PSV wordt kampioen, Ajax moet de afwas doen? Dat niveau?quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:00 schreef Intint het volgende:
[..]
Laten we het een beetje simpel en zwart-wit houden zodat PSVCL ook mee kan doen
Beter:)quote:Op woensdag 6 januari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
PSV wordt kampioen, Ajax moet de afwas doen? Dat niveau?
Ze zijn kutquote:Op woensdag 6 januari 2021 16:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Ze waren toch juist arrogant? Wat is het nou?
Tokkie merkquote:
Ach, er is ook een 'topclub' die jaren in Opel heeft gereden. Dat is pas een tokkiemerk.quote:
Dat vind ik wel meevallen al maken ze de laatste jaren niet zoveel moois meer, iets teveel naar Audi toegegroeid.quote:
Tesla was wel mooi geweest ja.quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, er is ook een 'topclub' die jaren in Opel heeft gereden. Dat is pas een tokkiemerk.
BMW is een beetje een Turkenbak. Maar altijd nog beter dan Mercedes.
Ik had op Tesla gehoopt eigenlijk.
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Tesla was wel mooi geweest ja.
Ach, dat stukje van de Achtse Barrier/Blixembosch/Best naar de Herdgang komt wel goed hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.
Ik voel wat frustraties .quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja man, meer tijd in de garage spenderen met je elektrische rommel dan dat je er daadwerkelijk mee kunt rijden.
Frustratie?quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik voel wat frustraties .
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Frustratie?
Ik heb zelf nooit Tesla gereden, maar ken wel mensen die dat wel hebben gedaan. Daarnaast staat het merk bekend om z’n ontelbare vele kinderziektes, piepjes, kraakjes enz. En dat zou (mijn inziens) niet mogen horen bij een auto met zo’n prijskaartje.
Ook vind ik het compacte model, een extreem lelijke neus vinden, maar hey das smaak.
Dus bij mij geen frustratie hoor.
Komkommertijd, niks boeiend te melden verder.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het is me wat in welke auto de spelers rijden
de parkeerplaats, het is maar waar je je druk om maaktquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alfa Romeo zijn ze wel snel van afgestapt zeg... Drie jarig contract ofzo? Vond dat toentertijd ook wel een pauperkeuze. Italiaanse rotzooi. In het verleden toen ze een deal hadden met VW en Audi en voor Alda met Mercedes stonden er leuke auto's op de parkeerplaatsDat zal nu met BMW ook weer gaan gebeuren.
met zo'n instelling is het ook niet zo vreemd dat ze in Amsterdam op de parkeerplaats titels vieren neequote:Op donderdag 7 januari 2021 13:49 schreef Tarado het volgende:
de parkeerplaats, het is maar waar je je druk om maakt
Alfa is voor liefhebbers en mensen met teveel geld. Prachtige wagens.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:36 schreef de_boswachter het volgende:
Alfa Romeo zijn ze wel snel van afgestapt zeg... Drie jarig contract ofzo? Vond dat toentertijd ook wel een pauperkeuze. Italiaanse rotzooi. In het verleden toen ze een deal hadden met VW en Audi en voor Alda met Mercedes stonden er leuke auto's op de parkeerplaatsDat zal nu met BMW ook weer gaan gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |