe afhankelijk je bent van Gakpo en Götzequote:Op woensdag 13 januari 2021 20:40 schreef Longcat. het volgende:
2e helft totale dominatie van PSV, AZ met 11 man achterin liggen. PSV kan alleen geen kansen creëren
True. In dit geval misschien wel. Rosario/Thomas/Ihatarren waren allemaal waardeloos. Het leek er niet op.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:42 schreef Buitendam het volgende:
Met Gakpo was je net zo hard afgedroogd. Er stond geen middenveld en AZ liep er in alle rust doorheen.
Dat is wat overdreven natuurlijk. Ajax moet één wedstrijd verliezen en het is weer maar 1 punt verschil. Niks is nog beslist, al had je nu lekker de druk bij Ajax kunnen leggen in plaats van zelf de jagende ploeg blijven.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Het is klaar. Over en uit, het komt nooit meer goed.
Zijn alledrie ook geen spelers voor het niveau PSV, op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True. In dit geval misschien wel. Rosario/Thomas/Ihatarren waren allemaal waardeloos. Het leek er niet op.
Pijnlijke waarheid. Sangaré was goed vandaag, heeft belachelijk veel werk verzet en nuttige onderscheppingen gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zijn alledrie ook geen spelers voor het niveau PSV, op dit moment.
Ik hield control in zodat ik meerdere opties kon selecteren maar dat schijnt niet te werken. Control+a overigens ook niet.quote:
Helaas heeft Sangaré echt te vaak waardeloze passen in zijn voet. Maar goed, daarom speelt die ook bij PSV en niet bij een topclub in een top league.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pijnlijke waarheid. Sangaré was goed vandaag, heeft belachelijk veel werk verzet en nuttige onderscheppingen gedaan.
Klopt. Wel fantastisch om te zien hoeveel inzet hij toont. Hij ging zelfs voorzetten geven in de laatste paar minuten, maar daar is 'ie niet zo heel goed inquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:48 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Helaas heeft Sangaré echt te vaak waardeloze passen in zijn voet. Maar goed, daarom speelt die ook bij PSV en niet bij een topclub in een top league.
Nou die zag ik op het eind anders ook weer ballen geven waarbij het visitekaartje van Hans Anders je bijna tegemoet vliegt hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pijnlijke waarheid. Sangaré was goed vandaag, heeft belachelijk veel werk verzet en nuttige onderscheppingen gedaan.
Precies dit. En ook al wint Ajax dan hoeft Ajax maar 2 wedstrijden te verliezen en dan is het nog maar 1 punt verschil. Mits PSV alles wint.quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven natuurlijk. Ajax moet één wedstrijd verliezen en het is weer maar 1 punt verschil. Niks is nog beslist, al had je nu lekker de druk bij Ajax kunnen leggen in plaats van zelf de jagende ploeg blijven.
Erg veel zin in volgend seizoen als de bois zich het vollgas systeem volledig eigen hebben gemaakt. 💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op woensdag 13 januari 2021 20:59 schreef Buitendam het volgende:
Ja, je kunt inderdaad alle mogelijke scenario's naast elkaar leggen, maar uiteindelijk komt PSV te veel kwaliteit te kort. Hopelijk pakken we die 2e plek en wordt er goed ingekocht.
Het is dus geen vermoeidheid, ze kunnen gewoon niet beter. En dat kampioenschap moet ie niet benoemen, heb je niks aan.quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:20 schreef RipCity het volgende:
Dumfries na nederlaag tegen AZ: ‘Als je zo weinig energie brengt, roep je het over jezelf af’
PSV ging vanavond in het Philips Stadion met 1-3 onderuit tegen AZ. De ploeg van Roger Schmidt creëerde nauwelijks kansen en dus was de Alkmaarse zege in Eindhoven zeker niet onverdiend. PSV-captain Denzel Dumfries baalde van het gebrek aan energie bij zijn teamgenoten.
,,Ja, we hadden veel de bal op de helft van AZ, maar dit is een verdiende nederlaag. Als je zo weinig energie erin brengt, dan roep je het zelf op je af. We hebben te veel duels verloren, het was echt niet goed vandaag. Het was geen vermoeidheid, want iedereen heeft een zwaar programma", zei de rechtsback van PSV. ,,We moeten analyseren wat er fout ging en onze rug rechten. Want ik wil kampioen worden voor ik hier vertrok. Kampioen worden is het doel van iedereen hier bij PSV, maar dan moeten we dat wel uitstralen.”
En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclubquote:Op woensdag 13 januari 2021 20:43 schreef Ixnay het volgende:
Als Twente nou wint van Ajax dan heb je straks 6 clubs met 35 tot 30 punten bovenaan.
Want de rest van de clubs is vrij dit weekend?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:00 schreef PSVCL het volgende:
is ook wel lastig als je telkens belangrijke spelers mist.
zaterdag alweer naar Sparta zie ik net, lekker knvb
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Want de rest van de clubs is vrij dit weekend?
Ajax speelt morgen en dan zondag weer, dus die hebben nu evenveel rust als PSV hequote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagen
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psvquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen en dan zondag weer, dus die hebben nu evenveel rust als PSV he
Ok ik geef het opquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psv
Goed dat je dit durft te benoemen ondanks de ingecalculeerde haters die niet wetenquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ajax had vandaag moeten spelen. vreemd dat ze een wedstrijd meer rust krijgen ten opzichte van psv
Wanneer is Götze weer fit?quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclub
Plus de blessures keren weer terug en MvG is fit..
Nog niks aan de hand uiteindelijk , komt goed
dan moet je nog wel wat door kunnen selecteren en die keeper kan je beter terugsturenquote:Op woensdag 13 januari 2021 21:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Erg veel zin in volgend seizoen als de bois zich het vollgas systeem volledig eigen hebben gemaakt. 💪🏿💪🏿💪🏿
Ik heb echt medelijden met de persoon achter Psvclquote:Op woensdag 13 januari 2021 22:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, Feyenoord en AZ hebben 2x keer oprij meer rustdagen
Nergens voor nodigquote:Op donderdag 14 januari 2021 01:16 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met de persoon achter Psvcl
Jouw voorspellingen, pakken niet zo heel best uit...quote:Op woensdag 13 januari 2021 21:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En de volgende wedstrijden voor PSV zijn Sparta,Emmen en nog een kutclub
Plus de blessures keren weer terug en MvG is fit..
Nog niks aan de hand uiteindelijk , komt goed
quote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
quote:Op woensdag 13 januari 2021 16:02 schreef PSVCL het volgende:
Als jij bedoel je? Ik heb nog niet vaak iemand gezien die dommer is dan jij, als dat je vraag is.quote:Op woensdag 13 januari 2021 23:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dit moet haast toch wel een grap zijn tochof is iemand echt zo tering dom
Dan jij. Goed dat het in tweede instantie wel klopt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 09:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als jij bedoel je? Ik heb nog niet vaak iemand gezien die dommer is dan jij, als dat je vraag is.
Lekker 0.13xg zonder corners/fk’s. Toppertjes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |