Wat een held is het toch.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:06 schreef WaikikiWim het volgende:
Laatste post:
https://www.psv.nl/nieuws(...)familias-van-psv.htm
MartGOD
Definieer de meeste PSV’ers....quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom verwachten de meeste PSV'ers eigenlijk een (makkelijke) overwinning tegen AjaxIk heb echt het gevoel dat we er kansloos verliezen
![]()
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.quote:
Volgens mij is de tendens een beetje zoals de stand is. Ajax favoriet.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.
Nee hoor. 3-1 verlies denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom verwachten de meeste PSV'ers eigenlijk een (makkelijke) overwinning tegen AjaxIk heb echt het gevoel dat we er kansloos verliezen
![]()
De wens der gedachten. Bij PSV gaat het de laatste weken relatief voor de wind terwijl bij Ajax de motor af en toe hapert. Uitwedstrijd in een leeg stadion is ook niet onvoordelig natuurlijk, want de laatste paar jaren met publiek waren ze er veelal kansloos.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Las in de topics hier en op Twitter bijvoorbeeld erg veel dat PSV er wel ging winnen. Ik vraag het me af.
Ik verwacht helemaal niks. Niet van PSV en niet van ajax.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die odd van 5.0 is wel extreem value waardig. Is wel een leuk gokje. Deze quoteringen passen eerder bij Feyenoord-Heracles i.p.v. Een topper.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De wens der gedachten. Bij PSV gaat het de laatste weken relatief voor de wind terwijl bij Ajax de motor af en toe hapert. Uitwedstrijd in een leeg stadion is ook niet onvoordelig natuurlijk, want de laatste paar jaren met publiek waren ze er veelal kansloos.
Bookies zijn overigen op hand van Ajax
1.60 / 4.2 X / 5.0
Oké, PSV gaat verliezen dus.quote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
![]()
Nou, dan ben je wel behoorlijk kritisch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?
Ik denk dat we klop krijgen
Eens ja, bizar hoog bijna.quote:Op maandag 4 januari 2021 23:03 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die odd van 5.0 is wel extreem value waardig. Is wel een leuk gokje. Deze quoteringen passen eerder bij Feyenoord-Heracles i.p.v. Een topper.
Makkelijk gaat het nooit worden, maar dat iedereen zo negatief is vind ik ook wel heel raar. Zie niet in waarom we daar op zeker zouden moeten gaan verliezen? Voor wie moeten we bang zijn dan? Tadic is de enige speler waar ik min of meer voor vrees. Wij hebben wel een voorhoede waar je 'u' tegen zegt met Malen en Gakpo in vorm. In Amsterdam zullen ze daar ook met enige kopzorgen naar kijken, want hun defensie is net zo zwak (relatief) als de onze.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is er iemand hier (buiten PSVCL) die een makkelijke overwinning verwacht?
Ik denk dat we klop krijgen
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het enthousiasme vooraf over deze topper, zal wel een bloedeloze 1-1 worden met schaakvoetbal.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Makkelijk gaat het nooit worden, maar dat iedereen zo negatief is vind ik ook wel heel raar. Zie niet in waarom we daar op zeker zouden moeten gaan verliezen? Voor wie moeten we bang zijn dan? Tadic is de enige speler waar ik min of meer voor vrees. Wij hebben wel een voorhoede waar je 'u' tegen zegt met Malen en Gakpo in vorm. In Amsterdam zullen ze daar ook met enige kopzorgen naar kijken, want hun defensie is net zo zwak (relatief) als de onze.
Als je als PSV supporter nu al vooraf gaat roepen dat je kansloos bent dan laat je je of teveel beinvloeden door de Telegraaf media of ben je niet helemaal goed bij je pannenkoek. Kijk eens wat wij op dat veld hebben staan: Götze, Malen, Gakpo, Dumfries, Max. Stuk voor stuk goede spelers die op hun positie niet onderdoen voor de spelers van Ajax op die positie.
Enige waar ik me wel zorgen over maakt is onze coach. Die ziet de Eredivisie af en toe wel heel erg als een speeltuin. Neem aan dat hij dat maximaal afjagen tegen een topper als Ajax in de eerste helft wel even uit zijn hoofd laat, want dan speel je je hele ploeg kapot voor helft twee.
Zonder publiek kan ik hier sowieso niet erg enthousiast van worden... het is dat er min of meer een landstitel op het spel staat maar anders...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om het enthousiasme vooraf over deze topper, zal wel een bloedeloze 1-1 worden met schaakvoetbal.
gelukkig heeft PSV een ijzersterke defensiequote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef PSVCL het volgende:
Bang zijn voor dit ajax. zet die kansloze achterhoede van hun onder druk en ze zijn nergens
1-3
Dat is altijd onze kracht geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
gelukkig heeft PSV een ijzersterke defensie
Max, Dumfries en Teze zijn eredivisie-waardige verdedigers. Dumfries zie ik nog wel een goede transfer maken naar een sterkere competitie. Zeker als hij die dozen van z’n schoenen af weet te halen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is altijd onze kracht geweest.
Zonder gekheid, individueel hebben we denk ik in jaren niet zo'n sterke verdedigers gehad. Het is alleen qua samenspel nog wat te wisselvallig. Mede ook door het spelletje dat PSV wil spelen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max, Dumfries en Teze zijn eredivisie-waardige verdedigers. Dumfries zie ik nog wel een goede transfer maken naar een sterkere competitie. Zeker als hij die dozen van z’n schoenen af weet te halen.
Teze heeft stappen gemaakt en zit ook nog wel rek in.
Max is een back met een goede voorzet, alleen soms wat slippertjes verdedigend, maar daarom was hij wel haalbaar voor een ploeg als PSV.
De 2 beste backs van NL, in Teze een toptalent.Boscagli is wel een beetje wisselvallig idd maar gelukkig springt Sangare vaak bij om te ondersteunen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
gelukkig heeft PSV een ijzersterke defensie
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste backs van NL, in Teze een toptalent.Boscagli is wel een beetje wisselvallig idd maar gelukkig springt Sangare vaak bij om te ondersteunen.
PSV heeft een beter basiselftal dan ajax
Geef mij wat deze man gebruikt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De 2 beste backs van NL, in Teze een toptalent.Boscagli is wel een beetje wisselvallig idd maar gelukkig springt Sangare vaak bij om te ondersteunen.
PSV heeft een beter basiselftal dan ajax
Ze schijten in hun broek johquote:Op dinsdag 5 januari 2021 18:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geef mij wat deze man gebruikt.
Hahahaha, ik ga toch geen reacties lezen op Ajax Showtime. Ik ben geen 12.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze schijten in hun broek joh
Lees de reacties https://www.ajaxshowtime.(...)ch-aanpassen-aan-psv
Oei, is dit een sneer naar PSVvEL en Davy?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga toch geen reacties lezen op Ajax Showtime. Ik ben geen 12.
Blijkbaar? Ken ze niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, is dit een sneer naar PSVvEL en Davy?
Valt toch wel mee dat vreemdelingenlegioen? Wellicht voelt het zo door afgelopen zomer, maar zelfs dan nog genoeg (eigen) jeugd en 'vertrouwde' gezichten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zonder gekheid, individueel hebben we denk ik in jaren niet zo'n sterke verdedigers gehad. Het is alleen qua samenspel nog wat te wisselvallig. Mede ook door het spelletje dat PSV wil spelen.
Ik vind de selectie sowieso erg sterk in vergelijking met de concurrentie. Het enige wat ik jammer vindt is dat het weer zo'n vreemdelingenlegioen dreigt te worden.
Maar goed, kampioen worden met leuk voetbal is 1. En er is best een kans dat we dat dit jaar gaan meemaken.
daar komen we echt nooit meer vanaf. Of een of andere vage degradatiekandidaat in Spanje of Italië moet ze oppikken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:55 schreef Buitendam het volgende:
Was het maar een vreemdelingenlegioen. Werden Hendrix en Rosario eindelijk eens ingewisseld voor een paar tropische verrassingen.
Het is ook wat dubbel. We hebben een aantal jaren gehad met heel veel Nederlanders in de basis en dat leverde uiteindelijk ook geen ruk op.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt toch wel mee dat vreemdelingenlegioen? Wellicht voelt het zo door afgelopen zomer, maar zelfs dan nog genoeg (eigen) jeugd en 'vertrouwde' gezichten.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Oei, is dit een sneer naar PSVvEL en Davy?
Waarom zouden ajacieden zich indekken?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat Ajax de laatste paar wedstrijden niet zo lekker draaide, vooral achterin, en PSV een goede aanval heeft.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zouden ajacieden zich indekken?
@:JR-Style-93 weet jij dit?
Ben jij dan BadderHaring?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ga toch geen reacties lezen op Ajax Showtime. Ik ben geen 12.
ik zag gisteren iets voorbij komen over nogal wat jong PSV spelers die per direct weg mogen, kunnen die er echt niks van?quote:
Enige waar ik wel iets potentie in zag was Daniels. Mendonca is ooit als Grande talent vanuit Twente gekomen maar die kon nooit aanhaken. Schoonbrood is een mooie sierlijke voetballer maar wel een beetje een prima Donna. Rest kan er niets van.quote:Op woensdag 6 januari 2021 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zag gisteren iets voorbij komen over nogal wat jong PSV spelers die per direct weg mogen, kunnen die er echt niks van?
Dan ga je mogelijk problemen krijgen met user Grrrrrrr, want die is heel kritisch.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, ik ben BehoorlijkKritisch.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ga je mogelijk problemen krijgen met user Grrrrrrr, want die is heel kritisch.
Voetbal forum, veel mensen met gebruiksaanwijzing.quote:Op woensdag 6 januari 2021 15:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan ga je mogelijk problemen krijgen met user Grrrrrrr, want die is heel kritisch.
Ze waren toch juist arrogant? Wat is het nou?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het is per definitie raar om één karaktereigenschap toe te eigenen aan zo'n grote groep.quote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Ze waren toch juist arrogant? Wat is het nou?
Laten we het een beetje simpel en zwart-wit houden zodat PSVCL ook mee kan doenquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is per definitie raar om één karaktereigenschap toe te eigenen aan zo'n grote groep.
PSV wordt kampioen, Ajax moet de afwas doen? Dat niveau?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Intint het volgende:
[..]
Laten we het een beetje simpel en zwart-wit houden zodat PSVCL ook mee kan doen
Beter:)quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, Ajax moet de afwas doen? Dat niveau?
Ze zijn kutquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Ze waren toch juist arrogant? Wat is het nou?
Tokkie merkquote:
Ach, er is ook een 'topclub' die jaren in Opel heeft gereden. Dat is pas een tokkiemerk.quote:
Dat vind ik wel meevallen al maken ze de laatste jaren niet zoveel moois meer, iets teveel naar Audi toegegroeid.quote:
Tesla was wel mooi geweest ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, er is ook een 'topclub' die jaren in Opel heeft gereden. Dat is pas een tokkiemerk.
BMW is een beetje een Turkenbak. Maar altijd nog beter dan Mercedes.
Ik had op Tesla gehoopt eigenlijk.
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tesla was wel mooi geweest ja.
Ach, dat stukje van de Achtse Barrier/Blixembosch/Best naar de Herdgang komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.
Ik voel wat frustraties .quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.
Frustratie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik voel wat frustraties .
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Frustratie?
Ik heb zelf nooit Tesla gereden, maar ken wel mensen die dat wel hebben gedaan. Daarnaast staat het merk bekend om z’n ontelbare vele kinderziektes, piepjes, kraakjes enz. En dat zou (mijn inziens) niet mogen horen bij een auto met zo’n prijskaartje.
Ook vind ik het compacte model, een extreem lelijke neus vinden, maar hey das smaak.
Dus bij mij geen frustratie hoor.
Komkommertijd, niks boeiend te melden verder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is me wat in welke auto de spelers rijden
de parkeerplaats, het is maar waar je je druk om maaktquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alfa Romeo zijn ze wel snel van afgestapt zeg... Drie jarig contract ofzo? Vond dat toentertijd ook wel een pauperkeuze. Italiaanse rotzooi. In het verleden toen ze een deal hadden met VW en Audi en voor Alda met Mercedes stonden er leuke auto's op de parkeerplaatsDat zal nu met BMW ook weer gaan gebeuren.
met zo'n instelling is het ook niet zo vreemd dat ze in Amsterdam op de parkeerplaats titels vieren neequote:Op donderdag 7 januari 2021 13:49 schreef Tarado het volgende:
de parkeerplaats, het is maar waar je je druk om maakt
Alfa is voor liefhebbers en mensen met teveel geld. Prachtige wagens.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alfa Romeo zijn ze wel snel van afgestapt zeg... Drie jarig contract ofzo? Vond dat toentertijd ook wel een pauperkeuze. Italiaanse rotzooi. In het verleden toen ze een deal hadden met VW en Audi en voor Alda met Mercedes stonden er leuke auto's op de parkeerplaatsDat zal nu met BMW ook weer gaan gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |